![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het volledig eens met Johan Bollen en freespirit... en ja zelfs enigsinds met Gezond Vlaanderen ( komt niet veel voor ) Het gaat 'm hier over alle gevallen van mutulatie tegen vrije wil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zo is ook de toekomstige man ( en zijn familie) er zeker van dat hij een maagd trouwt. Dan eerst wordt de vagina terug opengemaakt. Al eerder aangetoond hier op het forum in Somalië wordt 90% van de kinderen "besneden".
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat dichtnaaien is maar er maar achteraf bijgekomen. Bij niet alle besnijdingen wordt de vagina (gedeeltelijk) toegenaaid, maar de clitoris wordt wel altijd weggesneden, gezien de enige functie van dit orgaan genot is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn schooltijd ook, maar ik kan me niet herinneren dat de dokter in mn onderbroekje zat om te kijken of ik wel of niet besneden was.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist dat ik iets "miste".....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik veronderstellen dat het splijten van de eikel+penis ook de sexuele gevoelens vergroot? ----------------- Gelieve ook even in gedachten te houden dat het Vlaams Blok werd veroordeeld omdat het een probleem maakte van de besnijdenis. Dus oppassen wat je zegt, want veel commentaar op het afsnijden van kleine en grote schaamlippen en clitoris kan als racistisch worden beschouwd. Ik zeg het maar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Hoe weet men dat 'het reeds om honderden gevallen gaat? Klopt dit? 3. Hoe denkt justitie hier controle om uit te oefenen?
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moest ook besneden worden. Mijnen eikel was te groot voor mijn penisvelleke
![]()
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Hoe je het ook draait of keert: besnijdenis is sexuele verminking zowel bij vrouwen (in zeer erge graad) als bij jongens (minder extreem maar op zuiver "technisch" vlak ben je verminkt)
|
![]() |
![]() |