![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over Flanelcondoom, niet over jou. Jij doet ook aan meditatie?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Wat wilt ge als een van beide ouders in hun jeugd van hetzelfde kaliber waren. Een opvoedkundig praatje met de ouders zal niet veel uithalen als papa ook uit de hangcultuur komt en thuis tegenover de zonen over zijn heldendaden opschept!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je ziet dat het personage Kallikles al een ingebouwde machine is geworden, daar het automatisch handelt zonder dat je het merkt. Wie wij in onze dagelijkse levens zijn, zijn ook personages, die ons nog meer meeslepen dan onze forumaliassen. De logische vraag is uiteraard: wat als men zo'n personage doorbreekt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() [quote=Kallikles;4082538]Dixie sleurde er Israël bij, ik niet.
Neen, Nietzsche was geen antisemiet, maar de politiek-correcten hebben hem wel door het slijk gehaald en belasterd als protofascist en antisemiet...[/QUOTE] Ik heb geen verwijten van die aard, of andere, voor Nietzsche. Maar ik vind wel dat je hem geen dienst bewijst door hem voortdurend aan te halen en/of te citeren . Dat sticht verwarring bij mensen die die man niet kennen, en zijn uitspraken met de jouwe gaan veréénzelvigen. En dan denken ze natuurlijk dat Nietzsche niet veel soeps is natuurlijk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doelde op Ivan Pavlov, maar u heeft gelijk, dat was eerder een fysioloog dan een psycholoog, hoewel zijn experimenten met conditionerende processen dan wel weer behaviouristische psychologen hebben geïnspireerd. Maar dit terzijde. Helemaal niets, maar het heeft alles met u en uw berichten te maken. Ook dit weer geheel terzijde uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() houzee; dus vrouwen kunnen van half naakte mannen niet opgewonden raken?
En waarom zouden wij onze vormen niet doen uitkomen; waarom moeten we ons lichaam verdoezelen? Het is aan mannen zichzelf te beheersen; en dat is ook wat de wet voorschrijft; ookal loopt een vrouw naakt over straat dan nog betekent dit niet dat je als man grensoverschrijdend gedrag kunt stellen. Het probleem zijn niet vrouwen; maar mannen die denken dat vrouwen passieve wezens zijn die niet zelf mogen beslissen waar, wanneer en met wie ze seks willen. En geloof me maar; kerels met strakke broeken op de fiets krijgen van vrouwen alle aandacht; of moeten die nu ook in een of andere soepjurk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Afgezien daarvan kan men inderdaad niet weten of de vrouw in kwestie al dan niet lastiggevallen zal worden door Marokkaanse of andere ettertjes (die ook al hun inspiratie uit dat ene boekske krijgen). Dat risico zal men echter moeten nemen. U heeft overigens nog steeds niet geantwoord op mijn vraag waar u uw inspiratie/kijk op vrouwen vandaan heeft. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 1 mei 2009 om 15:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() Segseg Houzee!.... u wilt het dagelijks plezier van een groot deel van de mannelijke autochtone bevolking tog niet afpakken zeker... allemaal soepjurken, het zou maar saai zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En stond Deleuze niet positief t.o.v. het masochisme? ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 mei 2009 om 18:26. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Leuk dat u zegt dat u afwijkt van het normale. Dan moet ik het niet zeggen en banpunten risceren. Ach gecastreerde besneden mannen zijn gefrustreerder dan anderen heb ik me zo laten wijsmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Wat een draadje. Het begon met straatstenen die gebruikt werd om een paar niet-gehoofddoekte meisje te stenigen op amateuristische wijze door jongetjes die het nog moeten leren.
De draad vervolgt met virtueel verbaal stenen werpen. Ik kom toch even op het onderwerp terug: meisjes die belaagd worden door 'jongeren'. Een nieuw voorbeeld, dit keer zonder stenen en laten we blij zijn dat niet-gehoofddoekte meisjes naar schoolzwemmen mogen van hun ouders. Dat kan namelijk levensreddend zijn. Belaagde meisjes springen in vijver Citaat:
![]() Dit is de vijver bij Emiclaer na het incident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf nu duid ik dat soort mensen met de verzamelnaam " Hyena's " aan . Laatst gewijzigd door beste vriend : 2 mei 2009 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar komt geen "blinde" haat aan te pas! Er zijn best genoeg "goede allochtonen" die hier welkom zijn! De "haat" tov diegenen, en spijtig genoeg zijn dat er in verhouding tot hun totaal-aantal veel te veel, die het hier verpesten voor iedereen?Dat zou ik met de mantel der liefde moeten bedekken, over zwijgen of goedpraten misschien? Begrip hebben voor loslopend krapuul dat dan nog dikwijls in herhaling valt. "Ze zijn bekend bij het gerecht" nietwaar, werden weer opgepakt... en weer losgelaten. Tot de volgende keer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 2 mei 2009 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |