Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2009, 13:44   #41
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Vooral via het tweede.
Ik had het over Flanelcondoom, niet over jou. Jij doet ook aan meditatie?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 13:46   #42
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Wat wilt ge als een van beide ouders in hun jeugd van hetzelfde kaliber waren. Een opvoedkundig praatje met de ouders zal niet veel uithalen als papa ook uit de hangcultuur komt en thuis tegenover de zonen over zijn heldendaden opschept!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 13:51   #43
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Houzee; dus mag ik vanaf morgen iedere man met korte broek, blote armen of sandalen bekogelen omdat hij schaars gekleed rondloopt?
Neen. Bij mannen is immers geen sprake van een seksuele bijbedoelingen. Korte broeken vind ik wel een uiting van verwijfdheid.

Citaat:
Of moeten bij u vooral vrouwen aan banden en zoals hun Islamitische zusters puffen in lange jassen, lagen kleding en hoofddoeken, nihaabs of andere midddelen die slechts dienen vrouwen de verantwoordelijkheid voor mannelijk gedrag in de schoenen te schuiven?
Uiteraard niet! Een lange rok en de boezem wat verdoezelen is ruim voldoende. En een doekje op het hoofd moet al helemaal niet, hoewel het natuurlijk erg modieus blijft.

Citaat:
Komt uw middeleeuwse kijk uit een boek uit de zevende eeuw wat u slecht gelezen hebt?
neen Ik ben een vrijzinnige.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 13:55   #44
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het zal waarschijnlijk een tweede natuur geworden zijn. Onbewust kan de menselijke geest veel meer. Ik veronderstel dat jij via meditatie en andere geestesverruimende oefeningen dit potentieel verder mobiliseert.
Uiteraard.
En je ziet dat het personage Kallikles al een ingebouwde machine is geworden, daar het automatisch handelt zonder dat je het merkt.
Wie wij in onze dagelijkse levens zijn, zijn ook personages, die ons nog meer meeslepen dan onze forumaliassen.

De logische vraag is uiteraard: wat als men zo'n personage doorbreekt?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 13:57   #45
beste vriend
Banneling

Standaard

[quote=Kallikles;4082538]Dixie sleurde er Israël bij, ik niet.

Neen, Nietzsche was geen antisemiet, maar de politiek-correcten hebben hem wel door het slijk gehaald en belasterd als protofascist en antisemiet...[/QUOTE]

Ik heb geen verwijten van die aard, of andere, voor Nietzsche. Maar ik vind wel dat je hem geen dienst bewijst door hem voortdurend aan te halen en/of te citeren . Dat sticht verwarring bij mensen die die man niet kennen, en zijn uitspraken met de jouwe gaan veréénzelvigen. En dan denken ze natuurlijk dat Nietzsche niet veel soeps is natuurlijk...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 14:01   #46
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
U keurt het niet goed, maar u kan er wel begrip voor opbrengen.... Betekent dat dan dat u het gooien van stenen ook niet afkeurt?
Ik keur dat natuurlijk af he ! Maar het is normaal dat kinderen wat sentimenteler reageren dan volwassenen.

Citaat:
Wat is volgens u dan "schaars gekleed gaan" ?
Dat vind ik wel een goede vraag, en zou misschien eens in een topic apart mogen aan bod komen. 'Schaars' is mss het verkeerde woord. Ik bedoel vooral dat de vrouwelijke vormen niet geaccentueerd mogen worden.

Citaat:
Ik als man stel dat echte vrouwen zelfstandige wezens zijn
tja, dat is dan uw visie. Maar aan mij is dat gedoe van "de nieuwe man" verloren besteed.

Citaat:
en dat zij dus geen dociele aanhangsels van de man zijn
Uiteraard is het af en toe belangrijk om eens te luisteren naar wat de vrouw te zeggen heeft! Een vrouw kan ook een interessante mening hebben!

Citaat:
en derhalve helemaal geen begeleiding van een man nodig hebben. (Tenzij om dit soort stenengooiende etterbakjes helemaal mol te stompen eventueel, mochten ze daar zelf niet toe in staat zijn)
Tenzij ...... U zegt het zelf! Maar hoe weet je, wanneer je uw vrouw buiten laat, of er al dan niet een 'tenzij' zit aan te komen?? Weet je dus niet.
Oud 1 mei 2009, 14:07   #47
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe kun je nu een agent provocateur uit zijn tent lokken? Jij hebt je door hem laten provoceren, en ja, dan ben je verloren natuurlijk... Soms moet je je nederlaag toegeven.
Iemand met een beetje een "afwijkende mening" (want hier ben ik nog niet zo zeker van!) is dus meteen maar een provo ?
Oud 1 mei 2009, 15:07   #48
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kun je nu een agent provocateur uit zijn tent lokken? Jij hebt je door hem laten provoceren, en ja, dan ben je verloren natuurlijk... Soms moet je je nederlaag toegeven.
Zelfs agent provocateurs zijn te provoceren natuurlijk. Dat moet u toch weten. U doet immers weinig anders.

Citaat:
Psychologen? Welke psychologen?
Ik doelde op Ivan Pavlov, maar u heeft gelijk, dat was eerder een fysioloog dan een psycholoog, hoewel zijn experimenten met conditionerende processen dan wel weer behaviouristische psychologen hebben geïnspireerd. Maar dit terzijde.

Citaat:
Wat heeft dit overigens met Houzee! te maken?
Helemaal niets, maar het heeft alles met u en uw berichten te maken. Ook dit weer geheel terzijde uiteraard.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 15:15   #49
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

houzee; dus vrouwen kunnen van half naakte mannen niet opgewonden raken?
En waarom zouden wij onze vormen niet doen uitkomen; waarom moeten we ons lichaam verdoezelen?
Het is aan mannen zichzelf te beheersen; en dat is ook wat de wet voorschrijft; ookal loopt een vrouw naakt over straat dan nog betekent dit niet dat je als man grensoverschrijdend gedrag kunt stellen.
Het probleem zijn niet vrouwen; maar mannen die denken dat vrouwen passieve wezens zijn die niet zelf mogen beslissen waar, wanneer en met wie ze seks willen.
En geloof me maar; kerels met strakke broeken op de fiets krijgen van vrouwen alle aandacht; of moeten die nu ook in een of andere soepjurk?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 15:23   #50
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik keur dat natuurlijk af he ! Maar het is normaal dat kinderen wat sentimenteler reageren dan volwassenen.
Jongeren van 13-15 jaar zijn geen kinderen meer, maar pubers/adolescenten. Men mag verwachten dat die het stadium van aapachtig gedrag voorbij zijn en dus niet meer met stokken en stenen gaan gooien zodra hen iets niet zint, zoals bijvoorbeeld geïrriteerde chimpansees plegen te doen.

Citaat:
Dat vind ik wel een goede vraag, en zou misschien eens in een topic apart mogen aan bod komen. 'Schaars' is mss het verkeerde woord. Ik bedoel vooral dat de vrouwelijke vormen niet geaccentueerd mogen worden.
Klinkt nogal als de voorschriften uit datzelfde boek waar Alice het ook al over had, vindt u niet?

Citaat:
tja, dat is dan uw visie. Maar aan mij is dat gedoe van "de nieuwe man" verloren besteed.
Dat is inderdaad mijn visie die verder weinig of niets te maken heeft met "de nieuwe man", maar gewoon met respect voor vrouwen.

Citaat:
Uiteraard is het af en toe belangrijk om eens te luisteren naar wat de vrouw te zeggen heeft! Een vrouw kan ook een interessante mening hebben!
Af en toe eens luisteren naar wat een vrouw te zeggen heeft. En die dan ook nog eens een interessante mening kan hebben.... Maar meestal dus niet? Hieruit concludeer ik gemakshalve maar dat u vrouwen in het geheel niet voor vol aanziet, en ja dat lijkt wederom verdacht veel op wat er in dat ene boekske uit de zevende eeuw staat, nietwaar?

Citaat:
Tenzij ...... U zegt het zelf! Maar hoe weet je, wanneer je uw vrouw buiten laat, of er al dan niet een 'tenzij' zit aan te komen?? Weet je dus niet.
"uw vrouw buiten laat"... Dat klinkt net zoals men een hond of kat buiten laat.
Afgezien daarvan kan men inderdaad niet weten of de vrouw in kwestie al dan niet lastiggevallen zal worden door Marokkaanse of andere ettertjes (die ook al hun inspiratie uit dat ene boekske krijgen). Dat risico zal men echter moeten nemen.

U heeft overigens nog steeds niet geantwoord op mijn vraag waar u uw inspiratie/kijk op vrouwen vandaan heeft.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 1 mei 2009 om 15:23.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 17:41   #51
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand met een beetje een "afwijkende mening" (want hier ben ik nog niet zo zeker van!) is dus meteen maar een provo ?
Laat ons zeggen dat je luidop zegt wat vele gecastreerde Vlaamse mannen heel diep denken, maar niet mogen zeggen van hun vrouw.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 1 mei 2009, 18:04   #52
Zoom
Partijlid

Zoom's schermafbeelding

Standaard

Segseg Houzee!.... u wilt het dagelijks plezier van een groot deel van de mannelijke autochtone bevolking tog niet afpakken zeker... allemaal soepjurken, het zou maar saai zijn
Zoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 18:26   #53
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoom Bekijk bericht
Segseg Houzee!.... u wilt het dagelijks plezier van een groot deel van de mannelijke autochtone bevolking tog niet afpakken zeker... allemaal soepjurken, het zou maar saai zijn
Plezier? Al die s...... die je zitten uitdagen en als je erop afstapt en ze aanspreekt, dan behandelen ze je als het vuil van de straat... Nu ja ik kan mij voorstellen dat bepaalde masochisten daar nog plezier in vinden.

En stond Deleuze niet positief t.o.v. het masochisme?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 mei 2009 om 18:26.
Oud 1 mei 2009, 18:31   #54
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het over Flanelcondoom, niet over jou.
Ik ook.

Citaat:
Jij doet ook aan meditatie?
Zelden, ik heb daar het geduld niet voor.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 19:36   #55
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Leuk dat u zegt dat u afwijkt van het normale. Dan moet ik het niet zeggen en banpunten risceren. Ach gecastreerde besneden mannen zijn gefrustreerder dan anderen heb ik me zo laten wijsmaken.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2009, 21:13   #56
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Wat een draadje. Het begon met straatstenen die gebruikt werd om een paar niet-gehoofddoekte meisje te stenigen op amateuristische wijze door jongetjes die het nog moeten leren.
De draad vervolgt met virtueel verbaal stenen werpen.

Ik kom toch even op het onderwerp terug: meisjes die belaagd worden door 'jongeren'. Een nieuw voorbeeld, dit keer zonder stenen en laten we blij zijn dat niet-gehoofddoekte meisjes naar schoolzwemmen mogen van hun ouders. Dat kan namelijk levensreddend zijn.
Belaagde meisjes springen in vijver
Citaat:
Een clubje van zes vriendinnen voelde zich woensdagmiddag 22 april zo bedreigd door een groep jongeren, dat ze in paniek de vijver insprongen. De meisjes van 12 en 13 jaar zochten zwemmend een goed heenkomen. Buurtbewoners vingen de drijfnatte en hevig geschrokken kinderen op nadat hun belagers waren verdwenen
Dit bericht haalde slechts de plaatselijke editie van de landelijke AD-krant. Niet bizar genoeg meer?

Dit is de vijver bij Emiclaer na het incident.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 04:23   #57
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Waar heeft u overigens deze middeleeuwse kijk vandaan gehaald?

Dat komt misschien uit dat woestijnromannetje van die pedofiele roofmoordenaar?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 09:28   #58
beste vriend
Banneling

Standaard Hyena mentaliteit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Wat een draadje. Het begon met straatstenen die gebruikt werd om een paar niet-gehoofddoekte meisje te stenigen op amateuristische wijze door jongetjes die het nog moeten leren.
De draad vervolgt met virtueel verbaal stenen werpen.

Ik kom toch even op het onderwerp terug: meisjes die belaagd worden door 'jongeren'. Een nieuw voorbeeld, dit keer zonder stenen en laten we blij zijn dat niet-gehoofddoekte meisjes naar schoolzwemmen mogen van hun ouders. Dat kan namelijk levensreddend zijn.
Belaagde meisjes springen in vijver

Dit bericht haalde slechts de plaatselijke editie van de landelijke AD-krant. Niet bizar genoeg meer?

Dit is de vijver bij Emiclaer na het incident.
Doet mij denken aan die homo die urenlang rondjes moest zwemmen na door " jongeren " in het water gegooid te zijn..." Ze " keren zich steeds tegen zwakkere prooien : een geïsoleerde homo, jonge meisjes, of gewoon , met tien tegen één...
Vanaf nu duid ik dat soort mensen met de verzamelnaam " Hyena's " aan .

Laatst gewijzigd door beste vriend : 2 mei 2009 om 09:30.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 10:23   #59
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Niemand supportert hier voor deze 'criminelen'. U insinueert maar wat, zonder er degelijk over na te denken. Dat is vaak het probleem bij jouw; blinde haat.
Dat beweer jij omdat je tegenover het vermelden van bepaalde feiten met je mond vol tanden staat!
Daar komt geen "blinde" haat aan te pas! Er zijn best genoeg "goede allochtonen" die hier welkom zijn! De "haat" tov diegenen, en spijtig genoeg zijn dat er in verhouding tot hun totaal-aantal veel te veel, die het hier verpesten voor iedereen?Dat zou ik met de mantel der liefde moeten bedekken, over zwijgen of goedpraten misschien? Begrip hebben voor loslopend krapuul dat dan nog dikwijls in herhaling valt. "Ze zijn bekend bij het gerecht" nietwaar, werden weer opgepakt... en weer losgelaten. Tot de volgende keer!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2009, 13:50   #60
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat beweer jij omdat je tegenover het vermelden van bepaalde feiten met je mond vol tanden staat!
Daar komt geen "blinde" haat aan te pas! Er zijn best genoeg "goede allochtonen" die hier welkom zijn! De "haat" tov diegenen, en spijtig genoeg zijn dat er in verhouding tot hun totaal-aantal veel te veel, die het hier verpesten voor iedereen?Dat zou ik met de mantel der liefde moeten bedekken, over zwijgen of goedpraten misschien? Begrip hebben voor loslopend krapuul dat dan nog dikwijls in herhaling valt. "Ze zijn bekend bij het gerecht" nietwaar, werden weer opgepakt... en weer losgelaten. Tot de volgende keer!
Ik ga niet iedere keer reageren op uw onzin. Daar heb ik simpelweg de tijd niet voor... .

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 2 mei 2009 om 13:50.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be