![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop dan toch met belastingen betalen.
Doe gewoon alsof staten en overheden niet bestaan. En leef daar naar. Veel toffer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Das weer typisch. Eerst zijn ze verontwaardigd over al de privé info die die privé detective zou hebben bekend gemaakt. Maar als ze even nadenken beseffen ze dat er geen privé informatie was, buiten enkele triviale zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Ik ken de oplossing van onze regering al langer dan vandaag. Langer werken. En daarmee bedoel ik niet tot 65 jaar maar van 8 tot 18 uur. Politiekers werken toch ook 60 uren per week, dus waarom zouden wij het niet kunnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alleen die paparazzis en dat gewouwel voor TV zijn er mij teveel aan ![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 11 mei 2009 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens de meest recente gegevens van de Waalse politiek lag het eerder in een verhouding als 3 tot acht (3 dagen 'meetings' met lunches, afterparty etc en dan 8 d toeren)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uiteraard kennen we het antwoord op dit probleem nu al... het feit dat ze wachten tot na de verkiezingen om erover te beginnen is al een teken aan de wand....nieuwe belastingen dus. Dat het daarmee stilaan duidelijk wordt dat werken geen zin meer heeft, daar gaat men aan voorbij.
|
![]() |
![]() |