![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() *Beseft pas na een kwartier dat zijn toetsenbord vol met kwijl hangt*
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() Ze staan zo goed als allemaal op onverkiesbare plaatsen. Het is dus wellicht voor de uitdaging.
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bij de VLD spelen intellect noch eerlijkheid een rol bij het samenstellen van de lijsten
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Die Eva probeert alleen maar omdat ze geen deftige job wil zoeken en papaatje een telefoontje heeft gepleegd met oude vrienden. Ze heeft nog niks bewezen en is zelfs overtuigd racist. Ze heeft een goeie maat van me 2 jaar lang misbruikt voor zijn geld en mishandeld door hem elke keer, als ze haar zin niet kreeg, te slaan en kloppen. Ze papt met iedereen aan waaruit ze voordeel kan halen. Schone fotookes betaald door haar mama bij een professionele fotograaf verhelpen daar niets aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, gewoon klop gekregen achteraf
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() ik gok op Freddy Willockx
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Anke
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 19 mei 2009 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() kan niet : mijn scherm is nog heel
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Mijn stem heeft ze.
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() [22/12/2008] Persbericht De Koning heeft vanavond het ontslag van mijn regering en van mijzelf aanvaard. Bij de verkiezingen van 10 juni 2007 heb ik een mandaat gekregen om beleidsverantwoordelijkheid te nemen ten dienste van alle mensen van ons land. Dat heb ik sindsdien onafgebroken gedaan, dag en nacht.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 mei 2009 om 17:51. Reden: posterboy returns |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blij dat te vernemen, en goede moed op 7 juni Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 mei 2009 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Merci, doch goede moed zal vrees ik niet volstaan op 7 juni. Wanneer ik op 8 juni de gordijnen opentrek, zal "Voldemort" terug van nooit-echt-weggeweest zijn.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 mei 2009 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woehahahaha ![]() ![]() |
|
![]() |