![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hoe "gebarentaalt" je dan om aan te tonen dat je halal vlees wil hebben?
Met het welbekende snijgebaar onder de keel of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar jij bent wel pro het laten bezorgen van halal voeding, rekening voor het rusthuis, juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben pro het eigen keuze eigen verantwoordelijkheidssysteem. Net zoals joodse mensen hun eigen kosher eten in eigen verantwoordelijkheid klaarmaken en afleveren, kunnen moslims dat doen met hun eigen halal maaltijden: OP EIGEN KOSTEN Een mogelijkheid bestaat om een korting te krijgen (korting, niet VERGOEDING) indien men geen ziekenhuismaaltijden wenst te nuttigen. Dit is echter niet zo evident, vermits vele zieken ofwel niet of amper eten, en die zouden dan ook een korting moeten krijgen? Dit lijkt me tamelijk ingewikkeld te worden. NATUURLIJK kunnen die kosher en halal maaltijden niet zomaar worden aangerekend aan de ziekenhuizen: dan kunnen mensen zoals ik die enkel driesterren maaltijden wensen te eten (en die dan ook laten afleveren) dit ook doorrekenen aan de ziekenhuiskeuken? zou best wel leuk worden zo, nietwaar? Nee hoor: als je apart eten wil hebben, dan staat het je gewoon vrij om er zelf voor te zorgen dat je die aparte maaltijden laat bezorgen en je betaalt het gewoonweg zèlf. Problem solved.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Nauw, je zal dan wel eens raar opkijken als je over de wereld reist.
In Zuid-India zullen ze met hun hoofd schudden als ze het met je eens zijn. En ja- knikken als ze nee bedoelen. Om dichter bij huis te blijven (=nederland) in het recente verleden: een katholiek opgevoede dove heeft grote moeite om de gebarentaal van een Protestants opgevoede dove te begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() ik kan niemeer van t lachen ...goeie da...en de waarheid binnenkort ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ohw? Maarrre, waar ziet u haat en intolerantie in die post? Ik zie enkel vragen van iemand die wil weten hoe wat dat betreft de vork precies aan de steel zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Uiteraard. Er wordt een dissectie uitgevoerd op de vene waardoor de intraveneuze oplossingen doorstromen. De persoon in kwestie moet ook 8 dagen in isolatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem anoniempje? heb je geen antwoord? wat zegt de koran over intraveneuse voeding eventueel op basis van stoffen die men uit varkens haalt? weet ge dat? ik heb er ook geen flauw idee van. Vindt ge het nu zelf niet raar dat moslims o zo strikt vasthouden aan de WOORDJES (dus niet aan de betekenis) van hun heilig boekje, dat ze totaal geen rekening houden met wat er bedoeld wordt? Zien ze dan zelf niet dat in onze ontwikkelde westerse maatschappij, de hygienische regels en de diervriendelijke slachtregels reeds een TIENVOUD zijn van wat uw Allah ooit in Mohammed zijn boekje pende? Ik begrijp dat er de eerbiedwaardige aanwijzing was om dieren niet nodeloos te laten lijden tijdens het slachten. -----------> de westerse wetgeving heeft deze regel gefinetuned en mits gebruikneming van de westerse technologische ontwikkelingen, ervoor gezorgd dat de dieren NOG MINDER pijn leden. Wat zeggen de moslims : neenee moet halal moet kop naar mekka, moet allah aanroepen, moet keel doorsnijden en tien minuten laten spartelen... me dunkt is dat vèr van de originele richtlijnen in de koran? Hetzelfde met die zogenaamde hygiene. Ik vind de aanwijzingen écht knap! goed gevonden voor een woestijnig klimaat waar een kommetje water weldegelijk veel waard is. de rituele wassingen maken dus optimaal gebruik van een minimum hoeveelheid aan water, om zoveel mogelijk lichaamsdelen toch nog min of meer proper te krijgen. Goed zo. WIJ douchen ons elke dag helemaal! nee we gebruiken daarbij niet een kommetje water, maar een hele emmer, minstens. wat was in feite de bedoeling? Toch wel dat mensen hygienisch waren zeker? ------------ dus nogmaals de vraag: - moeten uw moslimse patienten sterven omdat ze geen halal-pijplijn kunnen opgestoken krijgen? of primeert in dat geval de westerse wetenschap en het gezond verstand?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 juni 2009 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() U geeft hiermee nog steeds geen antwoord op mijn vraag waar u precies haat en intolerantie in die post van mij zag. Gaarne een afdoend antwoord daarop. Of uw beschuldigingen terugnemen uiteraard, dat kan immers ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Misschien moet jij die post van mij nog eens 33 maal lezen. Heb jij soms gezegd dat er in die post haat en intolerantie was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er enkel in gevonden dat kamelenpis heel gezond was.
|
![]() |
![]() |