![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het Westen is allang niet meer christelijk en wat nog wel christelijk is, is voornamelijk symbolisch. Aan dit soort voorbeelden hebben ik en de meerderheid der Europeanen geen boodschap. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
Dacht ik al. 't stond in bijna alle buitenlandse kranten maar de Belgische wisten 't niet, zoals de VRT. (De NL waren ook opvallend discreet)
Ben je dikwijls op den bureau van de pater moeten komen? Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2009 om 14:51. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt mijn punt niet begrepen, Filosoof. Je komt nu af met slachtoffers van de Middeleeuwen en hedendaagse zedenschennissen door de kerk. Ik en de meerderheid van de Europeanen trekken het ons niet aan als de Kerk wordt bekritiseerd, omdat wij daar niet meer heilig in geloven. Moslims die anti-Christenfilms maken als reactie op een anti-Koranfilm snappen net als jij niet dat dit ons niets doet.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De servische pastoors en de katholieke pastoors en uw katholieke paternonkel die aan kleine kinderkes zitten die mogen dat NIET. Uw katholieke paternonkel mag ook geen vrouwen verkrachten net zomin als gelijk welke katholiek dat mag. Als ze het toch doen is het foei! Kan je volgen? Zover ben je dus al. De moslimmartelaren en uw moslimvriend en de moslimvriend van uw vrouw die mogen wèl vrouwen verkrachten. Dat staat zo inhun boekje. ze mogen dat wèl. Kan je nog volgen? en een Antwerpenaar die zich zat drinkt en niet in de auto stapt die MAG DAT! maar een turkse moslim die zich zat drinkt die MAG DAT NIET VAN ZIJN GELOOF En als hij ZATin de auto stapt mag dat natuurlijk niet (alhoewel daar niks van in de koran staat want allah wist niet hoe hij een auto moest bouwen) maar dat mag niet van onze politiemannen. Begrijp jehet Filo? of moet ik het duidelijker proberen uit te leggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS ik citeerde hier niets "uit de middeleeuwen", gewoon het vorige week gepubliceerde CICA rapport. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2009 om 15:05. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Snappen ze maar al te goed, maar doen of hun neus bloedt.
Waarom? Omdat - als we wat dieper gaan graven - het erg beschamend is te ontdekken dat die dingen in de christelijke leer niet wordt opgedragen - het misbuiken van kinderen, pedofilie etc - in tegenstelling tot de heilige boekskes van islam wél! DAT moeten ze dan onder ogen zien - dat het in die boekskes wél degelijk verantwoord - zelfs aangemoedigd wordt - die extremisten halen dan ook hun inspiratie uit de koran, kattelieke pedofielen kunnen geen inspiratie halen uit hun kattelieke boekskes, bij mijn weten staat dat er niet in.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is helaas zo dat voor moslims een belediging gewoon een waarheid is die ze niet willen horen. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
dit zijn drogredeneringen mijn beste, en hebben geen enkele waarde. het staat in de islam boekskes, dus moet de islam wel zo zijn ik zou je graag terug verwelkomen in de realiteit. Laatst gewijzigd door Sywen : 22 mei 2009 om 15:14. |
|
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
't Is maar hoe je't bekijkt, zeker? Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2009 om 15:16. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
deze draad gaat over de islam.
zoals deze grote self-made filosoof http://forum.politics.be/showthread....67#post4089767 begin niet over ander zaken te memmen om een kwaad goed te praten, zelfs niet als ze zich 1000 jaar geleden hebben afgespeeld. het komt namelijk, in de filosofische bewoordinging van bovengenoemend, "kleuterig" Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 mei 2009 om 15:22. |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maat 6 1/4, weet je wel? Dat is een maat die me niet past. (als Nederlander begrijp je me wel Laat dat nu toch 't maatje Wilders zijn, gvd! Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2009 om 15:24. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
In de werkelijkheid leven alleen een zeer kleine groep van fanatiekelingen exact via de koran. percentueel ongeveer evenveel zoals er (practizerende) katholieken zijn de exact leven zoals de bijbel. Laatst gewijzigd door Sywen : 22 mei 2009 om 15:23. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
Ik moet wel stiekem toegeven dat op mijn oud college er zo een vetzak rondliep die zen handen niet kon thuishouden. En hij geeft er nog steeds les (vaste benoeming + doofpot van het bisdom, want er waren 2 officiele klachten)
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik snap wel dat je koste wat kost geen racist wilt zijn, maar dan zul je als je consequent wilt zijn ook de discriminerende elementen van alle religies - inclusief Islam - moeten aanvallen.
|
|
|
|