![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
knipp, kies uw battles wise, en in het juiste subforum ![]() en ik stel me kandidaat, altijd al ne 1:1 willen doen met een creationiste
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of daag Uh-huh uit. Ik heb haar ook uitgedaagd, ik wil de vloer eens boenen met haar cargo cult. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 12 mei 2009 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dan Mozart nodig. Of iets van die orde. Zelfs de quiz, die hier al maanden m'n zuurstoffles is, bood vandaag niet de minste troost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Factoren op dit forum? |
|
![]() |
![]() |