Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2009, 16:49   #41
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Om dus verder op het onderwerp in te gaan.

Waarom niet. Iedereen doet toch wat hij zelf wil. Binnenkort gaan ze nog piercings verbieden.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 mei 2009 om 16:49.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 18:36   #42
T.Sarens
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
De enigen die zich op dit moment in een slecht daglicht zetten zijn weldegelijk jullie! Jullie ziekelijke haat tegenover de allochtonen druipt er zo van af.
Jullie haat tegen de conservatieven is anders ook wel legendarisch..
Oud 16 mei 2009, 18:42   #43
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja hoor weer lekker bezig hier....ik wil best geloven dat in dit geval het gaat om perverse seksuele spelletjes, inderdaad ranzig en grof.
Maar MOSER? HET GAAT WEL OVER VOLWASSEN DIE ER ZELF VOOR KIEZEN EN NIET OVER KLEINE MEISJES WIENS BENEN MET GEWELD UIT MEKAAR WORDEN GETROKKEN OM VERVOLGENS HUN CLITORIS EN SCHAAMLIPPEN WEG TE SNIJDEN OMDAT ZE ANDERS VOOR DE VAAK iSLAMITISCHE GEMEENSCHAP ONAANVAARDBAAR ZOUDEN ZIJN

Uw selectieve verontwaardiging tegenover het Westen is echt hypocriet;mij lijkt het geweld wat kinderen wordt aangedaan van ene compleet andere orde dan volwassen die er een pervers en in mijn ogen vreemd liefdesleven op nahouden, maar dit volkomen vrijwillig doen
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 18:49   #44
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T.Sarens Bekijk bericht
Jullie haat tegen de conservatieven is anders ook wel legendarisch..
Wie zijn "jullie"? Ik haat alvast geen conservatieven.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 18:49   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor weer lekker bezig hier....ik wil best geloven dat in dit geval het gaat om perverse seksuele spelletjes, inderdaad ranzig en grof.
Maar MOSER? HET GAAT WEL OVER VOLWASSEN DIE ER ZELF VOOR KIEZEN EN NIET OVER KLEINE MEISJES WIENS BENEN MET GEWELD UIT MEKAAR WORDEN GETROKKEN OM VERVOLGENS HUN CLITORIS EN SCHAAMLIPPEN WEG TE SNIJDEN OMDAT ZE ANDERS VOOR DE VAAK iSLAMITISCHE GEMEENSCHAP ONAANVAARDBAAR ZOUDEN ZIJN

Uw selectieve verontwaardiging tegenover het Westen is echt hypocriet;mij lijkt het geweld wat kinderen wordt aangedaan van ene compleet andere orde dan volwassen die er een pervers en in mijn ogen vreemd liefdesleven op nahouden, maar dit volkomen vrijwillig doen
Ja hoor. We weten het nu wel.
Oud 16 mei 2009, 20:05   #46
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Gilette = Gomer = Haarscherp = NIETTEGELOVEN = Shaddy = Leddy

Om ter meeste permabans zeker
Ze kan 't niet laten hé...
een verslaving?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 20:13   #47
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

schaf het internet voor sommigen hier af en dan gebeurt er dit
http://www.youtube.com/watch?v=HY-03vYYAjA
Oud 16 mei 2009, 21:02   #48
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Wat een racistische opmerking is d�*t?
Jij beweert dus dat Vlamingen zelf niks nieuws kunnen bedenken...
Ik heb net de hele conversatie met alle consternatie en selectieve verontwaardiging van u en uw medestanders doorgelezen, en hoewel u wel dingen dik in het rood zet, zie ik nog altijd niet in waarom dat racistisch zou zijn.

Ik stel dat het geen inheemse traditie is en dat dat dan dientengevolge een uitheems gebruik moet zijn dat geïmporteerd is.

Of wilt u ons wellicht wijsmaken dat het dichtnaaien van vagina's wél een eeuwenoud Vlaams gebruik is? Zo ja, kunt u dat dan eventjes voor me documenteren middels een paar linkjes of zo? Zo nee, waarom zaagt u dan zo?

Twintig jaar geleden had nog nauwelijks hier iemand gehoord van deze gebruiken, op een enkele antropoloog na misschien. Dat mensen hier nu wel weet van hebben, is pas gekomen met de import van onder anderen Somaliërs die nogal vaak voorkomend zich aan deze kwalijke praktijken schuldig maken. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de wereld rond is. En daar is niets racistisch aan. Net zomin is het racistisch om dit soort praktijken kwalijk te noemen.

Kortom, u en uw medestanders zijn weer eens met veel en huilerig misbaar spijkers op laag water aan het zoeken, en wat mij betreft kunt u verder de boom in met uw achterlijke beschuldigingen van racisme. En of dat nu een echte inheemsche eik is of een uitheemsche klapperboom, maakt mij totaal niets uit. Ik discrimineer immers niet.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 21:06   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik stel dat het geen inheemse traditie is en dat dat dan dientengevolge een uitheems gebruik moet zijn dat geïmporteerd is.
Vlamingen kunnen dus zèlf niets nieuws bedenken?
Oud 16 mei 2009, 21:17   #50
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hetgeen je er nochtans niet van lijkt te weerhouden dit onderwerp in "immigratie en integratie" te posten. Por qué?
In het Nederlandse bericht stond dat het over Somalische vrouwen zou gaan. Het dichtnaaien of andere genitale verminkingen komt juist in deze regio voor en is dus door immigratie in Belgische klinieken terechtgekomen.
Maar idd, de kern van de zaak is een op hol geslagen chirurg van Duitse afkomst.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 21:24   #51
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Vlamingen kunnen dus zèlf niets nieuws bedenken?
Vanwaar die "dus"? Waaruit meent u dat te kunnen concluderen? Dat beweer ik toch helemaal niet? Bovendien is dat verder ook helemaal de kern van het verhaal niet, dus ik snap niet waarom u en driewerf daar zo over aan het zeveren zijn. Afleidingsmanoeuvre of gewoon met de verkeerde poot het bed in gestapt?
Oud 16 mei 2009, 21:29   #52
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
In het Nederlandse bericht stond dat het over Somalische vrouwen zou gaan. Het dichtnaaien of andere genitale verminkingen komt juist in deze regio voor en is dus door immigratie in Belgische klinieken terechtgekomen.
Maar idd, de kern van de zaak is een op hol geslagen chirurg van Duitse afkomst.
Link eens naar dat Nederlandse bericht.
Oud 16 mei 2009, 21:32   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanwaar die "dus"? Waaruit meent u dat te kunnen concluderen? Dat beweer ik toch helemaal niet? Bovendien is dat verder ook helemaal de kern van het verhaal niet, dus ik snap niet waarom u en driewerf daar zo over aan het zeveren zijn. Afleidingsmanoeuvre of gewoon met de verkeerde poot het bed in gestapt?
Misschien heb jij wat probleempjesmet de Nederlandse taal. Laat me het voor je verduidelijken:

Citaat:
Het is geen inheemse traditie, zo schrijf je, DUS is het een uitheems gebruik. Daaruit volgt dat Vlamingen DUS niet in staat zijn zèlf iets nieuws te bedenken, want als het niet inheems is, MOET het volgens jou wel uitheems zijn.

Toch niet zo ingewikkeld?
Oud 16 mei 2009, 21:42   #54
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien heb jij wat probleempjesmet de Nederlandse taal. Laat me het voor je verduidelijken:

Het is geen inheemse traditie, zo schrijf je, DUS is het een uitheems gebruik. Daaruit volgt dat Vlamingen DUS niet in staat zijn zèlf iets nieuws te bedenken, want als het niet inheems is, MOET het volgens jou wel uitheems zijn.

Toch niet zo ingewikkeld?
Uw verhaal klopt tot aan "daaruit volgt dat...."

Want beste Raf, uw verhaal vanaf daar is gebaseerd op onlogica.

Kijk, iets wat niet inheems is, is uitheems. Meer keuzes zijn er in dit geval niet.
Maar dat impliceert helemaal niet dat opeens inheemsen DUS niet zelf in staat zouden kunnen zijn om eens iets nieuws te bedenken. Dat is iets wat driewerf er bij heeft gesleept en wat u nu tracht te verkopen als logica, terwijl eenieder met ook maar één enkele hersencel intact gewoon meteen ziet dat het compleet onlogisch en totale kolder is.

Ik weet dat, u weet dat zelf eigenlijk ook heel goed, en toch probeert u het tegen beter weten in. Triest.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 16 mei 2009 om 21:43.
Oud 16 mei 2009, 21:55   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw verhaal klopt tot aan "daaruit volgt dat...."

Want beste Raf, uw verhaal vanaf daar is gebaseerd op onlogica.

Kijk, iets wat niet inheems is, is uitheems. Meer keuzes zijn er in dit geval niet.
Maar dat impliceert helemaal niet dat opeens inheemsen DUS niet zelf in staat zouden kunnen zijn om eens iets nieuws te bedenken. Dat is iets wat driewerf er bij heeft gesleept en wat u nu tracht te verkopen als logica, terwijl eenieder met ook maar één enkele hersencel intact gewoon meteen ziet dat het compleet onlogisch en totale kolder is.

Ik weet dat, u weet dat zelf eigenlijk ook heel goed, en toch probeert u het tegen beter weten in. Triest.
Nee, liefje, JOUW verhaal klopt niet. Iets wat geen inheemse TRADITIE (laten we dat woordje vooral niet vergeten, zoals je in je vorige bericht handig doet) is, is niet per definitie iets uitheems. Het kan immers een nieuwe inheemse ontwikkeling zijn.

Begin je al een beetje te zien waar jouw logica mank loopt?
Oud 16 mei 2009, 21:56   #56
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb net de hele conversatie met alle consternatie en selectieve verontwaardiging van u en uw medestanders doorgelezen, en hoewel u wel dingen dik in het rood zet, zie ik nog altijd niet in waarom dat racistisch zou zijn.

Of wilt u ons wellicht wijsmaken dat het dichtnaaien van vagina's wél een eeuwenoud Vlaams gebruik is? Zo ja, kunt u dat dan eventjes voor me documenteren middels een paar linkjes of zo? Zo nee, waarom zaagt u dan zo?

Twintig jaar geleden had nog nauwelijks hier iemand gehoord van deze gebruiken, op een enkele antropoloog na misschien. Dat mensen hier nu wel weet van hebben, is pas gekomen met de import van onder anderen Somaliërs die nogal vaak voorkomend zich aan deze kwalijke praktijken schuldig maken. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de wereld rond is. En daar is niets racistisch aan. Net zomin is het racistisch om dit soort praktijken kwalijk te noemen.

Kortom, u en uw medestanders zijn weer eens met veel en huilerig misbaar spijkers op laag water aan het zoeken, en wat mij betreft kunt u verder de boom in met uw achterlijke beschuldigingen van racisme. En of dat nu een echte inheemsche eik is of een uitheemsche klapperboom, maakt mij totaal niets uit. Ik discrimineer immers niet.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2009, 22:04   #57
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:

Kolderlogica.
Het gaat kwaad naar erger. Nog een beetje en hij is helemaal geassimileerd naar het verrijkend model van deadlock.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 16 mei 2009 om 22:04.
Oud 16 mei 2009, 22:12   #58
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, liefje, JOUW verhaal klopt niet. Iets wat geen inheemse TRADITIE (laten we dat woordje vooral niet vergeten, zoals je in je vorige bericht handig doet) is, is niet per definitie iets uitheems. Het kan immers een nieuwe inheemse ontwikkeling zijn.

Begin je al een beetje te zien waar jouw logica mank loopt?
Ten eerste ben ik uw liefje niet. Ten tweede val ik ook niet op kerels. En ten derde is de mogelijkheid dat het dichtnaaien van vagina's een nieuwe inheemse ontwikkeling hier in Vlaanderen zou zijn ongeveer net zo groot als de mogelijkheid dat u morgen de jackpot wint. Een te verwaarlozen minieme mogelijkheid. En dat weet u zelf ook heel goed. U gaat mij niet wijsmaken dat mensen binnen het SM-millieu dit helemaal zelf bedacht hebben en zich totaal niet hebben laten inspireren door het reeds bestaande, goed gedocumenteerde en redelijk bekende kwalijke religieuze, en soms ook naar hier geïmporteerde gebruik van het dichtnaaien van vagina's.

Stop toch eens met met uzelf zo belachelijk te maken. Alhoewel, elk forum heeft zijn huisclown natuurlijk. Doet u bij nader inzien maar gewoon voort, zodat we ook in de toekomst nog eens stevig kunnen lachen om uw drogredenen en -argumentatie om recht te praten wat krom is.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 16 mei 2009 om 22:12.
Oud 16 mei 2009, 22:22   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Ik stel met enig leedvermaak vast dat je vervalt in schelden en beledigen. Dat gebeurt meestal met mensen die zichzelf vastgeluld hebben en dat ook beseffen.

Pech, liefje. Het was een vermakelijke poging om onder je truut uit te raken, maar ook niet meer dan dat.
Oud 16 mei 2009, 22:25   #60
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel met enig leedvermaak vast dat je vervalt in schelden en beledigen. Dat gebeurt meestal met mensen die zichzelf vastgeluld hebben en dat ook beseffen.
Hear, hear, de ervaringsdeskundige is aan het woord.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 16 mei 2009 om 22:26.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be