![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kies voor een kleine middenklasser. * = "ja maar we willen naar spanje gaan dit jaar en dat moet je wel wat kunnen meenemen he". *zucht*
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 mei 2009 om 04:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals die met zijn Lotus in mijn kleindorp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik wil een minicooper
![]()
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() das die van ons sie, nieuwkoop cash betaald en heeft 0.0 opties (geen electrische ruiten of afstandbedieing om te sluiten en andere zever), zeer lage verzekering, tax en onderhoud
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() barfo,
![]() Uiteindelijk zijn zelfs wat opties (indien niet nutteloos, zoals te duur interieur) ok. Het gaat mij vooral om de auto als statussymbool en als definierende factor van een persoonlijkheid. Neem de auto af van sommige van die kleinburgers, en ze zullen afsterven, zoals een mier ook afsterft als je hem ver genoeg van de thuisbasis neerzet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik heb als eerste auto een Polo met wat opties. Nieuw gekocht verleden jaar. Extreem content over, zeker voor de prijs (13k).
Verbruikt niks, gemakkellijk te parkeren, geen stukken tot nu toe, goedkoop onderhoud, lage tax, lage verzekeringen....een auto is dan ook iets wat voor mij dien om van punt A naar punt B te gaan. En erg belangrijk, verbruik minder als 5 l/100 km op de 20k km wat ik er al mee heb gedaan.... Mocht ik centen hebben en ik wil wat voor de kick ga ik eerder kijken naar een Extra 300 occasie (vliegtuig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met geoeg voorzieningen (landingbanen + katapultinfrastructuur) zou men een heleboel pendelverkeer daardoor kunnen vervangen. Heb je toevallig een schatting van het brandstofverbruik van een ULA/gyrocopter tegenover een auto per 100 km (auto in snelwegmodus gerekend)? Trouwens, ik heb wel eens gehoord dat VW te duur is voor wat men krijgt. Is het waar of niet waar, vergeleken met pakweg Toyota? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet met de auto op lange reizen. Ik wens geen halve autobus met 7 zetels om er in mijn eentje mee naar het werk te rijden, laat nog maar staan dat ik een dakspoiler op zo'n autobus het toppunt van belachelijk vind. Enkel gezinnen met 4+ kinderen hebben een gedegen reden om zoiets te kopen (buiten die spoiler dan die niets te zoeken heeft op iets zo aseksueel als een grote monovolume).
Geef mij maar een C-segment wagen. Kunnen 5 personen in je krijgt het ding ook nog eens geparkeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al zou ik het niet te vaak doen. Sommige van die mensen hebben een heel beperkt gevoel voor humor en je kan niet meteen weg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit dagdagelijkse ervaring echter weet ik intussen dat een hoop mensen (en ik maak even abstractie van de tijd) zelfs in twee dimensies nog niet verantwoord omkunnen met een voertuig. Laat ze nu nog eens allemaal een extra dimensie geven en dankzij domheid, futiliteiten als zwaartekracht en het feit dat ze nu al geen afstand kunnen houden dus dat ik er ook wel een hoop afgehakte hoofden door de rotors bij zie komen en Luc Beaucourt kan weer met zijn diaprojector de scholen afschuimen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 mei 2009 om 19:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor mensen die iets moeten vervoeren, kan de gemeente sleepwagens te huur stellen. |
|
![]() |
![]() |