![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Als didier zijn wapenfeiten aan de grote klok mogen gehangen worden, alleen al wat hij misprutst in zijn departement, dan is hij nog meer corrupt dan de hele ps bij elkaar. Jammer dat er steeds mensen te vinden zijn aan Vlaamse zijde die hem het hand bopven het hoofd blijven houden.
Wanneer gaan we eindelijk eens eerlijke politiekers krijgen?
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar is Reynders' onbekwaamheid voor u een reden om de PS-schandalen onder de mat te vegen ? En mogen die schandalen niet aan de grote klok gehangen worden ? Voor het overige wens ik u zoniet bekwamere, dan toch tenminste eerlijke politiekers toe. Zolang de PS het voor het zeggen heeft, zou ik daar echter niet te fel op rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
enfin... ge moogt raden wiens handjes het zijn he ![]() on-topic: tis toch wel eens fun, zo juist voor de verkiezingen, om de emmertjes modder weer boven te halen. Laten we hopen dat de regering valt door het interne gekibbel... dan heb ik iets om te volgen tijdens de examens!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ( wie tussen Luik en charleroi woont maakt kans op aangeboren corruptitis )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Intussen meldt La Dernière Heure een nieuw mogelijk PS-schandaal, ditmaal eentje waar José Happart bij betrokken is. Leest u het zelf maar :
http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...s-a-liege.html Geen mens die er nog van opkijkt, natuurlijk. En al zeker de Vlaamse belgicisten niet. Voor hen is dat alles zonder enig belang, want betrekking hebbend op Wallonië en niet op België als dusdanig, dus doodzwijgen, die handel. En er op rekenen dat het niemand zal opvallen dat Wallonië een inherent deel van hun geliefd België is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zal het stuk "Bye bye PS ... bye bye Belgium" op de standaardonline -sectie opinies - beslist interessant vinden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik las het stuk inmiddels. Ik deel niet helemaal de mening van Claude Demelenne, maar hij zal wel beter geïnformeerd zijn dan ik, moeten we aannemen. Niettemin denk ik dat de achteruitgang van de PS minder groot zal zijn dan sommigen vrezen cq. denken. Maar inderdaad, mocht de MR (samen met Ecolo) er in slagen van de PS buitenspel te zetten in Brussel en vooral in Wallonië, dan deel ik de conclusie van Demelenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Het hebben van een pedofiel bij de PS, dat kan iedere partij overkomen.
Die mensen veranderen van gedaante als ze achter hun lap top zitten. Ziekelijk op zoek naar foto’s van kinderen die ze dikwijls onder elkaar uitwisselen. Dat mag niet op rekening geschreven worden van de PS. De partij heeft daar geen aanzet toe geheven. Maar,………………… Meerdere jaren geleden was er een minderjarige getuige in een pedofiel zaak. Het was een 15 jarig Turks jongentje Olivier Trusgnach die zich prostitueerde in ( ik denk ) het Brusselse. Het jongentje was getuige dat ook Di Rupo één van zijn klanten was. Di Rupo is “PD” homo, dat is geweten. Ook zijn voorkeur voor jonge kleurlingen is geweten. Het jongetje werd enige dagen in “bewaring” genomen door de staatsveiligheid en “plots” was er geen getuige meer. Enkele maanden later werd het toch een zaak omdat het jongetje toch wilde getuigen. Scheidingen der machten???? PS-schepen Richard Biefnot van Bergen is een stadgenoot van D Rupo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juridisch heeft dat geen betekenis, zoals u ongetwijfeld weet. Uw vriend kan best een moordenaar zijn, daarom bent u dat nog niet, natuurlijk. Al zullen sommigen wel vinden dat als iemand echt je vriend/vriendin is, je dan ook wel zijn/haar "persoonlijke voorkeuren" zult kennen of zult kunnen inschatten. Ook dat is een al te los-vaste veronderstelling om juridisch van enige betekenis te zijn, maar je moet toch wel bijzonder oppervlakkig met nauwe vrienden omgaan om niet minstens in staat te zijn van een concreet zicht te hebben op hun moraliteitsgraad, en d�*�*r gaat het om, meen ik. |
|
![]() |
![]() |