Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2009, 19:26   #41
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Circe, het is duidelijk dat jij wil blijven vasthouden aan je racistische principes. Dat is eerlijk gezegd JOUW probleem, het kan geen enkele moslims iets schelen dat je intolerante gedachten jouw leven beheersen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
neen mevrouw, dat weet niet iedereen.
Iedereen weet dan weer wèl dat ze (uw "gematigde" moslims) wereldwijd op straat kwamen en vredelievend een aantal ambassades in brand staken om te protesteren tegen een paar TEKENINGSKES.
D�*t weet iedereen !
Nu moet jij maar eens bewijzen dat deze personen gematigde moslims waren, EN dat ze ook nog de meerderheid vertegenwoordigen. Kom niet af met excuses, sta achter je leugens!

Citaat:
Wel mevrouw Almaci, IK hoef hier helemaal geen turkse culturele activiteiten om "gemeenschappen dichter bij elkaar te brengen". Als ik turkse culturele activiteiten wil, dan ga ik naar Turkije. En als de turkse gemeenschap HIER wat dichter wil komen, dan leren ze de VLAAMSE cultuur beter kennen. Snappie?
Waar is er ook maar sprake van Turkse culturele activiteiten? Waar wordt er gesproken over Turkse gemeenschappen die dichter bij elkaar willen komen? Wat een belachelijke manier van argumenteren, de woorden van iemand anders zo te verdraaien? Zij speekt van culturele activiteiten, en over het bij elkaar brengen van haar en jouw gemeenschap. zij doet moeite, in tegenstelling tot jou, die elke allochtoon al heeft afgeschreven omwille van zijn/haar geloof en huidskleur. En dan nog snap je niet wat islamofobie betekent.
Wat verwacht je? Dat ik jouw voeten kus tot het jouw uitkomt om mij te accepteren? Droom maar lekker verder dan. Net zoals ik zal JIJ ook moeten proberen om mij te te leren kennen, ondanks het verschillende geloof. De tijd dat allochtonen achter je g*t liepen, om jouw goedkeuring smekend, is voor eens en altijd gedaan. Ik heb hier evenveel te zeggen als jij. Staat het je niet aan? Probeer dan een wet goedgekeurd te krijgen die de Holocaust op moslims goedkeurt. Dat is de enige manier waarop jij van mij zal af geraken.

Citaat:
U kent toevallig een vlaams-turks koppel, wel ik ook. Hij (turk) is HIER geboren, zijn ouders spreken géén Nederlands, de trouwfeest MOEST op z'n turks (zonder alcohol uiteraard), de kinderen (mustafa heet het oudste uiteraard) moeten in het turks worden grootgebracht met de Turkse normen en waarden, en de VLAAMSE (groot)ouders, die daar allemaal geen bezwaar (mochten) tegen maken, leren nu TURKS zodat ze met de schoonfamilie kunnen converseren.
Straf hé-? Hoe noem jij dat? dichter bij elkaar komen van gemeenschappen?
Ze wonen in Sint Niklaas, niet in Antalya hoor. Moesten ze in Antalya wonen zou ik zulke toestand normaal vinden. Hier bezie ik de zaken omgedraaid zie je.
En natuurlijk is het koppel dat zij kent een uitzondering, en het koppel dat jij kent de regel. Ik heb jou al veel zien argumenteren met 'ik ken die en die doet dat zo'. Zo werkt het niet. Ik ga jouw haatdragende posts niet accepeteren, gewoon omdat jij al schrijvende personen verzint die toevallig volgens jouw clichés leven!

Citaat:
Het probleem is waarschijnlijk dat de dingen die in uw koran staan, niet stroken met onze wetten, vandaar dat men streeft naar het invoeren van de sharia.
Wie streeft er naar het invoeren van de Sharia? Noem mij één wettelijke politieke partij met allochtonen die streven naar het herinvoeren van de Sharia. En kom niet af met je tante die twee paarden heeft waarvan de stallenschoonmakers de Sharia willen herinvoeren.

Citaat:
Me dunkt heb ik nog geen christelijke partijen of verenigingen gekend die streven naar het invoeren van een ander rechtsstelsel zodat dingen die op dit moment crimineel zijn, in de toekomst worden toegestaan... (zoals het vermoorden van homo's om maar een gemakkelijk voorbeeldje te geven)
Confer supra.

Citaat:
En hoezo? als wij iemand als "gematigd" zien, dan betekent dat dat hij/zij geassilimeerd is? Wat een schande! Wat een vreselijk crimineel feit.
Hoe noemen jullie zulke verraders nu weer? "Bounty" (zwart van buiten, wit vanbinnen) dat was het geloof ik hé?
???

Citaat:
euh... bedoelt U nu dat de Wahabieten zo handelen omdat WIJ hen het cliché voorhielden? of wat wil U nu zeggen?
Dat het de WESTERLINGEN zijn die de koran verkeerd lezen, terwijl de Saudis (die toch wel arabisch zullen kennen zeker?) het juist hebben? of is het nu weer andersom?
Hoe creatief moet je wel wezen om van een haatzaaiend boek een vredelievend romannetje te maken?
Jij hebt duidelijk problemen om haar woorden te verstaan. Wederom is dat JOUW probleem, en zal JIJ je daarvoor moeten laten begeleiden. Zij zegt net dat de meeste moslims zich daar helemaal niet achter scharen. Maar ja, dat is niet wat jij wenst te horen. Ken jij niet iemand wiens schoenmaker een vrouw heeft, waarvan de bakker een Wahabiet is die een bom heeft proberen te gooien op jouw huis, en FDW heeft je daarbij gered?

Citaat:
(trouwens: hoeveel turken lezen hun koran in de originele versie? of declameren die ook gewoon maar als papegaaitjes de arabische klanken zonder te weten wat er staat? want zo ken ik verschillende mensen die dat tenminste toegaven).
Uiteraard ken jij verscheidene zulke mensen. Wat hadden we anders verwacht?

Citaat:
dat moet je toch eens beter uitleggen, want ik volg niet.

Wat is islamfobie aub? is het een ziekte? geneesbaar? is er een behandelingsmethode om de fobie te kunnen ontkrachten wegens "angst voor iets wat niet bestaat en geen gevaar oplevert"?
Graag! Lees je eigen posts, en leer daaruit.

Citaat:

och... dit is een oud artikeltje! ze heeft het over de verboden SIOE betoging in Brussel waar men honderden doodnormale burgers uren heeft aangehouden en tot twaalf uur langvastgehouden! Dié betoging! juist.
Mocht niet doorgaan omdat DE BURGEMEESTER VAN BRUSSEL SCHRIK HAD DAT ZIJN ISLAMITISCHE STADSGENOTEN DE BOEL KORT EN KLEIN ZOUDEN SLAAN TOCH? ..... islamfobie zoals ze zeggen! Hé Freddy?

En dat maakt elke moslim een haatdragend persoon. Goh, als ik jou zo lees, en jouw manier van denken zou volgen, dan is elke Belg een intolerant en jaloers wezen.

Citaat:
Dan moet het U toch ook wel vol trots en jolijt ter ore zijn gekomen dat men bij onze noorderburen een algemeen erkend cartoonist bij nacht en ontij met een ploeg van een tiental agenten van zijn bed heeft gelicht omdat hij tekeningetjes maakte?
Of hoe vond U het toen één van uw gematigde geloofsgenoten Theo van Gogh ritueel afslachtte? ook verheugende feiten vast.
Gematigd? Was Dutroux ook een gematigde Belg, net zoals u?

Citaat:
het actieve antiracisme van het koningshuis geeft mij ook wel regelmatig een krop in de keel: vooral toen hoofddoekdraagster Naima (die wel een eigen doek, maar geen hygienisch bedrijfskapje op haar wellustige haren wilde) samen met haar baas werden ontvangen door Albert... waarna de beide heren zich vast verkneukelden in hun gezllige verhaaltjes over overspelletjes..... of laatst nog toen ik vernam dat de jongste spruit net bijna moslim was geworden om also "prince des muzelmans Belges" te kunnen worden omdat zijn broer had gezegd "iek wiel konink worde"... werkelijkt ontroerende tafereeltjes.
Natuurlijk barstte jij in tranen uit toen een werkgever zijn moslim werkneemster niet direct heeft ontslagen, maar eerder een tolerante houding aannam ten opzichte van haar. Het moet jou echt gebroken hebben dat die haatdragende briefschrijver niet serieus werd genomen.

Citaat:
enneuh.. dat voorbeeldje Libanon dat je aanhaalt? volgens mij zijn de moslims daar gewoon mekaar aan het uitmoorden hoor, dat doen ze overal zo'n beetje.
Raar dat U daar geen problemen over maakt. Waarom niet?
Oh doen ze dat overal? Jij zal ze wel kennen, he, die uitmoordende moslims?

Citaat:
Intriest.
Nu die discriminatie op de huurmarkt dat had u wat vroeger moeten zeggen: ik vond voor U hét geslaagde appartement:

ha, dedju! dat is waar: jullie zijn Turken.
Goh, het zou me niet verbazen als één of andere intolerante persoon (zoals jezelf) wat Photoshop heeft gebruikt op die foto.

Citaat:
en die moedertaal blijkt voor eeuwig ende altijd overerfbaar te zijn heb ik me laten vertellen. NATUURLIJK mogen jullie je eigen moedertaal spreken op straat. Wel een beetje vervelend voor mensen die meenden dat ze in Gent woonden (zoals mijn dochter indertijd), en die op de bus ineens een visioen krijgen van: hoezo? ben ik op verlof? toch niet hé? .... omdat heel de bus vol met turkstalige mensen zit. Ik heb dat ook gehad... in Bodrum.
Openbare plaatsen, remember? Het is niet dat ze in de bank werken, en zich tot jou in het Turks richten. Hoe kan jij mij garanderen dat jij 24/7 ABN spreekt? Want remember, jij hebt niet alleen te eisen.

Citaat:
natuurlijk is het onze schuld! daar twijfel ik geen moment aan.
En over bruggenbouwers: ga eens naar rotterdam kijken: daar hebben ze zo'n prachtige bruggenbouwer tegen een superhoog loon aangeworven. Eentje die brugt en bouwt en pro steniging is! als d�*t niet helpt dan weet ik het ook niet meer.
Ja hoe durft die burgemeester daar een job te hebben? Is hij niet allochtoon? De enige job die hij zou mogen hebben is de straatveger van jouw straathoek. Je krijgt ze hier niet buiten, no matter how much you want to. En dat vind ik toch zo zalig!!!

Laatst gewijzigd door anoniempje : 26 mei 2009 om 19:28.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 19:35   #42
anoniempje
Gouverneur

Standaard

[quote=Dimensie;4125487]
Citaat:
Duidelijk dat jij volledig wil sharia-iseren /islamiseren voor de lieve vrede.
Natuurlijk omdat je je d'r van bewust bent dat de moslimgemeenschap geen reet uitsteekt om zelfs maar een stapje dichter te komen naar de LOKALE gemeenschap. Eenmaal moslim, altijd moslim , niet ?, en waar hij zich ook bevindt zal de andere moeten plooien, zoals Jajjah stelde.
Aha, dus jij geeft toe dat je de moslims wil isoleren, omdat ze anders de Sharia gaan eisen?
En hoe weet jij nu dat ik geen stap zet naar de lokale gemeenschap toe? Hoeveel moslims heb jij in je vriendengroep? Of zelfs kennissengroep? Wat een zielig leventje, om zo vol haat te zitten tegenover mensen die je niet eens kent, en enkel op Tv hebt gezien.
Oud 26 mei 2009, 19:37   #43
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die mensen hebben hier niet 'hoogstens enkele wetten' te veranderen!
Die mensen komen naar hier om te proberen een beter leven op te bouwen.
Die mensen hebben zich naar de geldende wetten te plooien - net als U en ik!
Ik ben hier niet gekomen om een beter leven op te bouwen. Ik ben hier geboren, net als jij. Ik ben hier naar school gegaan, net als jij. Ik werk hier, net als jij. Ik heb hier evenveel over de wetgeving te zeggen als jij. En omdat we in een democratisch land leven, wil dat zeggen dat we op een bepaalde partij stemmen om die wetgeving veranderd te zien. Zoals ik al zei, de tijd dat JIJ boven mij stond, is al lang voorbij.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 26 mei 2009 om 19:37.
Oud 26 mei 2009, 19:38   #44
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
My friend you're so gullible - ofwel doe je je zo dom voor - wat weet jij toch weinig over islam - doe es gek - verbaas me en ga je er eens in verdiepen - misschien kom je er dan achter wát je eigenlijk verdedigt - en hoe lang die democratie nog staat - mocht er ooit een meerderheid islamieten zijn!

Remember the crocodile? Ben je er al achter wat het betekent?
Ze heeft eens een boekske gelezen van de één of andere idioot, en ze denkt dat ze de islam kent!
Oud 26 mei 2009, 19:45   #45
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht

Aha, dus jij geeft toe dat je de moslims wil isoleren, omdat ze anders de Sharia gaan eisen?
.
Ik hoef geen moslims te isoleren, dat doen ze heus zelf wel.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 19:48   #46
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Ik hoef geen moslims te isoleren, dat doen ze heus zelf wel.
Laten we afspreken dat we hier argumenteren over wat er in de realiteit afspeelt, en niet in jouw fantasies.

Dus jij zou ze wel willen isoleren, he? Dan ben jij de schuldige, niet zij!
Oud 26 mei 2009, 19:52   #47
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we afspreken dat we hier argumenteren over wat er in de realiteit afspeelt, en niet in jouw fantasies.

Dus jij zou ze wel willen isoleren, he? Dan ben jij de schuldige, niet zij!
Hemeltje, en met dat niveau van allo's gaan ze de vergrijzing opvangen.
Oud 26 mei 2009, 19:58   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze heeft eens een boekske gelezen van de één of andere idioot, en ze denkt dat ze de islam kent!
JAAAHHH das waar - da boekske was de koran - die idioot was mohammed (hide your baby girls & boys when he's around) - kende da boekske nie gij???
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 20:00   #49
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hemeltje, en met dat niveau van allo's gaan ze de vergrijzing opvangen.
Je weigert te antwoorden, en gaat over op goedkope beledgingen. Wat is er? Ben je sprakeloos? Heb ik iets te veel van waarheid gezegd? Kom er maar voor uit, hoor, iedereen weet ten slotte dat haat en intolerantie enkel tot domme uitspraken leidt.

Laatst gewijzigd door anoniempje : 26 mei 2009 om 20:01.
Oud 26 mei 2009, 20:20   #50
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weigert te antwoorden, en gaat over op goedkope beledgingen. Wat is er? Ben je sprakeloos? Heb ik iets te veel van waarheid gezegd? Kom er maar voor uit, hoor, iedereen weet ten slotte dat haat en intolerantie enkel tot domme uitspraken leidt.
Zoals jouw uitspraak over 'da boekske dat 1 of andere idioot geschreven heeft' - dat ik gelezen zou hebben'
Oud 26 mei 2009, 20:22   #51
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zoals jouw uitspraak over 'da boekske dat 1 of andere idioot geschreven heeft' - dat ik gelezen zou hebben'
Je smeekt echt om m'n aandacht, he? Hier, wat aandacht. Zo genoeg?

Ik vind jou te kinderlijk, en je hebt bewezen dat jij niet in staat bent om te argumenteren. Dus ik negeer jou en jeemotionele uitbarstingen.
Oud 26 mei 2009, 20:25   #52
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Je smeekt echt om m'n aandacht, he? Hier, wat aandacht. Zo genoeg?

Ik vind jou te kinderlijk, en je hebt bewezen dat jij niet in staat bent om te argumenteren. Dus ik negeer jou en jeemotionele uitbarstingen.
Doen! Het is trouwens al lang bedtijd voor jou.
Morgen fris opstaan en met een heldere kop het 2de studiejaar volbrengen. Dat is belangrijk !
Oud 26 mei 2009, 20:29   #53
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

JA inderdaad - DOEN !!!

Je praat jezelf vast - je betoog hangt aan elkaar met leugens - je schreeuwt om bewijzen terwijl je er zelf geen geeft - je schreeuwt wat in de ruimte en iedereen zou dat voor waarheid moeten aannemen - dat boekske dat geschreven is door 1 of andere idioot - ja dat is idd de koran - JOUW koran - met alle walgelijke details die erin staan!!!
Oud 26 mei 2009, 20:30   #54
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Doen! Het is trouwens al lang bedtijd voor jou.
Morgen fris opstaan en met een heldere kop het 2de studiejaar volbrengen. Dat is belangrijk !
Vreemd, nu ben jij hier nog steeds mijn vraag naar jou toe aan het wegstoppen. Ik vraag het je opnieuw, ben jij schuldig aan isolatie van moslims?

Je hebt genoeg tijd om op te komen voor je vriendinnetje, maar je maakt jezelf nogal belachelijk door geen antwoord te geven op deze simpele vraag.
Oud 26 mei 2009, 20:32   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Oh my god - ik zie hier maar 1 die zich belachelijk maakt door vragen te stellen als; "Ben jij schuldig aan isolatie van moslims?"

Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2009 om 20:33.
Oud 26 mei 2009, 20:35   #56
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh my god - ik zie hier maar 1 die zich belachelijk maakt door vragen te stellen als; "Ben jij schuldig aan isolatie van moslims?"
Bij het Vlaams Gewest geven ze subsidies voor dakisolatie.
Zouden ze ook subsidies geven voor de isolatie van moslims?
Oud 26 mei 2009, 20:40   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mah natuurlijk - als de PoCo's nog maar het woord 'moslim' horen, trekken ze de portemonnee al open voor subsidie - van Uw belastingcenten welteverstaan!
Oud 26 mei 2009, 20:51   #58
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je kraamt -alweer- onzin uit.
Oud 26 mei 2009, 20:53   #59
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is duidelijk dat je de schuld op jou neemt. Het zijn niet de moslims die niet willen integreren, het zijn enkele sukkelaars als jezelf die de moslims niet geïntegreerd willen zien, want dat zou betekenen dat jij je favoriete bezigheid -haat verspreiden- zou verliezen.

Wel gênant dat je niet achter je woorden kan staan. 1-0 voor mij. Haha!!
Oud 26 mei 2009, 20:59   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Sinds wanneer bepalen de spelers hoeveel punten ze krijgen - bij mijn weten is er nog altijd ergens - bij elk spel - een scheidsrechter - je hebt een superioriteitsgevoel madammeke - maar dat verbaast met niet.

Ik heb trouwens jouw post gevonden waar je beweert een specifiek ziekenhuis te kennen waar Joden van die moslimfratsen 'zouden' hebben - vertel me nu dan maar de naam van dat ziekenhuis - waarvan jij beweerde dat je dat niet gezegd hebt!:

Citaat:
Citaat:

En vroegen de Islamieten daar hun eigen kantine of voedsel? In een ziekenhuismilieu (waar ik werk), vragen de moslims steeds om het vegetarisch milieu, terwijl de joden kosher voedsel eisen.

Nu gij weer

Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2009 om 21:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be