![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Circe, het is duidelijk dat jij wil blijven vasthouden aan je racistische principes. Dat is eerlijk gezegd JOUW probleem, het kan geen enkele moslims iets schelen dat je intolerante gedachten jouw leven beheersen.
Citaat:
Citaat:
Wat verwacht je? Dat ik jouw voeten kus tot het jouw uitkomt om mij te accepteren? Droom maar lekker verder dan. Net zoals ik zal JIJ ook moeten proberen om mij te te leren kennen, ondanks het verschillende geloof. De tijd dat allochtonen achter je g*t liepen, om jouw goedkeuring smekend, is voor eens en altijd gedaan. Ik heb hier evenveel te zeggen als jij. Staat het je niet aan? Probeer dan een wet goedgekeurd te krijgen die de Holocaust op moslims goedkeurt. Dat is de enige manier waarop jij van mij zal af geraken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door anoniempje : 26 mei 2009 om 19:28. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=Dimensie;4125487]
Citaat:
En hoe weet jij nu dat ik geen stap zet naar de lokale gemeenschap toe? Hoeveel moslims heb jij in je vriendengroep? Of zelfs kennissengroep? Wat een zielig leventje, om zo vol haat te zitten tegenover mensen die je niet eens kent, en enkel op Tv hebt gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben hier niet gekomen om een beter leven op te bouwen. Ik ben hier geboren, net als jij. Ik ben hier naar school gegaan, net als jij. Ik werk hier, net als jij. Ik heb hier evenveel over de wetgeving te zeggen als jij. En omdat we in een democratisch land leven, wil dat zeggen dat we op een bepaalde partij stemmen om die wetgeving veranderd te zien. Zoals ik al zei, de tijd dat JIJ boven mij stond, is al lang voorbij.
Laatst gewijzigd door anoniempje : 26 mei 2009 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Je weigert te antwoorden, en gaat over op goedkope beledgingen. Wat is er? Ben je sprakeloos? Heb ik iets te veel van waarheid gezegd? Kom er maar voor uit, hoor, iedereen weet ten slotte dat haat en intolerantie enkel tot domme uitspraken leidt.
Laatst gewijzigd door anoniempje : 26 mei 2009 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind jou te kinderlijk, en je hebt bewezen dat jij niet in staat bent om te argumenteren. Dus ik negeer jou en jeemotionele uitbarstingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Morgen fris opstaan en met een heldere kop het 2de studiejaar volbrengen. Dat is belangrijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JA inderdaad - DOEN !!!
![]() Je praat jezelf vast - je betoog hangt aan elkaar met leugens - je schreeuwt om bewijzen terwijl je er zelf geen geeft - je schreeuwt wat in de ruimte en iedereen zou dat voor waarheid moeten aannemen - dat boekske dat geschreven is door 1 of andere idioot - ja dat is idd de koran - JOUW koran - met alle walgelijke details die erin staan!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je hebt genoeg tijd om op te komen voor je vriendinnetje, maar je maakt jezelf nogal belachelijk door geen antwoord te geven op deze simpele vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2009 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mah natuurlijk - als de PoCo's nog maar het woord 'moslim' horen, trekken ze de portemonnee al open voor subsidie - van Uw belastingcenten welteverstaan!
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel gênant dat je niet achter je woorden kan staan. 1-0 voor mij. Haha!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer bepalen de spelers hoeveel punten ze krijgen - bij mijn weten is er nog altijd ergens - bij elk spel - een scheidsrechter - je hebt een superioriteitsgevoel madammeke - maar dat verbaast met niet.
Ik heb trouwens jouw post gevonden waar je beweert een specifiek ziekenhuis te kennen waar Joden van die moslimfratsen 'zouden' hebben - vertel me nu dan maar de naam van dat ziekenhuis - waarvan jij beweerde dat je dat niet gezegd hebt!: Citaat:
Nu gij weer ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2009 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |