![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens.
![]() Citaat:
De reactie op deze post bewijst overduidelijk wie hier op haar bek is gegaan, en het maar niet wil toegeven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als jij een topic wilt openen met als titel "krijgt de SPa klappen?" of "krijgt O-VLD klappen?" dan mag je dat hoor...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Wel wel wel, iedereen is niet zo bezig hoor met al die politieke zever, leven is zoals kort genoeg, ze vinden hem of haar tof uit Dag Allemaal of Story of Facebook.... vanochtend nog gelezen, alle affiches van die VLD advocaat, Kris en nog wat, gepikt door brave huismoedertjes en homo's om op te mastruberen, wel veelzeggend allemaal tegenwoordig.
weet je nog, Freya met ontblote billen vroeger, De Gucht met Rice.... en zoals professor Devos zei : niemand leest die verkiezingsreclame, niemand kent de inhoud.... men stemt op gezichten. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat het VB meer gaat halen dan de cijfers die in de laatste peilingen te zien waren. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kaakslagen en klappen, de media blijft die woorden lustig tappen.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat de enige winnaars die de kiesdrempel halen de NVA en LDD zullen zijn. De momentele politieke impasse is grotendeels te danken aan VLD, CD&V heeft gedaan wat ze anderen altijd verweten heeft, SP.A "mag het een hoofddoekje meer zijn?", GROEN! moeten ze regelmatig kunstmatig reanimeren door media aandacht (aannemende dat ze zelfs de drempel halen natuurlijk), VB gaat, zoals de meeste partijen stemmers verliezen aan LDD (en de vorige score evenaren zou zowiezo zeer moeilijk zijn, zelfs zonder de extra concurrentie),...
|
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Peilingen spreken over iets van 15 procent voor VB.
Verlies van ongeveer 9 procent tov 2004.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan me zo voorstellen dat mensen zoals Circe gaan juichen met een score van 16% want meer dan de peilingen!
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen idee! Ik ga mijnen glazen bol even oppoetsen. Zelf heb ik nog geen idee voor wie ik ga stemmen dit jaar. Lang dacht ik aan LDD, maar die zijn blijkbaar al even sensatieziek als Open VLD.
Nee, ik weet het dit jaar echt nog niet. Hoogst waarschijnlijk ga ik SPa, Groen en Open VLD uitsluiten en tussen de rest ippe tippe torreke doen. De vorige keer heb ik zo volgens sommigen wat te lang in het hokje gestaan. |
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() Ik kan het nog altijd niet begrijpen waarom het VB niet meer vlamingen kan overtuigen van de Vlaamse Onafhankelijkheid. Dit land is onbestuurbaar. Waarom willen Vlamingen in een land leven die geblokkeerd is op alle vlak. Het VB krijgt hier gelijk , er is maar één oplossing , den belgique splitsen, een einde maken aan deze onstaat, en dat kan je enkel doen om massaal , ik zeg wel massaal VB te stemmen.
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij je natuurlijk van Vlaanderen een belastingsparadijs wil maken zoals Luxemburg, Monaco, Lichtenstein.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 mei 2009 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kan just niks verzekeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga deze draad nog een opdiepen op de verkiezingsdag
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen, zelfs de goorste klein-linkse en ook de brulkikker himself, weten dat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een understatement gesproken !!
|
![]() |