![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vaak neem je lifters mee ? | |||
Nooit of zeer zeer uitzonderlijk |
![]() ![]() ![]() |
14 | 45,16% |
Gebeurt wel een keer |
![]() ![]() ![]() |
10 | 32,26% |
Gebeurt wel vaker, maar nooit 's nachts |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Meer wel dan niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 19,35% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() lifters, bestaat dat nog dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor... ik zie die geregeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 juni 2009 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nog geen auto of rijbewijs, wel liftervaring.
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() ik heb er eigenlijk nog nooit ene laten staan.
Het jaar dat ik in Kessel-Lo werkte had ik zelfs "een vaste klant", die twee-drie maal per week liftte.
![]() |
#48 |
|
![]() Heel af en toe.
wel als ze een bordje vasthouden naar waar ze moeten, en ik daar moet passeren.
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De kwaliteit van m'n nachtelijke lifters gaat achteruit
![]() Om vier uur vanmorgen eentje die in elkaar was gemept en grondig bestolen. Op de dienst spoedopname had men gezegd dat ie eerst z'n siskaart moest gaan halen. Dan pas zouden ze er aan beginnen. Nu goed, hij bloedde, maar niet als een rund, als een puppy veeleer. Als hij een staart had gehad, dan tussen z'n benen. Een vorige ervaring is al een tijdje terug. Het had gesneeuwd. Meisje van vooraan twintig, marokkaanse achtergrond, leek goed vertrouwd met de matongé. In het midden van de nacht een hotelkamer uitgevlucht. Haar vriendin had geprobeerd haar te overtuigen ook een relatie te beginnen met een dealer. "ze geven u alles". Met z'n vieren waren ze een hotelkamer ingedoken. Last minute was ze afgehaakt. Ze was redelijk over haar toeren, de eerste drie minuten verstond ik alleen de woorden blowjob en pijpen. Ergens tussenin ook nog een ex politie-agent naar huis gereden. Hij was enkele jaren geleden ontslagen uit het korps. De rit was te kort om z'n geheim te ontsluieren. Veel lifters hebben de bizarre gewoonte je hand te willen schudden. Al rijdend, herhaaldelijk. Die laatste wel twintig keer. Dit alles in Aalst. Laatst gewijzigd door Knipp : 26 juni 2012 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Nog nooit een lifter meegenomen, om de simpele reden:
-ofwel was ik die al gepasseerd alvorens te beseffen dat het om een lifter ging, -ofwel stond die me helemaal niet aan (zo'n sjofele komt mn auto niet in, zeker niet indien ze nog heel wat rommel bij zich hebben).
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe dat niet meer.
Zo een dame is mij eens beginnen pijpen tijdens het rijden en toen ik klaarkwam trok ik per ongeluk de handrem op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moeten we ons dan voorstellen over de, euhm, pose?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah meneer wilt fotokes en filmkes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik probeer me maar in te beelden hoe iemand een bestuurder kan pijpen en die bestuurder toch nog aan de handrem geraakt. Hoe die dame zich dan plooit om toch aan uw gerief te geraken, zonder dat uwen arm in de weg zit. Mja.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar een wil is is een weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn hand lag op haar rug eh. Ik ging zo hard klaarkomen dat ik aan het kronkelen was. Ik grijp onder haar naar de handrem, onbewust, om mij vast te houden voor de zondvloed die ging komen. Op het hoogtepunt kronkel je nog meer. Mijn spieren trekken samen en ik trek per ongeluk de handrem op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft een festival daarmee te maken???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |