![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Zonder geld zullen ze inderdaad niets meer kunnen aanvangen. Het is met geld dat je de strijd wint. Daarom moet ook de financiering van geloofsaangelegenheden vanuit het buitenland, en daarbij denk ik vooral aande Emiraten en Saudi Arabië , verboden worden .
Laatst gewijzigd door zondebok : 29 juni 2009 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() De islam in Europa is radicaler dan in vele thuislanden , bvb Marrokko en Turkije en Tunesië. Maar bootst de ultra radicale fanatiekelingen uit Saudi Arabië, Iran en Afganistan na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Islam: hoe meer ik erover hoor, hoe meer ik erover lees, hoe meer ik er niet van moet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom van belang de juiste informatie over islam zo gedetailleerd en zo gedocumenteerd mogelijk aan zoveel mensen door te geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
![]() Bestaat er volgens u geen God?