![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#42 | ||
|
|
Citaat:
Je mag het alleen niet in groep doen (een partij of een vzw bvb) en niet op een systematische wijze.
|
|
|
#43 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
|
|
|
|
#44 |
|
Schepen
|
Kan het Blok op haar beurt geen klacht indienen ? tegen racisme op hun partij en alle valse beschuldigen... uitsluiting en discriminatie..
![]() |
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#46 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En een doordachte planning? Dat is dus krak hetzelfde als een databaseke aanleggen op uw PC met andere geschriften waarin de migranten er niet fraai uitkomen (zij het opiniegeschriften of officiële cijfers). Met andere woorden: mijn beginpremisse is juist: ge moogt hier alles zeggen, zolang dat het bij ene keer blijft en per ongeluk is.
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Wie ligt er eigelijk aan de basis van de mislukte integratie?
Ik heb meer en meer schrik van die modelstaat van Vhfstd. Kiesdrempels invoeren, mensen in voorlopige hechtenis laten opsluiten (Abou Jahjah), Di Rupo die voorzitters laat ontslaan, Michel die zegt hoe de Vlamingen moeten stemmen, burgemeesters waarvoor het parket wél onmiddellijk in actie treedt, uitspraken van het Arbitragehof ivm BHV op vraag van de franstaligen laten uitstellen, nu de uitspraak van het Gentse hof Democratie is wat anders.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
|
|
|
#48 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
En daar gaat het hem om: eigen volk zijn zij die het hier goed vinden en het zo willen houden, ongeacht waar je geboren bent. Het zijn zij die opkomen tegen elke bedreiging van onze vrede en veiligheid waar we jarenaan gewerkt hebben. Om goed mee te functioneren in onze maatschappij moet je je maar een héél klein beetje aanpassen, is dit zoveel gevraagd! Ps.: Westerse vrouwen die ongesluierd rondlopen in moslimbuurten worden beschimpt, vernederd en zelfs aangerand. Als wij dan toch allemaal 'dezelfde' zijn, mag ik dan waarschijnlijk ook ongestraft die vodden van die moslimkoppen rukken, of niet? Ach nee, want dan ben ik racist? IDIOTEN ! ! !
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
|
|
|
|
#49 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
||
|
|
|
|
#50 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|