![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Voor iedereen per uniek ip adres toegankelijk, en dus niet alleen diegene die in de fichebak zitten van de vub ofzo.
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik pas op, we leven immers nog steeds in la belgique waar scheeftrekkerij verheerlijkt wordt.
Het zou me niet verbazen mocht de uitslag er een zijn waar de traditionele partijen nog goed uitkomen. Ook de rol van de media mogen we niet onderschatten, maar ik blijf toch een echt goed gevoel houden dat er wat op til is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Wel, dan krijgt men al een zeer vertekend beeld in de uitslag van zulke polls. Alleen deze mensen die wat geïnteresseerd zijn in de politiek, zullen aan die polls deelnemen. De onverschilligen en de minder geïnteresseerden doen daar dus niet aan mee. Maar zij vormen wel de massa kiezers.
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zou ik dus in Uw geval niet hopen dat ze de opkomstplicht afschaffen...
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LDD vind ik niet te vertrouwen . Heb vandaag in de zaak Reekmans (lijsttrekker LDD in Vlaams-Brabant) over de vloer gehad. Ik vind het nen dikke nek en een opportunist. Nee LDD is slechts in schijn vlaamsgezind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() ermee op school gezeten ![]() en het is ne serieuze nek en windhaan. Laatst gewijzigd door Shadowke : 3 juni 2009 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn. Indien ze deze plicht afschaffen, dan zal het VB op zijn minst 35% van zijn kiezers verliezen. En LDD evenveel. Want daar zitten veel 'foert-kiezers' bij, die zeker niet zullen komen opdagen als ze niet echt moeten.
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Of misschien is het triestig dat de niet-tradionele partijen het van de 'foert-kiezers' moeten hebben. Dus van de 'jankers'.
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar leid je dat nu uit af. Misschien houden die kiezers zich gewoon minder bezig met stemmen op internet peilingen.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen zien. Als u gelijk heeft, dan moet het VB nu minstens 24, 2% halen. Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn niet alleen ondervertegenwoordigd in poll's maar ook op internetfora en in reacties in kranten en tijdschriften enz... Ik meen daarom daaruit te moeten besluiten dat de kiezers van de traditionele partijen blijkbaar minder bewust met politiek bezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
20 % vindt ik al meer dan behoorlijk om die trouwheid te bewijzen. Als u aan uw regeltje vasthoudt van ze mogen geen percentje verliezen of hun achterban is ontrouw, wel dan hebben alle partijen een ontrouwe achterban en dan gaat uw 35% verlies (in geval van geen kiesplicht) ook op voor alle andere partijen. Natte vinger werk dus. |
|
![]() |
![]() |