![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hopelijk haalt de PVDA+ zetels in het Vlaams parlement en dat meen ik echt. Hoe meer versnippering in het Vlaams Parlement hoe beter.
![]() Maakt het alleen maar de regimepartijen moeilijker. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 juni 2009 om 10:20. |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vl. Parl. : Roger Collin (SP.a str. Erik de Bruyn)
Eur. : Groen! (voorkeurstem Staes) ![]()
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Dan komen we gewoon daarna toch terug lieve schat? Of denk je dat de problemen die we aankaarten ook halveren als ze ons halveren?
![]()
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het, ik ben veel te goed voor deze wereld.
![]()
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europees: kopstem op Bart Staes
Vlaams: lijststem voor LSP
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Pfff... Afkijker!
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() VL: NVA (Demesmaeker)
EU: VB (Vanhecke) En in het gezin Moeder: VL: NVA EU:CD&V Vader: VL: NVA EU: LDD (Derk Jan Eppink) Niet alleen hier maar ook in mijn kennissenkring stemt men precies steeds minder uniform wat verschillende beleidsorganen betreft. Zou dat duiden op een meer doordachte stem? Indien ja dan zou dat mijns inziens een goede evolutie zijn. |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Europees: Vlaams Belang
VL : N-VA Ik heb op het laatste moment mijn regionale stem veranderd van VB naar N-VA. Hoe erg ik ook gekant ben tegen het ondemocratische cordon, beter een Vlaamse stem in het Vl Parlement waarmee men rekening houdt, dan een Vlaamse stem die men spijtig genoeg negeert. Het zijn overigens een kliek franstaligen die mij overhaalden tot deze switch. Aan het kieslokaal was het drummen, het leek wel of iedereen op hetzelfde moment kwam stemmen. Als sardienen stond iedereen op elkaar geplakt. Zo kwam ik tussen een hoop franstaligen terecht. Ik hoorde ze gniffelen en hun gal spuwen : c'est scandaleux se qui s'est passé �* Hal (daar mochten ze hun affiches niet ophangen). Tetter, tetter, ils font la résistance met de UF, en veel wierook over de FDF, Mangain en Thierry. Bah! In het stembureautje gingen ze met hautain gekwebbel in 't Frans door zelf toen de zitters hen in het NL aanspraken. Ik vind het belangrijk dat er hier in de Vlaamse rand een sterke dam tegen de UF komt. De grote boeman/boepartij voor de franstaligen is hier de N-VA en niet het VB. |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 2x 2x sp.a.
Voor mij en mijn broer. In mijn gezin heeft iedereen (inclusief mijn vrouw en mijn zwager) op sp.a gestemd. In totaal dus 7x 2x sp.a
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() azo, vandaar dat gedweep met Stalin in uw onderschrift.
#59 |
Gouverneur
|
![]() Vlaams Parlement: Vlaams Belang (Frans Wymeersch - lijstduwer)
Europees Parlement: Vlaams Belang (Filip Dewinter + Frank Vanhecke) |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() @ dimensie= u hebt dan gestemd voor de colalboratie mde islamisering , snel belg wet, cordon etc...onbegrijpelijk eignelijk want de n-va is gewoon een tsjeefse establishmentspartij die massaal gesteund wordt door de linkse media als aanvraadbaar alternatief.
het enige wat dezever doet is kappen op het VB en daarom is hij zo populair bijd e linkse media. |
![]() |