![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij een Vlaming? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
41 | 77,36% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom toch niet vanonder die sloef, Vlaming.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ie. die mensen met van al hun paspoorten minstens één Nederlands Paspoort. zou er overigens iemand zijn met een "dubbel" Nederlands en Belgisch paspoort ? Een vlaming is overigens een belg die in het gewest "Vlaanderen" woont - er bestaan franstalige Vlamingen en nederlandstalige Walen en Belgen zijn we allemaal. Een nationaliteit is (helaas ?) niet iets dat onderworpen is aan "vrije keuze"...
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het is absoluut fout te denken dat alle inwoners van het NL-talig gebied van België Vlamingen zijn...
men geeft ten onrechte de naam Vlaming aan die inwoners omdat enkel extremisten absoluut die regio Vlaanderen wilden noemen en de grootste hoop van de inwoners daar geen bezwaar tegen had... en dus voel ik mij geenzins Vlaming maar inwoner van de NL-talige regio van België... nationaal gezien dan toch... en mijn echt gevoel is Limburger en bewoner Eurregio Maas-Rijn ...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 12 juni 2009 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben origineel Gentenaar dus Vlaming. Gij zijt Limburger, hoewel ik zelf verlimburgst ben (Woon 38j in Limburg, een persoonlijk voorliefde voor Limburg). En in de rest wonen brabanders. Sinds het convenant om Limburg als één regio te presenteren en men over de splitsing van Belgie spreekt , vanuit NL een hereniging gestreefd wordt zie ik dus de ooit in samenwerking de vereniging van de oorspronkelijke provincies. Vlaanderen= Oost en west, frans vlaanderen en zeeuws vlaanderen miss zeeland geheel Brabant = N-Brabant (het deel in nederland) en vlaams\waals brabant, miss Antwerpen terug. Schijnt vroeger onder Brabant geresorteerd te zijn. Limburg= de beide gescheurde delen herenigd. Daar zijn de gouverneurs al goe mee bezig. Spijtig dat Steve ervan tussen is. Maar we zijn allemaal nederlands talig en wonen in het nederlandstalig gebied. BTW wie in Limburg wil wowen moet een verlimburgeringcursus volgen dwz: leren zingen... ![]() Wie sjoen os Limburg is... Kiekst dich ouch naor Flikke Mestrééch? Dao kalle ze wie unne hollenjer, det geuvet toch néét Ich kal ouch Limburgs en dou nééjt, zooow!!!!!
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 12 juni 2009 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 12 juni 2009 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() toch veel niet-vlamingen op dit forum
multicul ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vod is nog net niet zo racistisch als een hakenkruis.
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 12 juni 2009 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 juni 2009 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |