Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2009, 10:10   #41
studentje
Burger

studentje's schermafbeelding

Standaard

Zo zien de voetpaden er standaard uit in Leuven. En dan nog boetes durven innen omdat je dronken lijkt als je op je smikkel sukkelt door de slechte staat van de voetpaden.
studentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 19:40   #42
PatVer
Vreemdeling

Standaard

Open brief aan Commissaris Michel Beckers en Louis Tobback:

Politiezone Leuven
Mr. Michel Beckers
Philipsite 4
3001 Leuven

Leuven, 27/01/2011

Beste Mijnheer Beckers,

Ik ben uw domme smurfen BEU, maar echt wel KOTSBEU!

Ik parkeer deze winter met wagen voor een gebouw om een sneeuwshop te gaan halen om binnen te kunnen rijden ... BOETE!

Ik stuur een depannage dienst naar een gebouw voor een waterlek en aangezien de man niets anders doet dan depannages staat het ook in koeien van letters op zijn wegen en alhoewel hij niemand kan hinderen ... BOETE!

Mijn vrouw heeft in de Mechelsestraat nabij de Vismarkt een horecazaak – nergens op de Vismarkt is er een losplaats bij de Mechelsestraat voorzien maar o wee als je even op de schuine strepen durft parkeren om goederen uit te laden (de enige losplaats is 200m verder en steeds ingenomen door het veilinghuis) ... altijd BOETE! We vermoeden dat een van uw gefrustreerde smurfen permanent in de vuilnisbakken verstopt zit.

Vanavond werd mijn vrouw door een zwaantje achter na gereden met zwaailicht en de weg afgesneden en werd ze door de flik uitgekafferd ... omdat ze inderdaad niet handsfee belde ... ze was inderdaad fout maar ze is geen misdadiger en draagt wel zoals de ondertussen kleine minderheid van werkende Belgen via de belastingen bij tot uw loon!

Uw bende gefrustreerde smurfen voor echt politiewerk opleiden is vermoedelijk onbegonnen werk maar als ze dan toch op alle mogelijke manieren burgens moeten lastigvallen over de meest onozele inbreuken om zich een beetje man of vrouw te voelen mogen ze dit wel ten minste met respekt en beleefdheid doen!

De keerzijde van de medaille is dat ze zodanig gefocussed zijn in het lastigvallen van burgers dat ze te laf zijn wanneer echte interventies nodig zijn.

Onlangs stonden twee Leuvense smurfen voor een rood licht aan een bankagentschap waar ze het alarm aan het bijstellen waren – wat doen de lafaards wanneer het alarm per ongeluk afging ... onmiddellijk volle gas doorrijden.

Van een café bazen met alarmknop in hun zaak heb ik al meermaals gehoord dat uw smurfen bij een vechtpartij doodleuk om de hoek blijven wachten tot het voorbij is.

Wat een verschil met Frankrijk of Spanje, je wordt er steevast tegengehouden met mitrailleur in aanslag maar wat een beleefdheid als je hulp nodig hebt zouden ze hemel en aarde bewegen om van dienst te kunnen zijn.

Hoogachtend,

PatVer

Laatst gewijzigd door Akira : 12 juni 2012 om 09:12.
PatVer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 19:41   #43
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Binnenkort zal het er niet op beteren, met hun invoering van de zone30
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 22:32   #44
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

iemand zin in acties?
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 22:45   #45
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

In leuven is het gemakkelijk parkeren.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 12:16   #46
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Parkeerboetes uitgeschreven door een parkeerbedrijf betaal ik Nooit! Ze hebben toch geen poot om op te staan. De vaststelling is immers gebeurd door een persoon die niet beëdigd is. Ik zeg gewoon dat hij foefkes verteld.
Is dat echt??
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2011, 12:27   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PatVer Bekijk bericht
Open brief aan Commissaris Michel Beckers en Louis Tobback:

Politiezone Leuven
Mr. Michel Beckers
Philipsite 4
3001 Leuven

Leuven, 27/01/2011

Beste Mijnheer Beckers,

Ik ben uw domme smurfen BEU, maar echt wel KOTSBEU!

Ik parkeer deze winter met wagen voor een gebouw om een sneeuwshop te gaan halen om binnen te kunnen rijden ... BOETE!

Ik stuur een depannage dienst naar een gebouw voor een waterlek en aangezien de man niets anders doet dan depannages staat het ook in koeien van letters op zijn wegen en alhoewel hij niemand kan hinderen ... BOETE!

Mijn vrouw heeft in de Mechelsestraat nabij de Vismarkt een horecazaak – nergens op de Vismarkt is er een losplaats bij de Mechelsestraat voorzien maar o wee als je even op de schuine strepen durft parkeren om goederen uit te laden (de enige losplaats is 200m verder en steeds ingenomen door het veilinghuis) ... altijd BOETE! We vermoeden dat een van uw gefrustreerde smurfen permanent in de vuilnisbakken verstopt zit.

Vanavond werd mijn vrouw door een zwaantje achter na gereden met zwaailicht en de weg afgesneden en werd ze door de flik uitgekafferd ... omdat ze inderdaad niet handsfee belde ... ze was inderdaad fout maar ze is geen misdadiger en draagt wel zoals de ondertussen kleine minderheid van werkende Belgen via de belastingen bij tot uw loon!

Uw bende gefrustreerde smurfen voor echt politiewerk opleiden is vermoedelijk onbegonnen werk maar als ze dan toch op alle mogelijke manieren burgens moeten lastigvallen over de meest onozele inbreuken om zich een beetje man of vrouw te voelen mogen ze dit wel ten minste met respekt en beleefdheid doen!

De keerzijde van de medaille is dat ze zodanig gefocussed zijn in het lastigvallen van burgers dat ze te laf zijn wanneer echte interventies nodig zijn.

Onlangs stonden twee Leuvense smurfen voor een rood licht aan een bankagentschap waar ze het alarm aan het bijstellen waren – wat doen de lafaards wanneer het alarm per ongeluk afging ... onmiddellijk volle gas doorrijden.

Van een café bazen met alarmknop in hun zaak heb ik al meermaals gehoord dat uw smurfen bij een vechtpartij doodleuk om de hoek blijven wachten tot het voorbij is.

Wat een verschil met Frankrijk of Spanje, je wordt er steevast tegengehouden met mitrailleur in aanslag maar wat een beleefdheid als je hulp nodig hebt zouden ze hemel en aarde bewegen om van dienst te kunnen zijn.

Hoogachtend,

PatVer
Ik denk niet dat je met deze tekst veel zal scoren

Laatst gewijzigd door Akira : 12 juni 2012 om 09:12.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2013, 09:58   #48
Babylonia
Parlementslid

Standaard misbruik burgers

en daar hield de discussie op.
Nu 4 jaar later....
Is Leuven soms te rijk om de burgers in beweging te krijgen?
Toch lijken het protest tegen de fiets-repressie en de fietsacties van de afgelopen jaren tot iets meer soepelheid bij de politie te hebben geleid, hoorde ik laatst van iemand uit Leuven, die altijd op de fiets zit. Klopt dat?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2013, 10:04   #49
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
en daar hield de discussie op.
Nu 4 jaar later....
Is Leuven soms te rijk om de burgers in beweging te krijgen?
Toch lijken het protest tegen de fiets-repressie en de fietsacties van de afgelopen jaren tot iets meer soepelheid bij de politie te hebben geleid, hoorde ik laatst van iemand uit Leuven, die altijd op de fiets zit. Klopt dat?
Er is enkel een repressie tegen foutparkeerders. Niet meer dan normaal. probeer maar eens een fiets te stallen aan het station, bijna onmogelijk omdat studenten denken dat ze daar hun krellen van fietsen mogen dumpen.
Oud 14 april 2013, 14:55   #50
Don Kie Sjotte
Burger

Don Kie Sjotte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door studentje Bekijk bericht
.................................................. ......
Zijn er nog andere personen die hier zo over denken?
Ik denk dat je niet overdrijft.
In de jaren 70....80...deed ik mijn inkopen in Leuven voor meer dan 90%.
De dag van vandaag geen 5% meer.
De redenen zijn inderdaad niet ver te zoeken.
Don Kie Sjotte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2013, 20:40   #51
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik mijdt Leuven inderdaad ook als de pest. Vorige week had heel een straat weer prijs. Veegactie... borden niet goed gezien door een hele rij van 7 autos allemaal weggesleept. elk 120 Euro sleepkosten en een halve dag verloren. Als dat voor de deur van je huis gebeurt vraag ik me toch af in wat voor wereld leven we? 120 euro is voor mij en vele vrienden werkelijk enorm veel geld. Veel mensen om mij heen leven van 3 a10 euro per dag en wij proberen te delen ... te steunen te helpen. Is dat nu nodig en zinvol voor een veegactie...? Vroeger reden die kuis autokes errond. Zo Zinloos want er word zelfs niet gekeken of het vuil is...

In Leuven is me iets opgevallen als je op de stoep loopt. Er zijn huizen waarvan de stoeptegels blank zijn geschrobd... die van het huis ernaast verweren langzaam, en zijn een beetje zwart... Elk jaar wordt het verschil groter...
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2013, 21:55   #52
BonBon
Banneling

Standaard

Parkeerwachters zijn ook hier een pest, ze betalen een vaste kost aan de stad en zij moeten dan hun best doen om er meer uit te halen. Nogal logisch dat ze overdrijven met de boetes, hoe meer ze er schrijven hoe meer ze verdienen.

Het zal ze afgerekend worden tijdens de verkiezing, dan gaan ze zich afvragen wat ze nu weer verkeerd hebben gedaan. Zucht.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be