![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() ![]() Zo zien de voetpaden er standaard uit in Leuven. En dan nog boetes durven innen omdat je dronken lijkt als je op je smikkel sukkelt door de slechte staat van de voetpaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Open brief aan Commissaris Michel Beckers en Louis Tobback:
Politiezone Leuven Mr. Michel Beckers Philipsite 4 3001 Leuven Leuven, 27/01/2011 Beste Mijnheer Beckers, Ik ben uw domme smurfen BEU, maar echt wel KOTSBEU! Ik parkeer deze winter met wagen voor een gebouw om een sneeuwshop te gaan halen om binnen te kunnen rijden ... BOETE! Ik stuur een depannage dienst naar een gebouw voor een waterlek en aangezien de man niets anders doet dan depannages staat het ook in koeien van letters op zijn wegen en alhoewel hij niemand kan hinderen ... BOETE! Mijn vrouw heeft in de Mechelsestraat nabij de Vismarkt een horecazaak – nergens op de Vismarkt is er een losplaats bij de Mechelsestraat voorzien maar o wee als je even op de schuine strepen durft parkeren om goederen uit te laden (de enige losplaats is 200m verder en steeds ingenomen door het veilinghuis) ... altijd BOETE! We vermoeden dat een van uw gefrustreerde smurfen permanent in de vuilnisbakken verstopt zit. Vanavond werd mijn vrouw door een zwaantje achter na gereden met zwaailicht en de weg afgesneden en werd ze door de flik uitgekafferd ... omdat ze inderdaad niet handsfee belde ... ze was inderdaad fout maar ze is geen misdadiger en draagt wel zoals de ondertussen kleine minderheid van werkende Belgen via de belastingen bij tot uw loon! Uw bende gefrustreerde smurfen voor echt politiewerk opleiden is vermoedelijk onbegonnen werk maar als ze dan toch op alle mogelijke manieren burgens moeten lastigvallen over de meest onozele inbreuken om zich een beetje man of vrouw te voelen mogen ze dit wel ten minste met respekt en beleefdheid doen! De keerzijde van de medaille is dat ze zodanig gefocussed zijn in het lastigvallen van burgers dat ze te laf zijn wanneer echte interventies nodig zijn. Onlangs stonden twee Leuvense smurfen voor een rood licht aan een bankagentschap waar ze het alarm aan het bijstellen waren – wat doen de lafaards wanneer het alarm per ongeluk afging ... onmiddellijk volle gas doorrijden. Van een café bazen met alarmknop in hun zaak heb ik al meermaals gehoord dat uw smurfen bij een vechtpartij doodleuk om de hoek blijven wachten tot het voorbij is. Wat een verschil met Frankrijk of Spanje, je wordt er steevast tegengehouden met mitrailleur in aanslag maar wat een beleefdheid als je hulp nodig hebt zouden ze hemel en aarde bewegen om van dienst te kunnen zijn. Hoogachtend, PatVer Laatst gewijzigd door Akira : 12 juni 2012 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort zal het er niet op beteren, met hun invoering van de zone30
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() iemand zin in acties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() In leuven is het gemakkelijk parkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Akira : 12 juni 2012 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() en daar hield de discussie op.
Nu 4 jaar later.... Is Leuven soms te rijk om de burgers in beweging te krijgen? Toch lijken het protest tegen de fiets-repressie en de fietsacties van de afgelopen jaren tot iets meer soepelheid bij de politie te hebben geleid, hoorde ik laatst van iemand uit Leuven, die altijd op de fiets zit. Klopt dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In de jaren 70....80...deed ik mijn inkopen in Leuven voor meer dan 90%. De dag van vandaag geen 5% meer. De redenen zijn inderdaad niet ver te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Ik mijdt Leuven inderdaad ook als de pest. Vorige week had heel een straat weer prijs. Veegactie... borden niet goed gezien door een hele rij van 7 autos allemaal weggesleept. elk 120 Euro sleepkosten en een halve dag verloren. Als dat voor de deur van je huis gebeurt vraag ik me toch af in wat voor wereld leven we? 120 euro is voor mij en vele vrienden werkelijk enorm veel geld. Veel mensen om mij heen leven van 3 a10 euro per dag en wij proberen te delen ... te steunen te helpen. Is dat nu nodig en zinvol voor een veegactie...? Vroeger reden die kuis autokes errond. Zo Zinloos want er word zelfs niet gekeken of het vuil is...
![]() In Leuven is me iets opgevallen als je op de stoep loopt. Er zijn huizen waarvan de stoeptegels blank zijn geschrobd... die van het huis ernaast verweren langzaam, en zijn een beetje zwart... Elk jaar wordt het verschil groter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Parkeerwachters zijn ook hier een pest, ze betalen een vaste kost aan de stad en zij moeten dan hun best doen om er meer uit te halen. Nogal logisch dat ze overdrijven met de boetes, hoe meer ze er schrijven hoe meer ze verdienen.
Het zal ze afgerekend worden tijdens de verkiezing, dan gaan ze zich afvragen wat ze nu weer verkeerd hebben gedaan. Zucht. |
![]() |
![]() |