![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag ik dan nu al mijn plaatsje in de wachtrij reserveren aub? en ik ga straks nog wat aardbeien kopen, het zullen mss de laatste zijn dat ik hier in Europa kan kopen...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook simpelweg niet zo dat het per se zo zal zijn dat er geen landbouwector is in Europa. Die zal gewoon moeten concurreren met de rest van de wereld. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets meer met betogen te maken, dit is gewoon de werkende mens weeral eens pesten! Gewoon het verkeer op de E40 platleggen voor al die mensen die van hun weekend willen gaan genieten. Bedankt!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me nu net de slechtste methode om de sympathie en support van studenten en werknemers te krijgen. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 juni 2009 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kay, you're so civilised! Het zou inderdaad beter zijn dat de boeren wat stouter waren, met groter aantal en zich met hand en tand verdedigen in blokkades die ze willekeurig opwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Om die support te krijgen heeft iedereen het vooralsnog materieel veel te goed. En zeker de rijkeluis snobs en tutten die gaan studeren zijn.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet, echt typisch asociale houding waar ze 0,0% mee bereiken. In tegenstelling ze zetten hun eigen consumenten in de file. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb te doen met het lot van de melkveehouders....
Hun eis echter dat de EU zich opnieuw zou moeien met de melkmarkt kan niet ingewilligd worden,daar ZIJN we al eens geweest... Het gevolg was een jaarlijkse politieke koehandel (met regelmatige betogingen..in Brussel en Straatsburg) voor....melkquota's. Het gevolg was dat we de Afrikanen bestrooiden met melkpoeder,de Russen bedolven onder kerstboter....enfin.. nee...er zijn blijkbaar teveel,te dure, melkveehouders....vergeet het dat de inkopers van de distributiesector meer zullen betalen voor iets waar er te veel van is! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 juni 2009 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die betoging waar jij allusie op maakt, was niet toegestaan. Deze boerenbetoging was wel toegestaan.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() ik vraag me af of Adrian beseft dat een koe een beest is. En dat dat niet zomaar van de ene dag op de andere stopt met melk geven. Noch begint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Ik vond het fantastisch. Hoorde vooral veel Duits in Brussel praten, deed me denken aan mijn jeugd toen den Duits hier ook nog met meerdere waren en ze ook hun Personenkraftwagen bzw. Lastenkraftwagen in het Jubelpark parkeerden. En dan nog die vlaggen, die slogans, die vlammende toespraak in het Duits ("Wir haben nichts mehr zu verlieren!") vlak voor het Schumannplein, dat deed de herinnering aan toen werkelijk terug komen. De politiekers moeten doodsbang geweest zijn, zoveel politie zag ik nog nooit, er was zelfs meer en betere beveiliging dan tijdens een Europese top.
![]() |
![]() |
#58 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt wel een punt hoor: het is nogal vreemd om rijkere markten af te schermen tegen armere markten. ![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 juni 2009 om 20:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wie hebt ge het?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit bestaat al veel langer dan vandaag. En ook ik ben daar helemaal niet voor te vinden, erger nog: ik ben er tegen.
![]() |