![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
meer nog, het bewijst zelfs dat ik tegen ongefundeerde moslimhaat kan, maar zeker niet goedkeur. anders zou ik hier niet zijn.
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Die is er natuurlijk, alleen zie jij als volgeling/bekeerling/gehersenspoelde elke analyse als een aanval op jouw geloof/bijna-geloof/hersenspoelerij en reageer alleen maar op de enige manier waarop islamgelovigen reageren : met haat. Nooit inhoudelijk.
Citaat:
Je kan het zelfs niet hebben dat de achterlijkste verzen uit de koran onder de loep gehouden worden. Dan vlucht je weg, of kom je met voorbeelden uit de bijbel. Maar inhoudelijk ingaan op het koranvers, dat doe je nooit, dat durf je nooit. Elke inhoudellijke discussie kets je af met uitvluchten of persoonlijke aanvallen, nooit met deugdelijke tegenargumenten. Vandaar vraag ik je bij deze, hoe sta je tgo het begrip afvalligheid en de straffen die uw religie van vrede en verdraagzaamheid daarvoor in petto heeft. Laatst gewijzigd door Dimensie : 21 juni 2009 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je aan de dwangneurose van het obsessief driehoekje-klikken lijdt. Weer een persoonlijke belediging zeker? Geef maar aan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
waar heb ik ooit haat gepredikt? bewijzen aub voor je iemand beschuldigt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
zoals ik al zei, wat heeft dat te doen met deze draad, start er 1 op als je wilt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 juni 2009 om 17:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() ik heb genoeg van uw persoonlijke aanvallen, welkom op mijn negeerlijst.
u kunt uzelf de moeite besparen om nog op mijn posten te reageren.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 juni 2009 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem met die negeerlijst is dat je steeds op dat knopje "bekijk bericht toch maar" moet drukken.....
enfin, zo is dat bij mij toch. Een ander bijverschijnsel is dat 3/4 van mijn negeerlijst het letterlijk hebben genomen en verdwenen zijn. En de die-hards die doe ik er dan maar terug af na een tijdje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vrijwel iedere mohammedaan kan je vertellen dat dat niet klopt, en dat recentere verzen oudere verzen in dergelijke gevallen "opheffen". Wat Sywen hier doet, is opzettelijk de "ongelovigen misleiden". Hij doet dat vaak, en is dus geen betrouwbare discussiepartner. Kan zo iemand wel een loyale medeburger zijn? Natuurlijk kun je je hetzelfde afvragen over iedere Belg die zijn belastingen ontduikt, maar die is tenminste niet in de eerste plaats de krijgers van Allah trouw.
Mijn vraag: wat hebben mensen als Sywen in godsnaam in onze gewesten te zoeken?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat hebt u hier in onze gewesten te zoeken?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 juni 2009 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |