Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2009, 13:33   #41
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Als je niet tegen gefundeerde islamkritiek kan, moet je vooral niet naar een discussieforum surfen.
Leer dat circe maar eens aan. Zij is diegene die om de haverklap op het driehoekje klikt.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 13:41   #42
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je niet tegen gefundeerde islamkritiek kan, moet je vooral niet naar een discussieforum surfen.
ik kan er wel tegen moest dat er hier zijn.

meer nog, het bewijst zelfs dat ik tegen ongefundeerde moslimhaat kan, maar zeker niet goedkeur. anders zou ik hier niet zijn.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 13:48   #43
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik kan er wel tegen moest dat er hier zijn.
Die is er natuurlijk, alleen zie jij als volgeling/bekeerling/gehersenspoelde elke analyse als een aanval op jouw geloof/bijna-geloof/hersenspoelerij en reageer alleen maar op de enige manier waarop islamgelovigen reageren : met haat. Nooit inhoudelijk.

Citaat:
meer nog, het bewijst zelfs dat ik tegen ongefundeerde moslimhaat kan, maar zeker niet goedkeur. anders zou ik hier niet zijn.
Jouw aanwezigheid bewijst alleen dat geherspenspoelden niet met gefundeerde islamkritiek kunnen omgaan tenzij dan door te haten en te schelden.
Je kan het zelfs niet hebben dat de achterlijkste verzen uit de koran onder de loep gehouden worden. Dan vlucht je weg, of kom je met voorbeelden uit de bijbel. Maar inhoudelijk ingaan op het koranvers, dat doe je nooit, dat durf je nooit.

Elke inhoudellijke discussie kets je af met uitvluchten of persoonlijke aanvallen, nooit met deugdelijke tegenargumenten.

Vandaar vraag ik je bij deze, hoe sta je tgo het begrip afvalligheid en de straffen die uw religie van vrede en verdraagzaamheid daarvoor in petto heeft.

Laatst gewijzigd door Dimensie : 21 juni 2009 om 13:50.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 14:22   #44
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
melding gedaan.
Ik vrees dat je aan de dwangneurose van het obsessief driehoekje-klikken lijdt. Weer een persoonlijke belediging zeker? Geef maar aan.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2009, 17:06   #45
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die is er natuurlijk, alleen zie jij als volgeling/bekeerling/gehersenspoelde elke analyse als een aanval op jouw geloof/bijna-geloof/hersenspoelerij en reageer alleen maar op de enige manier waarop islamgelovigen reageren : met haat. Nooit inhoudelijk.
je verwart mij waarschijnlijk met circe, smiley, suske en/of dimensie

waar heb ik ooit haat gepredikt? bewijzen aub voor je iemand beschuldigt.

Citaat:
Jouw aanwezigheid bewijst alleen dat geherspenspoelden niet met gefundeerde islamkritiek kunnen omgaan tenzij dan door te haten en te schelden.
wie scheldt er nu? (heb ze vet gezet)

Citaat:
Je kan het zelfs niet hebben dat de achterlijkste verzen uit de koran onder de loep gehouden worden. Dan vlucht je weg, of kom je met voorbeelden uit de bijbel. Maar inhoudelijk ingaan op het koranvers, dat doe je nooit, dat durf je nooit.
zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=124466

Citaat:
Elke inhoudellijke discussie kets je af met uitvluchten of persoonlijke aanvallen, nooit met deugdelijke tegenargumenten.
zoals deze post aan mij gericht? als dat niet personlijk is weet ik ook niet, overgrote meerderheid van persoonlijke aanvallen komen uit jouw kamp.

Citaat:
Vandaar vraag ik je bij deze, hoe sta je tgo het begrip afvalligheid en de straffen die uw religie van vrede en verdraagzaamheid daarvoor in petto heeft.
zoals ik al zei, wat heeft dat te doen met deze draad, start er 1 op als je wilt.

Laatst gewijzigd door Sywen : 21 juni 2009 om 17:08.
Oud 21 juni 2009, 17:48   #46
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
je verwart mij waarschijnlijk met circe, smiley, suske en/of dimensie
Nee, dat doe ik niet.

Citaat:
waar heb ik ooit haat gepredikt? bewijzen aub voor je iemand beschuldigt.
De haat druipt uit elke post waarin je het - vruchteloos- opneemt tegen islamkritiek. Je kan duidelijk niet tegen islamkritiek. En precies omdat je niet tegen islamkritiek kan ga jij de islam (het geloof) en de moslims (de volgelingen ) op een hoopje gooien, om vervolgens hysterisch te gaan roepen dat de critici dat doen.

Citaat:
wie scheldt er nu? (heb ze vet gezet)

zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=124466
Gehersenpoelden is geen scheldwoord maar een term waarmee men de ontvankelijkheid voor religieuze zever aanduidt.

Citaat:
zoals deze post aan mij gericht? als dat niet personlijk is weet ik ook niet, overgrote meerderheid van persoonlijke aanvallen komen uit jouw kamp.
Dat is geen persoonlijk aanval maar de vaststelling dat je nooit inhoudelijk (tegen)reageert. Vaststelling die ik nu weer kan afleiden uit je vluchtgedrag en je post hieronder.

Citaat:
zoals ik al zei, wat heeft dat te doen met deze draad, start er 1 op als je wilt.
Waarom telkens dat vluchtgedrag als je geconfronteerd wordt met gewelddadige aspecten van islam (de straffen op geloofsafval)? Uit schaamte? Omdat je enkel in de suikerversie wil geloven? Omdat je met je mond vol tanden staat tgo zoveel onverdraagzaamheid? Zeg het maar, ik vraag niet liever.
Oud 21 juni 2009, 19:15   #47
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

ik heb genoeg van uw persoonlijke aanvallen, welkom op mijn negeerlijst.

u kunt uzelf de moeite besparen om nog op mijn posten te reageren.

Laatst gewijzigd door Sywen : 21 juni 2009 om 19:18.
Oud 21 juni 2009, 19:28   #48
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb genoeg van uw persoonlijke aanvallen, welkom op mijn negeerlijst.

u kunt uzelf de moeite besparen om nog op mijn posten te reageren.
Drink nog een glas vitriool. Santé!
Oud 21 juni 2009, 19:36   #49
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het probleem met die negeerlijst is dat je steeds op dat knopje "bekijk bericht toch maar" moet drukken.....

enfin, zo is dat bij mij toch.

Een ander bijverschijnsel is dat 3/4 van mijn negeerlijst het letterlijk hebben genomen en verdwenen zijn.
En de die-hards die doe ik er dan maar terug af na een tijdje.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2009, 11:50   #50
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Sinds wanneer maakt Allah fouten?
Vrijwel iedere mohammedaan kan je vertellen dat dat niet klopt, en dat recentere verzen oudere verzen in dergelijke gevallen "opheffen". Wat Sywen hier doet, is opzettelijk de "ongelovigen misleiden". Hij doet dat vaak, en is dus geen betrouwbare discussiepartner. Kan zo iemand wel een loyale medeburger zijn? Natuurlijk kun je je hetzelfde afvragen over iedere Belg die zijn belastingen ontduikt, maar die is tenminste niet in de eerste plaats de krijgers van Allah trouw.

Mijn vraag: wat hebben mensen als Sywen in godsnaam in onze gewesten te zoeken?
Oud 22 juni 2009, 12:16   #51
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Wat Sywen hier doet, is opzettelijk de "ongelovigen misleiden". Hij doet dat vaak, en is dus geen betrouwbare discussiepartner. Kan zo iemand wel een loyale medeburger zijn? Natuurlijk kun je je hetzelfde afvragen over iedere Belg die zijn belastingen ontduikt, maar die is tenminste niet in de eerste plaats de krijgers van Allah trouw.

Mijn vraag: wat hebben mensen als Sywen in godsnaam in onze gewesten te zoeken?
en nog meer persoonlijke aanvallen.

wat hebt u hier in onze gewesten te zoeken?

Laatst gewijzigd door Sywen : 22 juni 2009 om 12:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be