![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bij een gsm zie ik dit probleem alleen maar groter worden: gemiste oproepen die ik moet verantwoorden, sms waar ik op moet antwoorden en voice-mails waar ik moet naar luisteren. Ik zie da nu al bij mijn kameraden pas een bericht gestuurd en direct beginnen mekkeren “alle waarom stuurt die nu nie terug”. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Spijtig, maar mijn batterij was juist plat." "Ik zat in een vergadering en kon dus niet antwoorden." "Berichten? Niks gezien... Heb je ze wel naar het juiste nummer gestuurd?" etc..
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() of zoekt nieuwe vrienden met wat zelfvertrouwen
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je zegt gewoon dat je geen zin had om te antwoorden hé ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zien mijn smsjes er ongeveer zo uit: "Café?" "Yup, 19 uur" Voila
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie vraagt, moet met het antwoord leren leven. Ze zou blij moeten zijn dat je eerlijk bent. Is immers een blijk van enorm vertrouwen. Niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men weet ondertussen immers al dat mijn GSM voornamelijk bedoeld is voor telefoontjes die ik zelf pleeg, niet om constant opgebeld te worden, tenzij voor noodgevallen. Als je vrienden en kennissen een dergeljke houding t.o.v. een GSM respecteren, wordt een GSM ineens een interessant en handig toestel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Awel ... der komt scheiden van en dan betaalde een paar jaar deftig veel af ... *ni zo stoer* ![]() Laatst gewijzigd door manta : 23 juni 2009 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() GSM, een noodzakelijk kwaad, zeker als je bvb alleen woont, geen vaste telefoon hebt en aan het soliciteren zijt
![]() Maar ik vertik het om er veel geld aan te geven. Prepaid kaartje dat vaak een maand aan een stuk op 0.01 euro staat ![]() En tis waar, tis een pak minder rust. Ik wou dat ik er zonder kon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
Ah, dan kun je mij eens uitleggen hoe ik die ringtones op mijn gsm krijg... ik heb ooit eens een poging ondernomen, edoch die is grandioos mislukt. Welk model heb je, trouwens?
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er vanaf oe slim u bengels zijn.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik vertik het ook om er veel geld aan te geven. Maar ik zat toch alweer aan 75 euro deze maand... tijd om van provider te veranderen, denk ik zo... hoewel dat ik nog liever doodval dan bij sukkels van Base te tekenen.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zeker gaan Jamba of ander abo-service uit de boekskes pakken ! ! ! Staat altijd in die magazines en zo , lijkt ammel tof tot ge ziet hoeveel het elke week kost ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik nauwelijks. Ik loop nog liever even langs dan te bellen.... Email en dergelijke werken ook goed ! |
|
![]() |
![]() |