![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er al veel stenigingen geweest in het VK sinds de invoering van de sharia-rechtspraak?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Dat is geen persoonlijke aanval.
Opmerkelijk dat je je heel erg gegeneerd voelt als een paar voorbeelden uit dat uitheems rechtssysteem waarvoor je plat gaat, naar jou geëxtrapoleerd worden. Plots wil je er toch niet veel mee te maken hebben met de uiterst bloedige, barbaarse en ranzige aspecten van die shariarechtbanken die je zo zaligmakend vindt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet niet zo ongeduldig zijn; alles op zijn tijd.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 29 juni 2009 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 29 juni 2009 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je die raad dan niet zelf ter harte nemen en stoppen met stemmingmakerij op dit forum?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() Misschien wilt u een gokje wagen? 5, 10, 500 jaar?
Laatst gewijzigd door laurensje : 29 juni 2009 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals; wat is het werkelijke nut van deze rechtbanken? Hoezo volstaat de gewone rechtspraak niet? Iedereen die hier tegen is kan deze petitie tekenen. One Law for All. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun argumenten:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wordt moeilijk als de "echte" rechtbank de "sharia" rechtbank erkent voor familieproblemen nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
what a load of BS is me dat! ai ai!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zij zich belachelijk voelen nadat ik hen confronteer met de barbaarse en inhumane elementen en geplogenheden van het islamitische rechtsstelsel waar ze zoveel ontzag voor hebben dat ze er zelfs een wielerrechtbank bijhalen om het toch maar vergoeilijkt te krijgen, is hun probleem. Dat zij er hetzelfde gevoel voor humor gaan op nahouden als islamisten en integristen, moet hen tot nadenken stemmen. En verder hoef ik van jou, de forumtrol bij uistek, geen preek te ontvangen. Spaar die maar op voor de shariarechtbank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de cultuurrelativisten maar niet schijnen te snappen of niet willen snappen is dat , met de invoering van een gedeeltelijke sharia-rechtbank - voor familiezaken en vooral echtscheidingen - de vrouw gediscrimineerd zal worden - de vrouw is een minderwaardig wezen in islam, koran en volgens de sharia-wetgeving dus ook - deze wetgeving druist dus in tegen de gelijkheid van de seksen in onze contreien!
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet zo. De "gewone" rechtbank kan desgewenst een uitspraak van een sharia-rechtbank bekrachtigen. De "gewone" rechtspraak blijft echter onverminderd boven de sharia-rechtspraak staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in dat geval zal een moslima die haar gelijk niet haalt telkens nadat ze verloren is bij de sharia even langs The Old Bailey gaan zekers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het belangrijkste argument natuurlijk; onze staatkundige modellen zijn gebaseerd op een scheiding tussen Kerk en staat, die door deze rechtbanken met de voeten getreden wordt. Individuele vrijheden kunnen hierdoor onder druk komen te staan; of dit nu voor enkel moslims is of niet, we moeten ons ook afvragen of we dit moslims wel aan mogen doen.
Immers, wie heeft om deze rechtbanken gevraagd? Miljoenen moslims? Of een handjevol bebaarde idioten? Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 29 juni 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |