![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mocht België/Vlaanderen Islamitisch worden, zou u emigreren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 58,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 41,67% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát zou idd de motivatie van iedereen, met kinderen moeten zijn - wat ons nagelaten werd door onze voorvaderen- die ervoor gevochten hebben dat wij nu vrijheden hebben, waar velen van hen toen hun leven voor gegeven hebben - om die vrijheden door te geven aan onze volgende generaties - dat zou topprioriteit moeten zijn - dat zijn we verplicht aan onze ouders, grootouders en al onze voorvaderen en moeders - NIET om die vrijheden te verkwanselen! Ik doe het omdat ik niks meer te verliezen heb, geen doel meer heb, niets meer om voor te leven en de lange, martelende, slapeloze nachten van pijn te overleven. Maar toch weet ik donders goed waar islam voor staat en wat het is! Een mens met gezond verstand hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede deed, waar islam de meerderheid uitmaakt - een grote, donkere poel van ellende - is dat wat we wensen voor onze latere generaties? De 21ste eeuw hoort een eeuw van vooruitgang te zijn, niet van "Back to the dark middle ages"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() De VS. Absoluut. We hebben er toch al een woning
![]()
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iets waar de hindoes steeds weer over discussiëren: kun je de djihaad met ahimsa (geweldloosheid) bestrijden?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik heb al eerder gedacht dat Oost Europa en Rusland de laatste blanke , niet islamietische bolwerken gaan worden. Een deel van de Balkan heeft trouwens reeds de islamietische overheersing gekend, en die hebben geen zin dat dat herbegint . Spanje zal zich ook wel verzetten, als ze tenminste nog genoeg jonge mensen hebben daarvoor. Europa is enorm verzwakt door de vergrijzing van het Eigen Volk & massa immigratie . De dag dat het volk dit beseft, en als het nog niet te laat is, zal er een zeer grote stap gemaakt zijn richting " Reconquista " !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je Alice.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Wederom kan ik totaal geen fouten in je logica vinden, je uitleg en brongebruik is onevenaard. Hoe je er steeds in slaagt om posts van zulk een hoog niveau te plaatsen verbaast me. Als mijn posts ooit 1/20de van jouw posts bereiken zal ik oh zo trots zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik vind zulke post zelfs niet waardig om op te antwoorden, maar hij doet het wel.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar deze keer niet naar Jeruzalem. Meteen naar Mekka!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |