Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mocht België/Vlaanderen Islamitisch worden, zou u emigreren?
Ja 28 58,33%
Nee 20 41,67%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2009, 18:18   #41
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je schrijft dat je enig kind overleden is...dat raakt me even, het lijkt me als moeder zijnde de grootste verschrikking!
Maar je hebt gelijk, en dat is ook mijn motivatie, ik wil mijn kinderen niet zien leven in een islamitische staat, en daartegen is verzet "halal"!
Het �*s de állergrootste verschrikking die er is alice - het is hell & back - over and over and over again ...

Dát zou idd de motivatie van iedereen, met kinderen moeten zijn - wat ons nagelaten werd door onze voorvaderen- die ervoor gevochten hebben dat wij nu vrijheden hebben, waar velen van hen toen hun leven voor gegeven hebben - om die vrijheden door te geven aan onze volgende generaties - dat zou topprioriteit moeten zijn - dat zijn we verplicht aan onze ouders, grootouders en al onze voorvaderen en moeders - NIET om die vrijheden te verkwanselen!
Ik doe het omdat ik niks meer te verliezen heb, geen doel meer heb, niets meer om voor te leven en de lange, martelende, slapeloze nachten van pijn te overleven. Maar toch weet ik donders goed waar islam voor staat en wat het is! Een mens met gezond verstand hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede deed, waar islam de meerderheid uitmaakt - een grote, donkere poel van ellende - is dat wat we wensen voor onze latere generaties? De 21ste eeuw hoort een eeuw van vooruitgang te zijn, niet van "Back to the dark middle ages"!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 18:20   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
En zekers nie mee zo ne pipo als Obama. Nee merci, laat de Yankee's maar daar blijven. Ik knok zelf wel alst moet. Ik laat me door geen ene moslim de les lezen, jamais, never, nooit vanze leve..
Die gaan wa meemaken alsk in mijn franse kollére schiet...
Ik sta aan je zijde Stropke, dat weet ge eh. Ik vecht met je mee.
Oud 30 juni 2009, 18:33   #43
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

De VS. Absoluut. We hebben er toch al een woning
Oud 30 juni 2009, 21:18   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Een mens met gezond verstand hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede deed, waar islam de meerderheid uitmaakt - een grote, donkere poel van ellende - is dat wat we wensen voor onze latere generaties?
U staat niet alleen met die mening.

Citaat:
Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende.

Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 21:27   #45
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
U staat niet alleen met die mening.

Citaat:
Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende.

Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet
Zouden politici niet kunnen lezen - geen boeken lezen - of net niet dát soort boeken - of had Oriana Fallaci gelijk?
Oud 30 juni 2009, 21:29   #46
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zou u dan emigreren?
In elk geval niet vrijwillig.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 22:01   #47
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zou u wel eens een goed punt kunnen hebben. Maar ja, wat eraan te doen? We kunnen niet onze principes verloochenen om ze te verdedigen.
Iets waar de hindoes steeds weer over discussiëren: kun je de djihaad met ahimsa (geweldloosheid) bestrijden?
Oud 30 juni 2009, 22:02   #48
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oost-Europa, m.n. Polen hebben nooit aan massa-immigratie gedaan en hebben nu ook nauwelijks een moslimaanwezigheid.
Ik heb al eerder gedacht dat Oost Europa en Rusland de laatste blanke , niet islamietische bolwerken gaan worden. Een deel van de Balkan heeft trouwens reeds de islamietische overheersing gekend, en die hebben geen zin dat dat herbegint . Spanje zal zich ook wel verzetten, als ze tenminste nog genoeg jonge mensen hebben daarvoor. Europa is enorm verzwakt door de vergrijzing van het Eigen Volk & massa immigratie . De dag dat het volk dit beseft, en als het nog niet te laat is, zal er een zeer grote stap gemaakt zijn richting " Reconquista " !
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 22:04   #49
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wélk land in het MO moet dan nog aangevallen worden?
Iran.
Oud 30 juni 2009, 22:10   #50
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De Hindoes zitten al dertien eeuwen met cultuurverrijkers opgescheept. Anders stonden ze zeker veel verder, en hadden ze Europa misschien op een hoger beschavingspeil kunnen tillen. Eeuwenlang stond Mohammedanië een uitwisseling tussen hun cultuur en de onze in de weg. Het verlies is vast voor beide zijden enorm geweest.
Nagel op de kop !
Oud 30 juni 2009, 22:16   #51
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het �*s de állergrootste verschrikking die er is alice - het is hell & back - over and over and over again ...

Dát zou idd de motivatie van iedereen, met kinderen moeten zijn - wat ons nagelaten werd door onze voorvaderen- die ervoor gevochten hebben dat wij nu vrijheden hebben, waar velen van hen toen hun leven voor gegeven hebben - om die vrijheden door te geven aan onze volgende generaties - dat zou topprioriteit moeten zijn - dat zijn we verplicht aan onze ouders, grootouders en al onze voorvaderen en moeders - NIET om die vrijheden te verkwanselen!
Ik doe het omdat ik niks meer te verliezen heb, geen doel meer heb, niets meer om voor te leven en de lange, martelende, slapeloze nachten van pijn te overleven. Maar toch weet ik donders goed waar islam voor staat en wat het is! Een mens met gezond verstand hoeft maar te kijken naar élk land waar islam haar intrede deed, waar islam de meerderheid uitmaakt - een grote, donkere poel van ellende - is dat wat we wensen voor onze latere generaties? De 21ste eeuw hoort een eeuw van vooruitgang te zijn, niet van "Back to the dark middle ages"!
Ik vind dit echt heel erg voor je....en ik begrijp waarom je er zo naar kijkt, ik wens je heel veel sterkte...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2009, 22:27   #52
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind dit echt heel erg voor je....en ik begrijp waarom je er zo naar kijkt, ik wens je heel veel sterkte...
Dank je Alice.
Oud 1 juli 2009, 00:32   #53
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Ik heb al eerder gedacht dat Oost Europa en Rusland de laatste blanke , niet islamietische bolwerken gaan worden. Een deel van de Balkan heeft trouwens reeds de islamietische overheersing gekend, en die hebben geen zin dat dat herbegint . Spanje zal zich ook wel verzetten, als ze tenminste nog genoeg jonge mensen hebben daarvoor. Europa is enorm verzwakt door de vergrijzing van het Eigen Volk & massa immigratie . De dag dat het volk dit beseft, en als het nog niet te laat is, zal er een zeer grote stap gemaakt zijn richting " Reconquista " !
Ik zou het hoe dan ook een verrijking vinden om een Slavische taal te leren. Misschien toch maar een Pools paspoort zien te bemachtigen in de tussentijd.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 03:29   #54
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Zou u dan emigreren?
Heb dit al gedaan gezien ik van mening ben dat het enkel een kwestie van tijd is voor dit gebeurt.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 06:16   #55
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Probleem is: in het verzet stappen vergt moed. Nu is het gemakkelijk te zeggen: vanuit je bureaustoel. Vergelijk met de Tweede Wereldoorlog en hoe opeens iedereen lid werd van het Verzet ná de Bevrijding.
Overigens is het ook hopen dat, indien je emigreert, je nieuwe gastland niet een strategische bondgenoot wordt van het nieuwe bewind uiteraard.
Daar heb je wel een goed punt, maar zo zijn veel polls die gemakkelijk spreken zijn vanuit de bureaustoel.
Oud 1 juli 2009, 14:00   #56
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De Hindoes zitten al dertien eeuwen met cultuurverrijkers opgescheept. Anders stonden ze zeker veel verder, en hadden ze Europa misschien op een hoger beschavingspeil kunnen tillen. Eeuwenlang stond Mohammedanië een uitwisseling tussen hun cultuur en de onze in de weg. Het verlies is vast voor beide zijden enorm geweest.
Onzin.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 14:10   #57
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Onzin.
Wederom kan ik totaal geen fouten in je logica vinden, je uitleg en brongebruik is onevenaard. Hoe je er steeds in slaagt om posts van zulk een hoog niveau te plaatsen verbaast me. Als mijn posts ooit 1/20de van jouw posts bereiken zal ik oh zo trots zijn .
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 14:19   #58
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Wederom kan ik totaal geen fouten in je logica vinden, je uitleg en brongebruik is onevenaard. Hoe je er steeds in slaagt om posts van zulk een hoog niveau te plaatsen verbaast me. Als mijn posts ooit 1/20de van jouw posts bereiken zal ik oh zo trots zijn .
meer kan je er eigenlijk niet over zeggen. zijn post zijn right to the point.

ik vind zulke post zelfs niet waardig om op te antwoorden, maar hij doet het wel.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 22:38   #59
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Heb dit al gedaan gezien ik van mening ben dat het enkel een kwestie van tijd is voor dit gebeurt.
Ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Na mijn studie. Naar de VS. Ik ga dan wel proberen de Nederlandse taal en cultuur in stand proberen te houden, inclusief een oorlog tegen de moslimkolonisten te steunen, net als tijdens de kruistochten.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 23:32   #60
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Na mijn studie. Naar de VS. Ik ga dan wel proberen de Nederlandse taal en cultuur in stand proberen te houden, inclusief een oorlog tegen de moslimkolonisten te steunen, net als tijdens de kruistochten.
Maar deze keer niet naar Jeruzalem. Meteen naar Mekka!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be