![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en de lonen die gelijk zijn? bij de ambetantenaren zeker! maar in de privé?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat de lonen gelijk zijn maar dat ze langzaam dichter bij elkaar aan het komen zijn. Natuurlijk zijn er nog grote verschillen en dit is een SCHANDE (maar daar kan het vb niks aan doen). De partijen die de wetten maken zouden hier iets moeten aan doen en niet vandaag maar gisteren! Wat wel mogelijk is, en vaak genoeg voorkomt is dat de vrouw gewoonweg een beter job heeft dan de man (doordat ze bv hoger geschoold is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() Als het vb voor eigen volk eerst is waarom schreeuwen jullie het dan alleen uit over de discriminatie van de vrouwen binnen de moslim gemeenschap en wordt er geen woord over de discriminatie van de vrouwen in het eigen volk gerept?
Men zou noghtans denken dat de discriminatie tov de vlaamse vrouwen een bigger issue zou zijn dat de discriminatie van vrouwen die niet tot het eigen volk behoren. Als eigen volk eerst komt is het onrecht die de vlaamse vrouwen ondergaat (lager loon voor zelfde arbeid) veel erger. Of past dit niet in een populistische campagne? Voor zover ik weet heb ik de vb top nog nooit horen zeggen dat de lonen gelijkgesteld moeten worden. Indien ik fout ben mag je altijd een linkje posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wij zijn alvast ook benieuwd of de voorzitter en het partijbestuur van het VB gaan kiezen voor een integraal-nationalistische, radicale, non-conformistische en solidaristische koers dan wel voor het achternalopen van de "democraten"-kliek. In het laatste geval zullen wij de vele nieuwe leden en militanten bij N-SA met open armen ontvangen.
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De lonen van vrouwen en mannen zijn gelijkgesteld.
Vrouwen worden (gelukkig) niet meer gediscrimineerd. De sossen hebben nog een tijdje het vrouwenstemrecht kunnen tegenhouden maar daarna is het op een anderhalve generatie (mits hard werken) toch nog goedgekomen. De lonen van mannen en vrouwen liggen trouwens gelijk (het CGKR zou nogal werk hebben om naast het dagdagelijkse screenen/vervolgen van het VB zich ook nog eens met werkelijke problemen te moeten bezighouden) Dat de linkies nu aan het proberen zijn om de vrouw terug onder de kopvod/bourka/sharia te krijgen is uiteraard weer een stap terug voor de vrouw maar ze zijn met meer dan 50% en kunnen ze ook stemmen hé.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat vrouwen minder loon krijgen voor gelijk werk. Wel is het zo dat vrouwen tradioneel meer te werk gesteld zijn in sectoren zoals de textiel en grootwarenhuizen waar de lonen lager liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Vrouwen evalueren meer dan dat. Vrouwen versus mannen zijn namelijk zowat de enige kiezersgroepen die men kan onderscheiden. Dat heeft het Instituut voor Sociaal en Politiek Opinieonderzoek van de KUL van haar studie gemaakt. Ze stelden vast dat vrouwen linkser stemden dan mannen, en daar een rede voor hadden. Ze vonden het geheel aan waarden (sic) en opvattingen van het Vlaams Belang maar niks. Het Instituut gaf wel toe dat de zuil waartoe men behoort ook een beetje het stemgedrag bepaalt, maar bijvoorbeeld een lage opleiding doet niet per se stemmen op het domme blok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron : HUMO De Morgen en anoniem... Whowww ![]() zeer geloofwaardig...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer is dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen opvoeden kan zowel door de man als de vrouw, met een degelijke vergoeding als thuiswerkende ouder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het volk zou de ogen moeten openen en niet luisteren naar Mark - wij moeten ons aanpassen aan de chinees die werkt voor 1 euro per dag, de arabier die homo's verhangt en vrouwen onderdrukt en de afrikaan die wordt uitgemoord in stammentwisten en voor grondstoffen - Eyskens. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nooit geweest. Een billijke vergoeding voor mensen die uit vrije wil hun kinderen full-time willen opvoeden wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze heeft wel gelijk als ze bedoelt dat de politie boerkas moet aanpakken en niet dat er geklikt moet worden. Als ik 1 minuut dubbel geparkeerd sta om een zware lading uit mijn koffer te halen, dan steekt er al een boetebriefje onder mijn ruitenwisser. Maar iemand in een boerka... ow nee... dat kan de politie niet zien. Nochtans is het ook illegaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |