![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn vooral veel meer hoogegeschoolde allochtonen zonder kans op de arbeidsmarkt. Het snel afhaken is daar een gevolg van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Paarlen voor de zwijnen. Ik heb veel geleerd op dit forum. Eén van de eerste dingen was het inzien van het feit dat men een dommekloot niet kan overtuigen met argumenten. Bij nader onderzoek en tot mijn verbijstering bleek echter dat het net die geborneerde dommekloten waren die zelf dagdagelijks door hun eigen stomme schuld het slachtoffer waren van hun eigen kortzichtigheid. Dagdagelijks heb ik te maken met die troglodieten die zitten te klagen over een gebrek aan sociale zekerheid, te weinig pensioen, onveiligheid, "waar gaat de wereld naartoe...", alles wordt zo duur, er is thuis ingebroken, mijn zoon zit aan de drugs enz...zoals ik reeds op dit forum heb gesteld: mijn antwoord is steeds hetzelfde: "heet U uw burgerrechten? heeft U gekozen voor diegenen die van uw misfortune de oorzaak zijn? wat komt ge hier dan klagen?...." Met andere woorden: argumentatie is uiterst effectief bij diegenen die het niet nodig hebben en volstrekt inefficiënt bij de troglodieten die oorzaak zijn van hun eigen ongeluk.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons elke steen omdraaien en liefst repressief optreden tegen die dingen die niet kloppen bij de post mei 68 ideologische neverlanddoctrine. Maar please...please...laat ons AUB vooral geen onderzoek doen bij de allochtonen zelf (cfr Van San)....want dat is?.....jawel hoor....
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij kan blijkbaar niet lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() hélaba...'t was geen kritiek op uw posting hé...
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, sorry, maar ben geen expert in racisme en discriminatiewetten. Vind wel, dat men met dit alles veel te formeel gaat, en uiteindelijk de problemen niet oplost. Hoe deed men het vroeger om sociaal achtergestelde gemeenschappen tot een normaal peil te verheffen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() De maatschappeljke geschiedenis van de afgelopen dertig jaar?
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In feite heeft men nooit aan positieve discriminatie gedaan... en zoals men kan zien, hebben de Franstailge Brusselaars en de Walen zich goed uit de slag getrokken. Vlaanderen betaalt een kwart belasting meer aan beide en wordt dan op de koop toe uitgemaakt voor separatist en racist... mede met de hulp van het ABVV! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de kritiek van het abvv is m.i. dus wel terecht maar over het nut en doel van het opstellen van kliklijsten heb ik ook mijn twijfels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hooggeschoolde allochtonen werken ook vaker dan autochtonen onder hun niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is onze wetgever zijn/haar licht gaan opsteken bij het mysterie van de Heilige Drievuldigheid... en andere mysteries die opgedoken zijn in de metafysica, waaronder de heksen en tovenaars. Men heeft daar iets op gevonden. Men spreekt niet over een 'ras', maar over een 'zogezegde ras'. Natuurlijk blijft het probleem bestaan. Want nu wordt de discussie verplaatst van 'ras' naar 'zogezegde ras'... een begrip waarover ook niets ernstigs te zeggen valt. Net zoals in de middeleeuwen heksen verbrand werden omdat ze in tovenarij geloofden, gaat men nu Belgen veroordelen omdat ze in rassen geloven. Net zoals in de middeleeuwen waar men kon aangeklaagd worden wegens het ziekvallen van een koe - na dubieuze getuigenverklaringen, kan men hier ook aangeklaagd worden wegens het aanzetten tot haat(?!). Haat is geen opinie, noch een daad. Men wordt er wel voor veroordeeld tot gevangenisstraffen en boetes. Ook hier berust de rechtspraak op de 'intieme overtuiging' van de rechter. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 juli 2009 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat die laaggeschoolden betreft. Sorry, maar dat hebben ze zelf gezocht. Hoe kunt ge hier als laaggeschoolde een plaats vinden, wanneer jaarlijks 10.000 asielzoekers en anderen geregulariseerd worden? In feite stel ik hier de vraag, die ik reeds 30 jaar geleden aan vakbondsmensen stelde. Hoe kunt ge het inkomen van uw leden optimaliseren, wanneer ge het spel speelt van de multinationals? Zoveel mogelijk volk binnenhalen in een land waar de werkgelegenheid constant blijft (of lichtjes daalt). Dat doet de vraag naar werk stijgen en de lonen dalen. Dat is een economische wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aan (teveel) positieve discriminatie doen, zal mi, op den duur nefast werken. Enkele dingen die men wel zou kunnen doen : -grenzen afsluiten voor laaggeschoolde allochtonen (en openstellen voor hooggeschoolde allochtonen) -concentratiescholen vermijden (in dit verband is het hoofdoekverbond van de ateneum van antwerpen en hoboken, positief) -ons systeem van sociale zekerheid voor nieuwkomers herzien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel een feit dat bepaalde groepen, seksen... harder moeten knokken om er te komen dan andere (zo zal het koningshuis het minst hard moeten knokken). Maar heel de geschiedenis staat daar bol van. En veel van deze groepen (zou zelfs zeggen, al degenen die de armen niet lieten zakken, en knokten) zijn er geraakt. Trouwens de Chinezen, Indiers... gerake n er wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Positieve discriminatie kan niet. Nu niet, NOOIT! Dit is racisme. Concentratiescholen (en ghetto's) zijn het bewijs dat alle theorieën van SP.A en ABVV larie en apekool waren. Nu zitten we ermee. Diene De Leeuw (ABVV) en VandenBroucke (SP.A) houden hier hun lippen op mekaar geperst... want oplossingen hebben ze niet (meer). De sociale zekerheid werkt prachtig. Het pensioen van de senioren zit nu in de portefeuille van Mohammed. En om Fieseler aan te halen. De troglodieten hebben ervoor gestemd... laat ze nu met het probleem zitten. Waar blijven nu het ABVV, de SP.A, de VLD en CD&V om dat op te lossen? Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 3 juli 2009 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |