![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik ken iemand die een uitkering trekt, maar daarbij ook nog eens gigantische dividenden int, en huurinkomsten krijgt. Haar familie heeft int verleden een kapitaal bijeen vergaard. Zijzelf heeft nooit een dag gewerkt.
Ik vind het feit dat ze een uitkering trekt erover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus iemand die iets heeft geen uitkeringterwijl hij ook werkzoekend is en iemand er altijd op los geleefd heeften werzoekend is wel een uitkering. Erg rechtvaardig als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar kunnen we natuurlijk alleen maar voorstanders van zijn. Maar niet alleen voor werklozen natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien de belastingen die deze dame betaalt bijna nihil zijn (goede boekhouder) vind ik niet dat de gemeenschap haar 1 rotte frang verschuld is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet over specifieke gevallen oordelen, het gaat over een algemene trend. Even samenvatten: Iemand heeft zijn hele leven hard gewerkt en was daarbij zeer spaarzaam. Deze persoon heeft door het harde werken een tweede huisje kunnen vergaren dat hij verhuurt. Plots wordt deze man werkloos, maar door het feit dat hij 2 huizen heeft, waar hij zeer hard voor gewerkt heeft, krijgt hij geen uitkering. Zijn buurman heeft er altijd op los geleefd, iedere frank die binnenkwam vloog meteen weer de deur uit. Plots wordt deze man werkloos, maar door het feit dat hij altijd in café's gespaard heeft, heeft hij eigenlijk niets. Deze man krijgt wel een uitkering. Erg sociaal als je het mij vraagt, erger nog, de ondergang van de maatschappij. Want mensen voelen dit aan als, wie werkt en spaart moet opdraaien voor de luierikken en profiteurs.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar indien de man effectief werk zoekt, zie ik toch het probleem niet. Zoniet kunnen we de werkloosheidsvergoeding beter ineens afschaffen, en vervangen door het ocmw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook voor huiseigenaars in Marokko en zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor alle Belgen. Zonder uitzondering. En op basis van de spaargelden, het kapitaal en de bezittingen kunnen we dan eerlijk beslissen wie recht heeft op wat en wie wat moet bijdragen.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de nieuwe mode, is handel in valse papieren van werkgevers uit het thuisland. Na één dag werk in Belgie, is men dan ook volledig in regel. Maw als de aangepaste buitenlanders nog een jaar RSZ zouden betalen, dragen ze nog iets bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om discriminatie te vermijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wat ik mij afvraag, ze schrijven je ergens in en betalen je 2.000 euro die je in handen krijgt per maand ( netto... ) en na een maand ga je stempelen... krijg je dan volle pot uitkering RVA ???? dat kan toch niet mogelijk zijn ? zo ja, kan geloven dat ze frauderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat van de rijke Fransen en Nederlanders daarentegen..., die hier de vermogensbelasting komen ontvluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 11 juli 2009 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom alleen de steuntrekkers? Waarom niet de fraudeurs, de belastingontduikers, de koppelbazen, de huisjesmelkers, de aandeelhouders, de speculanten ?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 11 juli 2009 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() 71,02.
Goed gezien! Ik krijg daar nog niet de helft van. Heb nochtans een vol jaar gewerkt en mijn legerdienst volbracht. Laatst gewijzigd door DannyS : 11 juli 2009 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steuntrekkers, omdat de topic nu eenmaal over werklozen gaat. Maar als ge wilt uitbreiden, voor mij geen probleem. Maar de steuntrekkers blijven wel in het lijstje staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan moet ge buiten met valse c4's, ook al met valse doktersattesten gaan werken. Waarschijnlijk zal de uitkering ook maar beperkt zijn in tijd, en riskeert ge wel een strengere kontrole.
|
![]() |
![]() |