![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als gij het niet anders wilt doen moet ge de gevolgen maar dragen. Lees eventueel mijn handtekening, om een idee te krijgen van wat een eerlijker verdeling van de welvaart zou kosten. Vergelijk dat bedrag bijvoorbeeld met de lonen van achttien ceo's van Bel-20-bedrijven waarvan gegevens voorhanden zijn. We tellen dat die vorig jaar gezamelijk 33,3 miljoen euro ontvingen. Laatst gewijzigd door DannyS : 9 juli 2009 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Staak!
Laatst gewijzigd door DannyS : 9 juli 2009 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik die handtekening lees dan word ik vooral kwaad op een overheid die wél geld heeft om ondertussen honderdduizenden gelukzoekers op te vangen, die wél geld heeft om het ambtenarenapparaat jaar na jaar verder uit te bouwen en die wél geld heeft om godknowshowmany politieke niveaus te creëren, maar geen voor die gehandicapten. Dat is voor mij een veel groter schandaal, want dat doet ze allemaal met de opbrengst van o.a. mijn arbeid. Die firmas waar de CEO zich verrijkt; voor gewoon een maximale loonspanning in en verder zal het me worst wezen. Ik kan er altijd voor kiezen om niks van die firma in huis te halen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 9 juli 2009 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En om hoeveel mensen gaat dit? En wat is er in die berekeningen meegenomen? Heeft men bvb berekend hoeveel een creche kost aan iemand die gaat werken tov de werkloze die thuisblijft? Hoeveel transportkosten een werkende heeft tov iemand die werkloos is?
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 9 juli 2009 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij moet je er wel even bij stil staan dat er veel eenoudergezinnen zijn in dit land, waar in sommige gevallen het onderhoudsgeld wegvalt als die ouder gaat werken. In andere gevallen de alleenstaande juist moet gaan betalen als die gaat werken. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat bij de laag geschoolden, de tweeverdieners op het einde van de rit de kans lopen minder over te hebben, dan als er slechts 1 van hen gaat werken. |
|
![]() |
![]() |