![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leuk
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniet ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind 'm flauw. ![]() Dat die man geen hartinfarct krijgt ... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 juli 2009 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als het over buitenboord-hardware gaat wil ik nog wel eens zien wie de snelste is. Fotocamera's herkennen, Bluetooth-gsm's koppelen, opslagmedia allerlei aannemen,... het werkt allemaal, het werkt sneller als Windows en het werkt zonder (hoe heten die verrekte dingen ook weer)... drivers, ja dat was het. Citaat:
Citaat:
Niet vergeten dat de rest ook gehackt werd eh? Om een al te lange discussie te vermijden; voor wat ik met een computer doe is een Mac superieur. En niet enkel voor mij. De rest van het gezin zou voor geen geld terug willen naar Windows. Ik wil helemaal niet staan roepen dat Mac beter is dan Windows (al is dat voor mij wel zo) maar ik word zenuwachtig van de anti-Mac lobby die al jaren dezelfde plaat heeft opstaan.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 13 juli 2009 om 08:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat zou anders wel héél sterk zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe is het steeds 'inpluggen en klaar'. En dat is bij Windows ooit anders geweest. Geen gezoek naar de juiste driver voor de juiste windows-versie of ge-experimenteer wanneer de juiste driver niet te vinden is. Ik begrijp pas sinds mijn Mac wat 'plug&play' eigenlijk betekent.
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Quadro fx 4800 Voor het zwaardere werk. Decklink HDLink Pro Voor mijn HD en 2K Previews. Sonnet eSata Controller voor mijn Raid torentjes. Trouwens, qua prijs, het was een vrij duur systeem, maar blaast (t'is een 2,26Ghz 16 core (hyperthreading) nehalem) wel vergelijkbaar geprijsde (zelfs tot 4Ghz overklokte) Windows systemen voorbij alsof het niks is. We hebben een hoop testen gedaan en na Snow Leopard (een update van slechts €30!!! voor wie al Leopard heeft) gaat het alleen nog maar beter gaan. Oh, en OSX ≠ Linux, OSX = Mach Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 13 juli 2009 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb je dit interview al gelezen met een Benelux distributeur? http://appledifferent.com/wordpress/...qa-with-pearc/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() .
Foutje Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 13 juli 2009 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Virtualbox van Sun. Dan moet ge niet herbooten, en kunt ge windows, linux en OSX allemaal door elkaar laten draaien.