Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2009, 09:46   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

[quote=zondebok;4230986]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wil helemaal niet dat pastoors homo's zijn/worden/blijven/terugkeren. Ik moei me niet met andermans privaat leven.[/QUOTE]
Maar je wilt wel dat pastoors zich met andermans privaat leven bemoeien ? Of was dat om te lachen ?

Ben jij een haartje betoeterd ??

Dat was zeker niet om te lachen !! Dat was een uiterst ernstige poging van een gemene steek onder water naar dat ekstremistisch kaloten-kieken.

(en als je dat niet door had, dan ben je ofwel veel te ernstig in het leven, ofwel een ietsepietske te naïef)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 09:52   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik masturbeer NOOIT! Ik heb een vrouw en kinderen. Een man die in zijn eentje sex heeft, naast zijn vrouw of zonder zijn vrouw kan beter een einde maken aan zijn relatie, dan is er iets ernstigs loos!

Nogmaals: het is niet de taak van de media om te berichten ivm het sexleven van volwassenen!

Ik heb eind de jaren '60 in de retorika geleerd dat 95 persent van de mannen masturbeert, en dat 5 persent liegt.

Overigens ben k niet akkoord, ik herhaal het, met je mening van sensuur in de pers over wetenschappelijke en maatschappelijke onderwerpen. Jouw mening daarover vind ik regelrecht ongezond, en dus in tegenspraak met allebei de woorden (de twee woorden dus !!) waaruit je nik bestaat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 16 juli 2009, 13:10   #43
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Herlees nu die titel eens.

't Is begot van moeten !!

Twee keren moeten !! Nog erger dan of dat ge getrouwd zijt ...
Moeten? Ik denk eerder dat het aangeraden wordt, zoals men aanraadt om dagelijks drie maal de tanden te poetsen.
Oud 16 juli 2009, 13:37   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allez nog ene met een humor-gevoel van het nivo van nonkel pater en tante nonneke ...

Oud 16 juli 2009, 13:39   #45
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Weeral een aanslag op het traditionele gezin en normen en waarden. Weeral maar eens een idee van de linkse partijen en de-alles-moet-maar-kunnen-maatschappij!
Wat men zo graag "het traditioneel gezin" noemt is eigenlijk allesbehalve traditioneel. Het is een product van de naoorlogse consumptiemaatschappij...

Het traditionele gezin is daarmee eigenlijk maar net iets ouder als de sexuele revolutie... Deze was overigens ook niet minder revolutionair dan velen denken. (Of dacht je dat onze grootouders niet van bil gingen mischien?)
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 14:21   #46
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

deze thread mag ingekaderd worden als bevestiging van het imago van de vlamingen die nog steeds onder kerktoren leven in 2009,incroyable mais vrai
Oud 16 juli 2009, 16:43   #47
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niet de indruk dat het de Vlaamse meisjes ontbreekt aan seks

De vlaamse jongens daarentegen... Geef nu toch toe... er zitten toch veel nerds en seuten onder vlamingen hé.
Oud 17 juli 2009, 10:50   #48
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Jongeren moeten 2 keer per week klaarkomen"
Twee keer per dag lijkt me gezonder (voor jongeren)
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 12:37   #49
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
deze thread mag ingekaderd worden als bevestiging van het imago van de vlamingen die nog steeds onder kerktoren leven in 2009,incroyable mais vrai
²

De boerkes van weleer zijn nooit weggeweest.
Oud 17 juli 2009, 12:41   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik masturbeer NOOIT! Ik heb een vrouw en kinderen. Een man die in zijn eentje sex heeft, naast zijn vrouw of zonder zijn vrouw kan beter een einde maken aan zijn relatie, dan is er iets ernstigs loos!

Nogmaals: het is niet de taak van de media om te berichten ivm het sexleven van volwassenen!
Wie zou hier nu de waarheid verfraaien?
Denk eraan: leugenaars gaan naar de hel (toch volgens Ben Edict Xiv die juist zijn pols gebroken heeft, las ik-ook een toeval... Maar er zijn daar jonge kardinaaltjes..)
Citaat:
Ik heb eind de jaren '60 in de retorika geleerd dat 95 persent van de mannen masturbeert, en dat 5 persent liegt.

(alléén van de mannen?)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ik heb niet de indruk dat het de Vlaamse meisjes ontbreekt aan seks

De vlaamse jongens daarentegen... Geef nu toch toe... er zitten toch veel nerds en seuten onder vlamingen hé.
Meisjes hebben ook een rechterhand.

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2009 om 12:54.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 12:43   #51
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

2x

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2009 om 12:44.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2009, 12:46   #52
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Die hebben achter de rug van hun vrouw een toffe jongen zitten om af en toe eens goed van de grond te komen.
Een vrouw dient enkel voor de was en de strijk.
Klopt als een bus. Ik spreek uit ervaring. Mijn man zag mij niet staan, maar zijn "vriend" wel. Als ik volgens hem niet goed genoeg was voor het huishouden, sloeg hij me maar.

Echte mannen: nee, bedankt! Ik zal nog wel 2 maal nadenken voor ik me nog ooit denk te binden.
Oud 22 juli 2009, 21:18   #53
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Lees ik hetzelfde als u?
Masturberen staat er. Er staat niet dat ze 2 keer per week hun zaadjes op een ander kwijt moeten. De handjob volstaat al.

Persoon haal ik 1 keer op weekdag en 2 keer op zondagen en wettelijke feestdagen. En dat is dan eigenlijk niet heel veel. (net bovengemiddeld)
Me 2, en 3-8 keer de dag voor een examen.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 21:21   #54
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Herlees nu die titel eens.

't Is begot van moeten !!

Twee keren moeten !! Nog erger dan of dat ge getrouwd zijt ...
LOL moeten is inderdaad erover.
Maar ik kan me voorstellen dat in extreem conservatieve milieus sommige jongeren worstelen met hun seksualiteit, of nog steeds opgroeien met het idee dat masturberen vies is, terwijl het eigenlijk een normale, en zelfs biologisch aan te bevelen zaak is (zeker voor de man).
Dus een beetje aandacht over het onderwerp kan geen kwaad.
Maar goed, ik dacht eerst ook wel: "wtf gaan we nu weer krijgen"
Oud 22 juli 2009, 21:22   #55
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Moeten, het zou erger zijn dat ze effectief zouden verplichten van slechts 2 keer per week van bil te gaan of het uit de hand te laten lopen.

Nu kan ik begrijpen, als de vlam aan't doven is met leeftijd, dat 2 keer per week een karwei is.
Maar volgens een jongere -man- is 2 keer per week minstens 15 keer te weinig.
Ik denk ook wel dat de meeste jongens zwaar boven de aanbevolen 2x per week zitten en eerder aan 2x per dag komen
Oud 22 juli 2009, 21:23   #56
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Volgens Amerikaans onderzoek blijkt dat vaak masturberen de kans op prostaatkanker toeneemt! Wat ze hier in de kranten beweren is dus uit de lucht gegrepen en zet de jeugd nog meer aan tot vrije sex! (inderdaad: het is komkommertijd bij de kranten!)

"De sexualiteit behoort tot de prive-sfeer van jongeren en volwassenen.Het is niet de taak van de media om jongeren nog meer aan te zetten tot ontucht en vrije sex!"
Ajajaj toch... kom, geef die link eens.
Oud 22 juli 2009, 21:25   #57
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:

Het is nochtans beter -- als je ooit kinderen wil, is het beter een paar dagen op voorhand een paar keer te masturberen om al het oude zaad te verwijderen, dan 2-3 dagen wachten en DAN seks te hebben met uw vrouw.
Ik kan het weten want ik ben gaan doneren in een spermabank (dat waren de instructies zie je).
Oud 22 juli 2009, 21:39   #58
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Klopt als een bus. Ik spreek uit ervaring. Mijn man zag mij niet staan, maar zijn "vriend" wel. Als ik volgens hem niet goed genoeg was voor het huishouden, sloeg hij me maar.

Echte mannen: nee, bedankt! Ik zal nog wel 2 maal nadenken voor ik me nog ooit denk te binden.
Sorry van da te horen. Is da van recent?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 17:25   #59
Ambiorix

Standaard

Citaat:

maar ge moogt geen condooms gebruiken, dus hoeveel kinderen hebt gij dan wel niet. Elk jaar toch wel éen zeker.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 17:36   #60
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron: Belang van Limburg en HLN op 12/07/2009:

RESPECT voor het andere geslacht en respect voor het gezin en de eigen waarden en normen vervagen als nooit tevoren!

De sexualiteit behoort tot de prive-sfeer van jongeren en volwassenen.Het is niet de taak van de media om jongeren nog meer aan te zetten tot ontucht en vrije sex!

Respect moet voor alle medemensen gelden !!! niet alleen voor het andere geslacht of gezin ,
Ontucht............... vrije sex.... is gedwongen sex dan voor u de oplossing ?...... wees gerust , de jongeren hebben daar de media niet voor nodig !!
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be