![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minister
|
In extremis vinden sommigen dat er ook geen hetero- of homomensen bestaan. De aanleg is volgens hen variabel van persoon tot persoon maar nooit exclusief, net als de drang om voor nageslacht te zorgen (en er zijn aardig wat homo's die ik ken die kinderen willen, en een hoop hetero's die er géén willen).
Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 22 juli 2009 om 22:09. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bij penguins zijn er ook gevallen bekend van homokoppels die ook als er vrouwtjes bij kwamen bj elkaar bleven, maar wat hier gebeurd komt bij meer diersoorten voor: bij gebrek aan vrouwtjes gaan veel mannetjes voor "the next best thing".
|
|
|
|
#44 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik vraag mij eigenlijk af of op de pinguinfora hierover ook wordt gediscussieerd.
En kan er hier geen forumsessie met de beide pinguins georganiseerd worden, om info uit de eerste hand te krijgen. Iedereen raadt en gist hier maar... Ik zou willen weten wat een vrouwtje dan zo aantrekkelijk maakt, om mijn vriendje te laten staan... Dat ze kinderen kan krijgen ??? Dat duurt 2 minuten en 3 kwartier. 2 minuten om het kind te maken (ruim gerekend) en 3 kwartier voor de bevalling (misschien te krap gerekend), maar daarom heel mijn leven vergallen ??? Ten slotte kan ik ook gewoon een ei stelen, nietwaar... |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
Citaat:
Hoewel ik zelf een radicaal ecologist ben... die 2 specifieke pinguins verdienen om geknuppelt te worden
|
|
|
|
#47 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Pinguins broeden hun eieren uit in een huidplooi bij hun poten. Het is quasi onmogelijk om een ei te stelen van een broedende pinguin (die dus wel voor hun ei zorgt). Als zelfverklaarde ecologist zou je zoiets wel mogen weten. Als de zoo dat ei terug in het oorspronkelijke nest had gelegd dan zou dat ei niet worden uitgebroed. Die 2 specifieke pinguins verdienen dus alle lof omdat ze een ei uit gebroed hebben waarvan het kuikentje anders ten dode opgeschreven zou zijn.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 23 juli 2009 om 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
btw die 'in extremis' hoefde nu ook niet echt in deze context.... als iemand die mening gedaan is voor dieren is he maar wiedes dat die iemand die mening ook gedaan is voor mensen tenzij men _ in extremis lijkt me dan aan de orde _ net een onderschied zou willen maken tussen beide |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je menselijk moralistische regeltjes nu ook al gaat proberen af te dwingen bij pinguïns ....
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Tisnix dat die pinguïns eieren jatten, ze hebben onderdehand ook nog Dit Forum gekaapt.
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|