![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat, mijn waarde, is democratie op zijn Belgisch
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 16 juli 2009 om 18:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() politiek was jaren saai, met die verstijfde houterige types als Rob, Dewintern Gerolf... moet je niet veel mee lachen
Daerden, dat zal de max worden, een echte komiek ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() niet moeten van hebben... niet veralgemenen he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kennelijk is idioot zijn de belangrijkste voorwaarde voor een post in het federale. Nu ja, iedereen met verstand ziet ook dat het een overbodige bestuurslaag is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 16 juli 2009 om 20:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet een alcoholistische clown zonder enige verantwoordelijkheidszin hebben op een postje als viceminister-president en begrotingsminister. Was het ook al geen PS-drankorgel die - *kuch* Mathot *kuch* - als minister van begroting de legendarische woorden sprak dat de staatsschuld er vanzelf was gekomen en vanzelf weer zou verdwijnen? Is dat de attitude van bluethunder@LDD? ![]() En als je nu denkt dat ik het enkel het talent bij N-VA (mwoh... voorzitter even vergeten) of VB zie: Frank VDB voor de sossen. Hij maakte fouten, maar ik ga stilaan vermoeden dat ze een rookie op de voorzittersstoel schoven op het moment dat ze de Agusta-affaire zagen hangen. Hij maakte echter wel een goede indruk door te stellen dat er dringend bevoegdheden naar de gewesten moesten en is daarvoor bedankt door de PS door een telefoontje van PS naar SP en meneer mocht de federale verlaten voor een one-way ticket naar de Vlaamse. Dat verbranden van dat geld was dacht ik ook nooit gebeurd. Hij had het wel voorgesteld toen hij het te weten kwam als kersvers en piepjong voorzitter. Ik moet zeggen dat ik hoop dat hij eigenlijk uit rancune overstapt naar de N-VA. Ik dat hij daar wel thuis hoort uit pragmatisme eerder dan oude VU-ideologie. (over zijn onderwijsbeleid spreek ik me niet uit want ik ken die materie amper - eerlijk is eerlijk) Even kijken bij de O-VLD'er die ik mag. Marino Keulen. Die begrijpt 1 simpel ding dat de meeste ministers niet begrijpen. Dat integratie begint bij de immigrant. Leer de taal en we helpen je op weg met een huisje. Het was dan nog licht uitgedrukt want in zijn hernieuwing van de vorige rondzendbrief was er nog maar sprake van de belofte om de taal van het gewest proberen te leren kennen. Heeft ook die drie fransdolle burgemeesters in Vlaanderen tegengehouden. Moest hij niet veel voor doen maar er wel de politieke moed voor opbrengen terwijl Verhofstadt zoete broodjes bakte met de PS en MR-FDF. Maar waar ergens kan het Vlaams Belang saai zijn? Tegenwoordig ietsje teveel FDW en te weinig Gerolf. En vooral een hoop onmensen die roepen dat Marie-Rose Morel "vecht tegen kanker in de efteling". Mwah... Ik denk dat Filip De Man niet zo laag zou zinken. Dit is meteen zowat de eerste en laatste keer dat ik wat tijd steek in een antwoord naar jou toe. Ik doe het enkel maar om even aan te tonen hoe LDD-ers blijkbaar denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk net hetzelfde. Daerden wordt gedumpt in de federale vuilbak omdat 4 milj. Walen hem niet willen in hun regionale regering, 6 miljoen Vlamingen moeten dit wel tolereren. En gebuisde Leterme wordt hoogst waarschijnlijk ook in diezelfde vuilbak gedumpt om hem om één of andere reden een beetje te sussen.
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alles wat Waals of Federaal is, kan blijkbaar geen kwaad doen. Ook niet als dat in functie zat staat te wezen. Triestig.
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Daerden voor de camera's van de RTBF na verkiezingen in 2006. Deze video werd meer dan 1 miljoen keren bekeken:
http://www.youtube.com/watch?v=0dguKikz7Ec
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Somers is bvb. ook zo een fantast die zijn eigen leugens voor waarheid neemt... Daerden : "Een regering van achterblijvers en overschotjes die niet in staat is ernstige beleidsdaden te nemen". "Een regering van kneusjes". De Vlaamse oppositie was in de Kamer vandaag niet mals voor de ploeg-Van Rompuy, die er straks anders zal uitzien. source http://www.hln.be/hln/nl/3624/Verkie...kneusjes.dhtml en in de roos, België zou beter onder curatele komen van een ander land met deftige intelligente leiders ( door Frankrijk bvb. ....) Laatst gewijzigd door BlueThunder : 16 juli 2009 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Het is schering en inslag dat de ware idioten te vinden zijn binnen de groep van mensen die anderen idioten noemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar maak je geen zorgen. De recuperatie is al volledig bezig. Hij wordt al een rekenwonder genoemd door De Standaard (die daarvoor blijkbaar Johan VDL - de man die geld gaf om de pakjesdienst van de post te verkopen aan i3 waarbij de staat geld gaf aan die groep om het over te nemen terwijl een Italiaanse groep geld wou GEVEN om het over te nemen en daarna beloond werd door het intreden van i3 in zijn windmolen-park project voor de kust waarna hij meteen bestuurder werd van het hele ding - om hem een cijferwonder te noemen). Mja... je bent een cijferwonder als je alle staatsopdrachten al dan niet nodig gaat aanbesteden aan het bedrijfsrevisorenkantoor van je zoon. Zonder mededinging, dat spreekt voor zich. |
|
![]() |
![]() |