![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan hoop ik dat de beelden ( dat zijn er wel wat ) die ik zie vanuit de states oftewel een totaal vertekend beeld geven en de wekelijkheid vér overdrijven oftwel ook tot een slechte b-film toebehoren. Als je door een achtervolging een crimineel, hoe zwaar deze ook moge weze, deze in een zodanig parket plaats dat ie zowat alles op z'n weg gaat rammen en dan ook nog eens je hand er niet voor omdraait hetzelfde te doen indien noodzakelijk om bij te houden dan ben je volgens mij meer dan aansprakelijk te noemen daar je die crimineel ook dmv een blokkade of wat anders kan stoppen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ontsnappen per helikopter is ondertussen zo een oude mop (en heus niet alleen in belgie) dat ik hoop dat de Minister van het Rottigste Departement van het Zonnestelsel(Stefaan Declerck) zich kan permitteren het personeel van dat "gevang" kollektief te ontslaan...Het zijn een bende anarchisten die geen enkel belang hechten aan de veiligheid van de gemeenschap die hen betaald...Een beetje gevangene is het eigenlijk aan zichzelf verplicht om "stijlvolle" ontsnappingen te plegen,met zo een bende stomme hoepels als bewakers....
Er zijn eenvoudig geen woorden voor...die helikopter mocht nooit in staat geweest zijn weer op te stijgen,gijzeling of niet..... en ja...ik mag dus aannnemen dat over dat binnenplein geen staalkabels hangen,de oudste truc uit het boekje nochtans ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 juli 2009 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent weer effe vergeten waarom het in essentie allemaal om draait ... of beter om wat het zou moeten draaien Laat Albert dan nog staat te kijken de VS komt er helemaal niet zo goed uit wat betreft het beschermen van onschuldigen ( van welke soort en klasse dan ook ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarschijnlijk hangen ze er na een halfjaartje of zo daar wel maar ontbreken dan weer elders tot daar weer zo'n stunt gebeurt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() toen het in 2007 al voor de tweede keer gebeurde, was de reactie van toenmalig Justitieminister Onkelinx dat ze nog geen toestemming had kunnen geven tot het plaatsen van palen omdat de regering al maanden in lopende zaken was. Dus voor het plaatsen van een paar stomme ijzeren palen is de toestemming van een minister vereist??? What the fuck???
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 23 juli 2009 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet wat jij ervan vindt,maar ik weet echt niet hoelang "de Staat" zich nog kan permitteren te verliezen tegen het rapalje,zonder irrelevant te worden.... Laatst gewijzigd door kelt : 23 juli 2009 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar aanleiding van die uitgelekte plannen van januari zat hij al een tijdje op een met kabels overspannen binnenkoer. Nog maar pas besliste een of andere idioot om hem op een minder strenge bewaking te zetten. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juli 2009 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust, ook in de VS ontsnappen gevangenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu krijg ik me daar toch een administratief vereenvoudigings-ideetje.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 juli 2009 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie maakt zich hierdoor eindeloos veel meer belachelijk dan door de Vlaams-waalse verhoudingen !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |