![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U spreekt in de toekomstige/conjunctieve tijd. Dit verhaal gaat over het recente verleden en heden. Wat u zegt komt hierop neer : laat NK maar moorden en SS-praktijken uitvoeren. Elke ingreep hierop is misdadiger. Espèce de con ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister-President
|
![]() Naïeveling.
Citaat:
Of is zijn gedroomde invasie dan al geweest of nog bezig? Citaat:
Ik blijf me echter afvragen hoe het mogelijk is dat men denkt dat zulk opzettelijk bloedvergieten een oplossing kan zijn, laat staan een verbetering voor de gewone Koreaan zijn leven met zich meebrengt. Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 26 juli 2009 om 22:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Excuseer?
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee van Blitzkrieg is dat je met een verrassingseffect in een mum van tijd een land hebt overgenomen, met nauwelijks slachtoffers. Eens de kopstukken van Noord-Korea om zeep zijn geholpen, zal vreugde uitbreken; analoog aan de val van de muur.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 26 juli 2009 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is in de eerste plaats het volk van Noord Korea zelf dat orde op zaken moet stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar danst momenteel iedereen ook op de banken omdat ze bevrijd zijn van door het westen gehate taliban,of was het dat ze moeten dansen omdat ze momenteel midden een mijnenveld plegen te staan.... Natuurlijk joh, jij hebt gemakkelijk praten vanuit je superbeschermde omgeving.... Laatst gewijzigd door Svennies : 26 juli 2009 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Moet dat niet eerder Zuid-Korea zijn dat als fascistisch dient beschouwd te worden?
Ik bedoel maar, 't is toch daar waar de samenwerking tussen het private samsung en de staat tot geautomatiseerde grensbewaking heeft geleid, niet? Het design is wat robocopesque (ED-209)en het promofilmpje lijkt wel een intermezzo uit Starship Troopers. ![]() (bron)
Laatst gewijzigd door netslet : 27 juli 2009 om 03:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nazi staat???
Die linkiewinkies en hun liberale collega's blijven hilarisch. Hoe zeggen ze dat ook alweer: "ben je ergens tegen dan moet je zeggen dat Hitler voor was", je zal altijd en overal scoren. Noord Korea is natuurlijk een communistische staat en heeft niets met het Duitse Rijk te maken, helemaal niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Begrijpend lezen" behoort al decennia bij de eindtermen van de lagere school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Uiteraard is het Noord-Koreaanse regime onmenselijk (alle Communistische regimes zijn dat) en vormt het een acute bedreiging voor zijn eigen bevolking en voor alle buurlanden. Dat is een vrij éénvoudige vaststelling. De oplossing is minder éénvoudig, gelet op het feit dat een militair optreden moeilijk ligt omwille van de mogelijkheid die Noord-Korean heeft om bij zijn ondergang ook zeer grote schade aan te richten in de buurlanden.
Beste oplossing zou waarschijnlijk een staatsgreep zijn, georchestreerd met hulp van China. Maar het is onduidelijk of China daarvoor wel voldoende pionnen heeft binnen het Noord-Koreaabse militaire en veiligheidsapparaat. Ondertussen moeten we ons toch voorbereiden op een mogelijke confrontatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Ik denk dat China dat wel zou willen, niet uit bezorgdheid voor de mensenrechten maar omdat het huidige regime in Noord-Korea de hele regio destabiliseert en daarmee ook de directe belangen van China schade toebrengt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht eerder dat China de trouwste bondgenoot was van Noord-Korea. Maar ik kan mij vergissen, ik zou immers niet weten wat daar te rapen valt.
|
![]() |
![]() |