![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaren geleden (nog niet zo erg lang zelfs) gingen alle kinderen van goede en mindere goede huize naar de kerk, kregen godsdienstles, kregen hun goddelijk huiswerk in de vorm van voldoende schietgebedjes op te zeggen en alle overeenkomsten met de islam is wel aanwezig denk ik. Idd de kinderen en later veel volwassenen die hier in opgegroeid waren devote volgelingen van de heer. Maar stilletjes aan zijn wij hier bij ons er toch achtergekomen dat dit vooral een dogma van de kerk was, bijna goddelijke terreur zelfs waar de verbanning naar het vagevuur altijd achter de deur stond. We mogen blij zijn dat we dat achter ons hebben kunnen laten. En nu zou de islam de plaats innemen? Dat zal dan toch niet met ons zijn vrees ik.
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je't mij vraagt word ik liever 10.000eur lichter gemaakt door een Russische internetliefde die eigenlijk niet bestaat dan enkele jaren mijn energie te moeten steken in een huwelijk dat nooit de bedoeling had te blijven duren en dan nog op de koop toe het risico te lopen dat mijn kinderen ontvoerd worden naar het land van zijn herkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
- De vrijgezellen. 40+, woont nog steeds bij moeder. Moeder wordt ouder en zij denken van binnenkort sterft mijn moeder en zit ik hier helemaal alleen. Wat nu. - Mannen die omwille van uiterlijk, te dik, te dun, te klein of gewoon te lelijk nooit aan een vrouw zijn geraakt. Of mannen die gewoon niet in staat zijn een sociaal contact op te bouwen met een vrouw hier. Dan maar proberen in de Filippijnen. - Kleine minderheid. De pedofielen. Trouwen met een kleine Filipina van 18 jaar die er uit ziet als iemand van 14 jaar. Op die manier blijft het legaal. - Kleine minderheid. Mannen die gewoon Filippijnse vrouwen mooier vinden dan blanke vrouwen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hmm....mogen vrome moslima's uberhaupt een PC gebruiken en op het verderfelijke Internet vertoeven ?
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Hoe weet jij dat God met zijn achternaam "de Schepper" noemt? ? ?
Laatst gewijzigd door Mountain Dew : 28 juli 2009 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik niet. Of ben je gewoon aan het liegen? En dat 'importeren' van een vrouw, waar komt dat taalgebruik vandaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Servie importeert 250.000 bruiden Mannelijke vrijgezellen in Servië hoeven niet langer te wanhopen: hun regering zal 250.000 bruiden importeren om hen van hun hoogste nood te verlossen. Of Servië wil 100.000 Aziatische vrouwen importeren - Hbvl.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Wie zijn "wij" en wie zijn "jullie"? 2. Vind je dat ook jij tot "wij" behoort? 3. Zo ja, waarom jij wel en pakweg porpo niet?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 juli 2009 om 23:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal deze vragen beantwoorden in de veronderstelling dat ze gemeend zijn.
Mocht het de bedoeling zijn hier een semantisch-filosofisch spelletje rond te beginnen zal je het met een andere moeten proberen Met "bij ons" bedoel ik het land waar ik geboren ben en altijd gewoond heb, nl België. (Bij extensie kan het ook wel België en de ons omringende landen betekenen). Met "we" bedoel ik dan logischerwijze de inwoners van België. Een "jullie" zie ik niet meteen in het citaat. Ik vind van wel. Er lopen op dit forum kerels rond die vinden van niet. Dat is in eerste instantie hun probleem, maar kan het mijne worden indien dat soort kerels aan de macht komt.In de veronderstelling dat porpo hier woont (daar ga ik van uit gezien zijn beheersing van het Nederlands) hoort porpo daar ook bij. Er lopen op dit forum kerels rond die vinden van niet. Dat is in eerste instantie hun probleem, maar kan porpo's probleem worden indien dat soort kerels aan de macht komt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 juli 2009 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Porpo, waarom zeg je niet gewoon dat je niet kunt antwoorden op de commentaren van Steve M, dat zou wat eerlijker zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom ? Laatst gewijzigd door porpo : 29 juli 2009 om 13:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hangt gewoon af van wat de Iman preekt en zegt wat waar is en mag.
![]() |
![]() |
#59 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En nu back ontopic: Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 29 juli 2009 om 13:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 29 juli 2009 om 19:48. |
![]() |
![]() |