Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2009, 11:31   #41
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sorry maar die haring bakt dus niet, wie verantwoordelijk is voor welvaart en armoede zijn leiders van landen zelf, niet het Westen, en dat die mensen in drommen komen ligt aan aan de dictaturen in landen die nauwelijks zorg dragen voor burgers, laat staan ooit van plan zijn welvaart te delen,zoals hier gebeurt.
Daarom komen mensen ,omdat hier een bestaan door de staat gegarandeerd wordt, wel wat beter dan "zakaat" nietwaar?
Religie is het middel om mensen dom te houden, uitgerekend het Westen heeft zich van dat juk al eeuwen bevrijdt, nu de rest van de wereld nog!
Trouwens, als je het hier niet bevalt, wat hindert je om te vertrekken naar een land wat dan wel jou overtuigingen deelt?
Waarom blijven al die nieuwe mopperaars, die zo graag een geweten willen schoppen eigenlijk hier??
Juist ja, vanwege de voordelen, en maar klagen en zagen!
Als je zoveel kritiek hebt en die "witten" overal de schuld van wilt geven, waarom ben je hier dan?
Omdat je waarschijnlijk ergens anders geen nagel hebt om aan je gat te krabben?
De rest van de wereld kan beter een voorbeeld nemen aan West Europa, en werk maken van mensenrechten, onderwijs, gezondheidszorg inplaats van toe te kijken hoe een aantal gelukkigen zichzelf verrijkt op de kap van de bevolking!
Meles Zenawi, José Eduardo dos Santos, Teodoro Obiang Nguema Mbasogo, Omar Hasan Ahmad al-Bashir, Yar’Adua, Paul Kagame, Yoweri Museveni...

Het lijstje is veel langer dan wat ik hier neerzet, maar je kan je misschien eens afvragen wat al deze dictators gemeen hebben?
Oud 25 augustus 2009, 11:41   #42
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mass13 Bekijk bericht
Meles Zenawi, José Eduardo dos Santos, Teodoro Obiang Nguema Mbasogo, Omar Hasan Ahmad al-Bashir, Yar’Adua, Paul Kagame, Yoweri Museveni...

Het lijstje is veel langer dan wat ik hier neerzet, maar je kan je misschien eens afvragen wat al deze dictators gemeen hebben?
Blijkbaar gaat u me dit uitleggen, barst maar los!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 13:24   #43
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Blijkbaar gaat u me dit uitleggen, barst maar los!
De uitleg staat hier in een post van mij wat hoger, waar jij dan steeds hetzelfde op hebt geantwoord, weliswaar anders verwoord, als je die namen opzoekt raak je er wel wat wijzer uit, succes!
Oud 25 augustus 2009, 16:10   #44
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De uitleg staat hier in een post van mij wat hoger, waar jij dan steeds hetzelfde op hebt geantwoord, weliswaar anders verwoord, als je die namen opzoekt raak je er wel wat wijzer uit, succes!
Ik ga mijn tijd niet verdoen met het opzoeken van namen, om te leren wat jij te vertellen hebt, wanneer je dit zelf niet kunt toelichten is dit bij deze genoteerd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 19:38   #45
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen maar de hele westerse wereld is opgebouwd uit bovenvermelde zaken, is trouwens nog steeds bezig...

Ik zag toch anders arabieren honderd duizenden negers in Sudan vermoorden, hoor ik jullie anders niks over, zag geen een arabier of moslim de straat opgaan.

Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 25 augustus 2009 om 19:40.
Zoethout002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 21:05   #46
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Ik zag toch anders arabieren honderd duizenden negers in Sudan vermoorden, hoor ik jullie anders niks over, zag geen een arabier of moslim de straat opgaan.
Blanken zijn rechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van miljarden zwarten....

Wij preferener Arabieren en `moslims...

We pakken jullie wel, nu al in je geldbeugel, binnen korte termijn op ander vlak, samen met de Arabern.... En de gelen stonden erbij en keken ernaar...
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 21:37   #47
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Blanken zijn rechtstreeks verantwoordelijk voor de dood van miljarden zwarten....

We pakken jullie wel, nu al in je geldbeugel, binnen korte termijn op ander vlak, samen met de Arabern.... En de gelen stonden erbij en keken ernaar...
Als je echt Afrikaans bent zoals je beweert, sta ik versteld van je gebrekkige kennis van de Afrikaanse geschiedenis. Je hebt gelijk als je zegt dat blanken verantwoordelijk zijn voor de dood van miljoenen (miljarden, daar geraak je niet in die periode) zwarten. Maar dat je de Arabieren prefereert is zowel lachwekkend als bedroevend. Ik stel voor dat je eens een boek leest over de slavenhandel, niet alleen tussen Afrika en de nieuwe wereld, maar ook tussen Afrika en de Arabische wereld. Als een boek te moeilijk is, kan je ook altijd eens klikken op

http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_slave_trade

Dat de 'gelen' erbij stonden en ernaar keken, klopt al evenmin:

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_slavery#Asia
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2009, 16:53   #48
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht

Miljarden ? kom eens met een bron

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be