![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Het lijstje is veel langer dan wat ik hier neerzet, maar je kan je misschien eens afvragen wat al deze dictators gemeen hebben?
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Partijlid
|
De uitleg staat hier in een post van mij wat hoger, waar jij dan steeds hetzelfde op hebt geantwoord, weliswaar anders verwoord, als je die namen opzoekt raak je er wel wat wijzer uit, succes!
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga mijn tijd niet verdoen met het opzoeken van namen, om te leren wat jij te vertellen hebt, wanneer je dit zelf niet kunt toelichten is dit bij deze genoteerd!
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik zag toch anders arabieren honderd duizenden negers in Sudan vermoorden, hoor ik jullie anders niks over, zag geen een arabier of moslim de straat opgaan.
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 25 augustus 2009 om 19:40. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wij preferener Arabieren en `moslims... We pakken jullie wel, nu al in je geldbeugel, binnen korte termijn op ander vlak, samen met de Arabern.... En de gelen stonden erbij en keken ernaar... |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_slave_trade Dat de 'gelen' erbij stonden en ernaar keken, klopt al evenmin: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_slavery#Asia |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|