![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij, heb jij ook een doel in je leven ??
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PS: ik stel voor dat ge dringend iets doet aan die paranoia van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Biseksueel ? Betekend dit dan dat je zowel een wortel als een pruim hebt ?
haha nee serieus...de meeste Homos zijn geen jeanetten.. gelukkig maar. Nix tegen homos, maar jeanetten en hun parades..daar moet ik nix van weten.. Geen idee waarom iemand biseksueel is.. is dit een modetrend of word je zo geboren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zonder dank.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 augustus 2009 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Muhahaha... DDT regels kunnen mij geen zak schelen.. ik zie daar het nut niet van in. Ik kan niet begijpen dat mensen zich daaraan storen.. ongelofelijk. Please vertel me wie die achterlyke regelkens heefd uidgevonden zodat ik die klojo op zijn muil kan gaan kloppen... (zoek de fout.. haha) Groetjes vanuit het altijd zonnige Texas.. Laatst gewijzigd door dot1x : 18 augustus 2009 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm.. Alwéér een bijzonder interessante aanwinst voor het forum...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoek daar maar eens de fout.
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister