![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Dit is een aanrader..
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat die niet allemaal slecht zijn weet ik diep vanbinnen ook, maar ik heb de indruk dat al de "goede" daarvan nog steeds in het moederland zitten. Verder heb ik een probleem met de Islam als niet-seculiere aggresieve en invasieve godsdienst. Voor jou echter is alles wat niet inheems is inherent goed, en al de rest zijn vuile racisten. Whatever - jij bent vermoeiend.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Inderdaad - ook KEIgoeie film !
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 ) Je kan je afvragen waarom der "blanke" groepen zijn die daar alles willen in hun voordeel ... 8 ) Je kan je afvragen waarom der "zwarte" groepen zijn die daar alles willen in hun voordeel ... Zou het niet leuker zijn indien de media en de regering aldaar eens wat meer aandacht zouden geven aan de bevolkingsgroep die 't meeste recht van klagen heeft ??? Iedereen schijnt het maar normaal te vinden om het land daar op te eisen terwijl de bevolking die daar oorspronkelijk woonde verdorie in miserabele omstandigheden in reservaten zitten ... ![]() Men spreekt daar steeds over "rechten voor den die" , "rechten voor dien andere" ... Waar blijven de rechten van de natieve bevolking ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() De echte KKK is een marginaal clubje, de KKK-lite daarentegen...
Laatst gewijzigd door longhorn : 11 augustus 2009 om 03:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Vendetta |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan er niets aan doen. Ik heb IRL al met talloze POCO's gesproken, ze zijn niet van hun standpunt af te brengen, al overlaad je ze me argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het enige land ter wereld waar de blanken recht van spreken heben is Suid Afrika!! Ze worden daar nu opdezelfde wijze gediscrimeerd als de zwarten onder de apartheid.... en dat is nioet goed...... want ze hebben de macht vrijwillig overgedragen..... en hebben darvoor ook hun rechten in suid Afrika!! http://www.youtube.com/watch?v=A4k5is-1XoU RESPECT! Boers zijn racisten... maar zwarte Zuid Afrikan moeten niet onderdoen voor de Boers... Laatst gewijzigd door Princessje : 13 augustus 2009 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is nog niet zo heel lang geleden het leger niet moeten tussenkomen om zwarten een universiteit binnen te laten, die gebarikadeerd werd door blanken... Zo ontstaat inderdaad oa een achterstand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In 1954 betekende de uitspraak Brown v. Board of Education het officiële einde van het gesegregeerde onderwijs. Op dat ogenblik was het onderwijs al geïntegreerd in een heleboel staten, maar vooral in het zuiden ondervond men sterke weerstand. De scene die jij beschrijft, was de uitvoering van deze wettelijk uitspraak in Little Rock, Arkansas. In 1957 werd het leger daar inderdaad ingeschakeld om de Little Rock Nine, negen Afrikaans-Amerikaanse studenten in de lokale high school, veilig naar school te begeleiden. M.a.w. jouw enkele jaren zijn er 52 als het gaat om middelbare scholen, en 153 als het gaat om universitaire studies. Dat gezegd zijnde, er bestaan natuurlijk ook andere drempels als het gaat over onderwijs. Vooral in de VS (in tegenstelling tot België) bestaat er een enorme financiële drempel die velen een deftige opleiding ontzegt. |
|
![]() |
![]() |