![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
drugs is voor marginalen die op Groen! stemmen. ik herinner mij nog de DESinformatiecampagne van verenigd links (met groen-spa-vld op kop) die maar bleven liegen op TV hoe onschadelijk softdrugs wel niet zijn. Hah.
![]() |
![]() |
#43 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar gij zijt de zonnestraal en lach van het forum he manneke.
Dronkoers is een geval apart. One of a kind man wiens, een wijs man. Citaat:
Maximus, eerlijk man. Wat is het verschil tussen uwen vodka en een pretsigaret? Citaat:
It's just a plant maximus. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck die brug.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() we gaan hier hopelijk geen welles-nietes van maken, maar neem maar van mij aan dat toen heel links bezig was dat een joint hooguit zo schadelijk was als een sigaret (ze hadden zelfs enkele argumenten dat het minder schadelijk was, omdat er minder nicotine in zit of iets in die trand).
in ieder geval herinner ik mij nog de debatten in terzake, waarin iedereen die durfde zeggen dat het wel degelijk een gevaarlijke drugs betreft belachelijk werd gemaakt. Mieke Vogens en diene sukkel van Kafka (vld) waren nog bezig hoe ze zelf wel niet smoorden (de kinderen moesten wel al gaan slapen zijn of zo watn die mochten niet passief meeroken of zoiets) ronduit schaamtelijk en belachelijk. zielig ook hoe kort jullie het geheugen van journalisten wel niet is: ik zou die politici wel eens met hun neus in de feiten willen duwen, ten years after their blattant nonsense nu er menig verslaafde is met psychologische aandoeningen.
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dronkoers, uw kijk op het leven is een wijze aanpak om daar van te genieten.
Live open and free man! En twijfel daar niet aan dat ge dat al doet...