![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Enfin.... ons Alice heeft op het driehoekje gedrukt!!!!!
(ik ga nu bijna gebannen worden...) niet dat mij dat voor één milometer interessed hé... maar enfin, hoe laagkun je vallen... 't zal wel voor de goein,zaak zijn zeker hé.... enfin... ARM VLAANDEREN... binnenkort is Princessje weg en dan kunnen juullie verdergaan over jullie dromen... ver weg van de realiteit!! __________________ http://www.youtube.com/watch?v=_NdvG...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() amaaaai.... vriendje van Marie,Rose????
hihihihii je zal nog verschieten.... Maak je vooral verder belachelijk!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() (dan kunnen wij nog een lachen) go on...... Laatst gewijzigd door Princessje : 13 augustus 2009 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Fantastisch nieuws!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Goed nieuws. Welke partij ze lid van is, is hier van geen belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag ze gerust nog meer dan 40 jaar leven en in de politiek zitten. Er op stemmen zal ik echter nooit doen. Ik bewonder haar als vrouw (zat regelmatig op haar site) maar politica moet ik haar niet.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind trouwens morel meer nv-a dan vb. Haar kritiek op fdw steekt mij soms tegen.Maar ik ben voor de vrije meningsuiting en het is haar goed recht als ze iets niet oke vind in haar ogen welteverstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Haha,nog altijd gefrustreerd ze u hebben buiten geknikkerd,we weten nu onderhand wel al waarom ze dat gedaan hebben,ge zou voor minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of mieke vogels,vera dua;als het over groen gaat,past op,het zijn echte kraks op dat gebied maar vraag hen eens hoe ze de criminaliteit en dergelijke meer gaan oplossen,tis om van te bleiten als je ze dan bezig hoort. Klerewijf;er zijn er dus veel ergere maar je bent gewoon anti-vb dus ik verwacht geen objective commentaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Het is een spijtige zaak voor de echte vlaams nationalisten die zich hebben laten bedriegen door de N-VA en erin getrapt zijn... nu zie Dewever nergens meer, grote klep is weg... lag er dik op.... Boerswa die ontslagen, vlug kartel uiteen om de meubelen te redden ( woord houden ) en dan de kiezer bedriegen en nadien weer samen aan boord en de kiezers wat uit lachen... men krijgt de leiders die men heeft gekozen, weer jaren vertrokken op weg naar de volgende val...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige echte vlaamse partij is en blijft het vb of men dat nu graag hoort of niet,het is gewoon zo. De nv-a is nie slecht maar je ziet het,dit is het verschil met het vb,ze zouden ook wel water bij hun wijn moeten doen maar nooit zoals de nv-a nu alweer aan het doen is,dit is echt over je heen laten lopen en zakken vullen. Als ik dan lees ze alweer een moskee in brussel willen planten,ik heb alleen het vb gehoord,nv-a helemaal niks. En er zijn nog wel enkele zaken die ondertussen gebeurd zijn en de nv-a niet te bespeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat bestaat wel degelijk : miljarden mensen krijgen de medische verzorging niet die in het buitengewoon achterlijke slecht bestuurde België als normaal ervaren wordt.
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(we weten, het gerecht in belgie is onafhankelijk en werkt snel. Als het erop aankomt) denk toch eens na man vooraleer ge iets typt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 augustus 2009 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem nu eenmaal niet op het VB en daarmee uit.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Bart net als iedere andere partijvoorzitter nu recht heeft op vakantie.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft zich laten bedriegen? De VB kiezers al 40 jaar aan één stuk? En erg dat ze het zelf niet beseffen en maar afgeven op de ENIGE ECHTE VLAAMSE partij, nl. de N-VA. En pijn dat het doet dat jullie zo verloren hebben bij de laatste verkiezingen, het moet toch wel echt pikken.
![]() |