Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2009, 20:19   #41
Princessje
Banneling

Standaard

Enfin.... ons Alice heeft op het driehoekje gedrukt!!!!!

(ik ga nu bijna gebannen worden...)

niet dat mij dat voor één milometer interessed hé...

maar enfin, hoe laagkun je vallen...
't zal wel voor de goein,zaak zijn zeker hé....

enfin... ARM VLAANDEREN...

binnenkort is Princessje weg en dan kunnen juullie verdergaan over jullie dromen... ver weg van de realiteit!!
Oud 13 augustus 2009, 20:23   #42
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
klain pietje.... an allang verliefd om Marie Rose???

(inderdaad... ze is Uw type niet..)

droom verder...
Oud 13 augustus 2009, 20:27   #43
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
amaaaai.... vriendje van Marie,Rose????

hihihihii je zal nog verschieten....

Maak je vooral verder belachelijk!!!!
(dan kunnen wij nog een lachen)

go on......

Laatst gewijzigd door Princessje : 13 augustus 2009 om 20:28.
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 20:39   #44
Marker
Banneling

Standaard

Fantastisch nieuws!!
Marker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 21:02   #45
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
amaaaai.... vriendje van Marie,Rose????

hihihihii je zal nog verschieten....

Maak je vooral verder belachelijk!!!!
(dan kunnen wij nog een lachen)

go on......
beetje gedesorieenteerd geraakt door l'alcool of door een kurkdroge madam?..
Oud 14 augustus 2009, 15:43   #46
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Goed nieuws. Welke partij ze lid van is, is hier van geen belang.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 15:20   #47
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Toeval of net niet, vanmorgen zei ik nog tegen mijn madam "hoe zou het nog met MRM gaan? En kijk, de goed nieuws show is er...
Altijd gedacht dat het geen madam was die zich bij de feiten zou neerleggen, eentje met ballen om "u" tegen te zeggen, hoe onwaarschijnlijk ook de kans op slagen. Hopelijk kunnen we de volgende 40 jaar op haar stemmen Goe bezig Marie-Rose!!

Van mij mag ze gerust nog meer dan 40 jaar leven en in de politiek zitten. Er op stemmen zal ik echter nooit doen.
Ik bewonder haar als vrouw (zat regelmatig op haar site) maar politica moet ik haar niet.
Oud 16 augustus 2009, 12:26   #48
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Van mij mag ze gerust nog meer dan 40 jaar leven en in de politiek zitten. Er op stemmen zal ik echter nooit doen.
Ik bewonder haar als vrouw (zat regelmatig op haar site) maar politica moet ik haar niet.
Ik vind het altijd zo leuk;ze zit bij de nv-a,geen vuiltje aan de lucht,ze vind er haar weg niet meer en ze gaat dan naar de enige echte vlaams gezinde partij en dan opeens is het geen goeie meer,bekrompen,zielige en hypocriete mensen en daarmee bedoel ik dat nu niet persee op u maar op al die mensen die zo reageren maar ervoor toen ze bij de nv-a zat het geen probleem was.

Ik vind trouwens morel meer nv-a dan vb.
Haar kritiek op fdw steekt mij soms tegen.Maar ik ben voor de vrije meningsuiting en het is haar goed recht als ze iets niet oke vind in haar ogen welteverstaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 12:28   #49
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Hoeft niet, ze zitten te lachen met 'de verdwaasden' aan de Oostzee. Enkele weken geleden aan het meer van Geneve...
Haha,nog altijd gefrustreerd ze u hebben buiten geknikkerd,we weten nu onderhand wel al waarom ze dat gedaan hebben,ge zou voor minder.
Oud 16 augustus 2009, 12:31   #50
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Ik heb geschreven dat ik ze liever niet in de politiek zie omdat ik het een klerewijf vind. Daar is niets stoer aan.
Je hebt mss liever freya van den bossche,die kan naar het schijnt heel goed rekenen

Of mieke vogels,vera dua;als het over groen gaat,past op,het zijn echte kraks op dat gebied maar vraag hen eens hoe ze de criminaliteit en dergelijke meer gaan oplossen,tis om van te bleiten als je ze dan bezig hoort.

Klerewijf;er zijn er dus veel ergere maar je bent gewoon anti-vb dus ik verwacht geen objective commentaar.
Oud 16 augustus 2009, 12:31   #51
BlueThunder
Banneling

Standaard

Het is een spijtige zaak voor de echte vlaams nationalisten die zich hebben laten bedriegen door de N-VA en erin getrapt zijn... nu zie Dewever nergens meer, grote klep is weg... lag er dik op.... Boerswa die ontslagen, vlug kartel uiteen om de meubelen te redden ( woord houden ) en dan de kiezer bedriegen en nadien weer samen aan boord en de kiezers wat uit lachen... men krijgt de leiders die men heeft gekozen, weer jaren vertrokken op weg naar de volgende val...
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 12:36   #52
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Het is een spijtige zaak voor de echte vlaams nationalisten die zich hebben laten bedriegen door de N-VA en erin getrapt zijn... nu zie Dewever nergens meer, grote klep is weg... lag er dik op.... Boerswa die ontslagen, vlug kartel uiteen om de meubelen te redden ( woord houden ) en dan de kiezer bedriegen en nadien weer samen aan boord en de kiezers wat uit lachen... men krijgt de leiders die men heeft gekozen, weer jaren vertrokken op weg naar de volgende val...
Idd,bart de wever hoor je of zie je al bijna niet meer nu,ze hebben de verkiezingen gewonnen,ze doen mee aan de macht en tis ermee gedaan en ze zijn al aan het plooien op allerlei vlakken waar ik geen zin heb om er nog mijn tijd aan te verspillen.
De enige echte vlaamse partij is en blijft het vb of men dat nu graag hoort of niet,het is gewoon zo.
De nv-a is nie slecht maar je ziet het,dit is het verschil met het vb,ze zouden ook wel water bij hun wijn moeten doen maar nooit zoals de nv-a nu alweer aan het doen is,dit is echt over je heen laten lopen en zakken vullen.

Als ik dan lees ze alweer een moskee in brussel willen planten,ik heb alleen het vb gehoord,nv-a helemaal niks.
En er zijn nog wel enkele zaken die ondertussen gebeurd zijn en de nv-a niet te bespeuren.
Oud 16 augustus 2009, 12:41   #53
jones
Banneling

jones's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Idd,bart de wever hoor je of zie je al bijna niet meer nu.
Om eerlijk te zijn, al de rest van die bende zie ik ook niet meer hoor, zeker vakantie
jones is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 12:44   #54
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het altijd zo leuk;ze zit bij de nv-a,geen vuiltje aan de lucht,ze vind er haar weg niet meer en ze gaat dan naar de enige echte vlaams gezinde partij en dan opeens is het geen goeie meer,bekrompen,zielige en hypocriete mensen en daarmee bedoel ik dat nu niet persee op u maar op al die mensen die zo reageren maar ervoor toen ze bij de nv-a zat het geen probleem was.

Haar kritiek op fdw steekt mij soms tegen.Maar ik ben voor de vrije meningsuiting en het is haar goed recht als ze iets niet oke vind in haar ogen welteverstaan.
Wat schreef of zegde Ward den Bever nu ook weer over M-R.M.? Iets over "het oudste beroep van de wereld" of zo...?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 12:49   #55
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Sterk optreden!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 12:49   #56
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Gelukkig bestaat er in de geneeskunde (vooralsnog?) geen cordon.

Dat bestaat wel degelijk : miljarden mensen krijgen de medische verzorging niet die in het buitengewoon achterlijke slecht bestuurde België als normaal ervaren wordt.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 13:05   #57
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Dat bestaat wel degelijk : miljarden mensen krijgen de medische verzorging niet die in het buitengewoon achterlijke slecht bestuurde België als normaal ervaren wordt.
en dat is op basis van politieke meningen? Of een Gentse rechter die dat geregeld heeft ?
(we weten, het gerecht in belgie is onafhankelijk en werkt snel. Als het erop aankomt)

denk toch eens na man vooraleer ge iets typt.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 augustus 2009 om 13:09.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2009, 16:02   #58
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik zal net niet op haar stemmen omdat ze bij het VB gegaan is.
Ik stem nu eenmaal niet op het VB en daarmee uit.
Oud 16 augustus 2009, 16:04   #59
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd,bart de wever hoor je of zie je al bijna niet meer nu,ze hebben de verkiezingen gewonnen,ze doen mee aan de macht en tis ermee gedaan en ze zijn al aan het plooien op allerlei vlakken waar ik geen zin heb om er nog mijn tijd aan te verspillen.
De enige echte vlaamse partij is en blijft het vb of men dat nu graag hoort of niet,het is gewoon zo.
De nv-a is nie slecht maar je ziet het,dit is het verschil met het vb,ze zouden ook wel water bij hun wijn moeten doen maar nooit zoals de nv-a nu alweer aan het doen is,dit is echt over je heen laten lopen en zakken vullen.

Als ik dan lees ze alweer een moskee in brussel willen planten,ik heb alleen het vb gehoord,nv-a helemaal niks.
En er zijn nog wel enkele zaken die ondertussen gebeurd zijn en de nv-a niet te bespeuren.

Ik denk dat Bart net als iedere andere partijvoorzitter nu recht heeft op vakantie.
Oud 16 augustus 2009, 16:06   #60
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht

Wie heeft zich laten bedriegen? De VB kiezers al 40 jaar aan één stuk? En erg dat ze het zelf niet beseffen en maar afgeven op de ENIGE ECHTE VLAAMSE partij, nl. de N-VA.

En pijn dat het doet dat jullie zo verloren hebben bij de laatste verkiezingen, het moet toch wel echt pikken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be