Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2009, 16:48   #41
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat een onzin, Nederlanders zijn aardige mensen.
Zeer just. Een volk met alleen lieve fijne mensen, zonder klootzakken, egoisten of gespuis.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 16:49   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Zeer just. Een volk met alleen lieve fijne mensen, zonder klootzakken, egoisten of gespuis.
Bevindt U zich in dat soort kringen dan?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 16:51   #43
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Bevindt U zich in dat soort kringen dan?

Welk soort kringen?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 17:17   #44
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Graancirkels ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2009, 18:06   #45
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Graancirkels ?
Neen , ondiepe watertjes ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 07:36   #46
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 13:37   #47
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
Omdat fora nog niet echt een rendabel iets zijn en steunen op vrijwilligers werk zie je niet veel Nederlandse fora maar zie je wel veel Nederlanders op Belgische fora alwaar ze hun asociale extreem rechtse protestantse angelsaksische levenswijze promoten en opdringen door middel van heldere niet-surrealistische redenaties.

Nu de uitdieping van de Schelde wederom op de lange baan wordt geschoven en we overgaan tot het ons onthouden van het eten van de zeeuwse mossel stel ik voor om ook op dit forum tot actie over te gaan en alle Nederlanders te verbannen tot Nederland ervoor zorgt dat onze levensader terug in ere hersteld wordt.

Desnoods verbannen we ook alle heelnederlanders die zijn blijven hangen in een 19de eeuwse romantische idee en al jaren oproepen tot collaboratie met een broedervolk dat er ons al jaren onder houdt en laatst nog in het begin van de 20 ste eeuw weigerde van ons bij te staan tegen den Duitsch en zelfs deze eeuw nog duistere financiele transacties tegen 's lands belangen in uitvoerde.

Ik stel dus voor om de eerste groep met onmiddelijke uitgang en de tweede indien ze teveel noten op haar zang krijgt , weliswaar tijdelijk, te verbannen.

Het is spijtig dat het zo moet gaan maar de maat is vol en onze kop niet toe.

PS : ik zou alleen de (heel)Nederlandse mannen bannen daar er hier sowiso weinig vrouwen zijn op dit forum

PS2 : ik zou ook alle forummers willen oproepen om zich op weinige nederlandse fora waar ze lid zijn tijdelijk te laten uitschrijven tot Nederland de overeengekomen internationale verdragen nakomt
Je hebt hier helemaal niks voor te stellen en nog minder te beslissen, stuk pretentie.

Alleen de moderatie heeft hier het recht te beslissen wat kan en niet kan. Ook jij kan vandaag of morgen van dit forum verbannen worden, indien je het forumreglement niet respecteert. Dit is een forum voor Nederlandstaligen, zowel Vlamingen als Nederlanders. Indien je dit niet aanvaardt, rot dan op.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 14:32   #48
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je hebt hier helemaal niks voor te stellen en nog minder te beslissen, stuk pretentie.

Alleen de moderatie heeft hier het recht te beslissen wat kan en niet kan. Ook jij kan vandaag of morgen van dit forum verbannen worden, indien je het forumreglement niet respecteert. Dit is een forum voor Nederlandstaligen, zowel Vlamingen als Nederlanders. Indien je dit niet aanvaardt, rot dan op.
Hij zet het nochtans in suggesties en mededelingen , iedereen mag hier toch suggesties en voorstellen brengen ???
Oud 18 augustus 2009, 14:33   #49
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Omdat fora nog niet echt een rendabel iets zijn en steunen op vrijwilligers werk zie je niet veel Nederlandse fora maar zie je wel veel Nederlanders op Belgische fora alwaar ze hun asociale extreem rechtse protestantse angelsaksische levenswijze promoten en opdringen door middel van heldere niet-surrealistische redenaties.

Nu de uitdieping van de Schelde wederom op de lange baan wordt geschoven en we overgaan tot het ons onthouden van het eten van de zeeuwse mossel stel ik voor om ook op dit forum tot actie over te gaan en alle Nederlanders te verbannen tot Nederland ervoor zorgt dat onze levensader terug in ere hersteld wordt.

Desnoods verbannen we ook alle heelnederlanders die zijn blijven hangen in een 19de eeuwse romantische idee en al jaren oproepen tot collaboratie met een broedervolk dat er ons al jaren onder houdt en laatst nog in het begin van de 20 ste eeuw weigerde van ons bij te staan tegen den Duitsch en zelfs deze eeuw nog duistere financiele transacties tegen 's lands belangen in uitvoerde.

Ik stel dus voor om de eerste groep met onmiddelijke uitgang en de tweede indien ze teveel noten op haar zang krijgt , weliswaar tijdelijk, te verbannen.

Het is spijtig dat het zo moet gaan maar de maat is vol en onze kop niet toe.

PS : ik zou alleen de (heel)Nederlandse mannen bannen daar er hier sowiso weinig vrouwen zijn op dit forum

PS2 : ik zou ook alle forummers willen oproepen om zich op weinige nederlandse fora waar ze lid zijn tijdelijk te laten uitschrijven tot Nederland de overeengekomen internationale verdragen nakomt
Oproepen tot discriminatie op basis van afkomst mag niet.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 14:36   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn hart ligt ergens links midden in mijn borstkast.
Veilig achter je portefeuille?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 15:40   #51
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Veilig achter je portefeuille?
Ik draag geen geklede vesten
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 15:51   #52
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:

Beetje vriendelijk he, met uw discriminatie. Anderstaligen mogen hier eveneens posten hoor.
Oud 18 augustus 2009, 16:20   #53
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Beetje vriendelijk he, met uw discriminatie. Anderstaligen mogen hier eveneens posten hoor.
Wie zelf discriminerende maatregelen voorstelt moet tegen de weerbots kunnen. Wat de anderstaligen betreft hebben sommigen een poging ondernomen hier in het Frans berichten te plaatsen, evenwel zonder succes. Dit is een Nederlandstalig forum of je dit nu graag hebt of niet.
Oud 18 augustus 2009, 16:37   #54
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Jezusgodallemachtignogaantoe!

Wat zijn er hier bitter weinig mensen met gevoel voor humor.
En dan hebben we het nog niet gehad over de intellectuele capaciteiten om de subtielere varianten zoals sarcasme en ironie te herkennen.

Arm Vlaanderen.
Oud 18 augustus 2009, 16:43   #55
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht

Arm Vlaanderen.
Ah ja , straks komen er zelfs geen roeibootjes meer door ...
Oud 18 augustus 2009, 17:01   #56
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit is een forum voor Nederlandstaligen, zowel Vlamingen als Nederlanders..
Klopt niet, politics.BE niet politics.nl he !
(hopelijk wordt het ooit .vl)

Citaat:
Indien je dit niet aanvaardt, rot dan op

Ollandertje kwaad ? ollandertje geen gevoel voor humor ? Zeg eens diep Aaahh

toch vreemd dat die ollandertjes steeds op een niet-nederlandsoranje huphup forum komen zwermen. Wss uit gebrek aan interessante equivalent in hun eigen landje.
Dat wordt hun dan toegestaan, en dan gaan ze nog hun typisch arrogante grote bek opzetten ook.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 18 augustus 2009 om 17:05.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2009, 18:21   #57
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
Klopt niet, politics.BE niet politics.nl he !
(hopelijk wordt het ooit .vl)
Dus op politics.be mogen alleen belgen posten. Proficiat, je hebt zojuist de prijs van de democratie gewonnen!

Citaat:
Ollandertje kwaad ? ollandertje geen gevoel voor humor ? Zeg eens diep Aaahh

toch vreemd dat die ollandertjes steeds op een niet-nederlandsoranje huphup forum komen zwermen. Wss uit gebrek aan interessante equivalent in hun eigen landje.
Dat wordt hun dan toegestaan, en dan gaan ze nog hun typisch arrogante grote bek opzetten ook.
Wat krijgen we nou? Ga je nu ook al mijn nationaliteit wijzigen, zonder te weten over wie je het hebt? Ik ben een volbloed Vlaming én separatist mijn beste, weliswaar beperk ik mijn horizon niet tot Vlaanderen. Nederland beschouw ik als mijn echte vaderland en indien je er bezwaar tegen hebt is dat alleen jouw probleem. Het zal me worst wezen.
Oud 19 augustus 2009, 04:50   #58
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht

Jezusgodallemachtignogaantoe!

Wat zijn er hier bitter weinig mensen met gevoel voor humor.
En dan hebben we het nog niet gehad over de intellectuele capaciteiten om de subtielere varianten zoals sarcasme en ironie te herkennen.

Arm Vlaanderen.
Ik twijfelde nog of ik het oorspronkelijke bericht niet beter in K&K zou zetten maar het had weinig uitgemaakt denk ik
Oud 19 augustus 2009, 07:52   #59
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus op politics.be mogen alleen belgen posten. Proficiat, je hebt zojuist de prijs van de democratie gewonnen!

Wat krijgen we nou? Ga je nu ook al mijn nationaliteit wijzigen, zonder te weten over wie je het hebt? Ik ben een volbloed Vlaming én separatist mijn beste, weliswaar beperk ik mijn horizon niet tot Vlaanderen. Nederland beschouw ik als mijn echte vaderland en indien je er bezwaar tegen hebt is dat alleen jouw probleem. Het zal me worst wezen.
Robert, denk jij iets te bereiken door op een ernstige manier te willen discussiëren met een dergelijke provocateur/trol? Die mensen vinden gewoon plezier in jouw reacties en hoe meer je met hen argumenteert, hoe meer onzin ze zullen spuien. Als ik jou was, zou ik dergelijke figuren gewoon negeren.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 07:57   #60
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Vóór ik op dit forum kwam had ik de indruk dat Nederlanders 'socialer' en minder 'extremistisch' waren dan nu. Nu heb ik méér de indruk dan vroeger met een ander volk te doen te hebben. Iets in het opvoedingssysteem loopt daar 'fout' vermoed ik nu.

Wat ook wordt aangetoond m.i. op dit forum is dat de stelling dat Belgen niet zo taalvaardig zouden zijn als Nederlanders een verkeerde stelling is. Ook lijkt het me niet aangetoond dat de Nederlanders hier neerkijken op de Belgen.

Voor de rest welkom wat mij betreft.
Ik moet toegeven dat het idee dat onze Noorderburen blijkbaar sneller weg zijn met dingen als religieus fanatisme, ID en creationisme mij schrik aanjaagt, maar goed er zijn hier evengoed Vlamingen die gelijkaardige schrikwekkende denkbeelden hebben.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be