Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2009, 20:26   #41
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Maar ook voor gezonde mensen is de beet van een Zwarte weduwe extreem pijnlijk
Op NGC ooit een docu over gezien. Het gif zou het zenuwstelsel aantasten en zorgen dat zowat elke pijnreceptor gaat oplichten. Die mensen hadden soms 3 dagen en nachten werkelijk het gevoel over heel hun lichaam in brand te staan (of beter gezegd... in brand te liggen in het ziekenhuis).

Bij sommigen was het trauma zo groot dat ze sindsdien quasi al hun vrije tijd haast religieus spendeerden aan het vinden en vernietigen van zwarte weduwen. Tot 's nachts toe in eigen en andere tuinen, in parken, overal met zaklamp of fakkel op zoek naar zo'n beest dat hen dat heeft aangedaan om ze te liquideren met chemicaliën, door ze in brand te steken, plat te slaan, ... whatever. Dat was echt die mensen hun levensdoel geworden. Simon Wiesenthal leek er bijna niets tegen. Geeft ergens aan hoe erg de uitwerking van zo'n beet kan zijn.

Nu ja, ik lijd zelf natuurlijk aan arachnafobie, maar een spin van hooguit 1,5 cm kan ik nog wel hebben als ie lang genoeg stil zit om een wolkje van mijn speciaal spinnenparfum (de president waarvoor manta en ik stemmen) of anders de onderkant van mijn sloef te krijgen. Maar van die reportage was ik behoorlijk onder de indruk.

Ik hoop dat ze die beesten verdomd snel uitroeien in deze contreien of HLN gaat nog werk hebben naast die NWO/farma-griep.

(en maar hopen dat de PS er niet in slaagt om er een snelbelgwet door te jagen die 500.000 van die beesten regulariseert en de rest nog stemrecht geeft ook)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 20:44   #42
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Op NGC ooit een docu over gezien. Het gif zou het zenuwstelsel aantasten en zorgen dat zowat elke pijnreceptor gaat oplichten. Die mensen hadden soms 3 dagen en nachten werkelijk het gevoel over heel hun lichaam in brand te staan (of beter gezegd... in brand te liggen in het ziekenhuis).

Bij sommigen was het trauma zo groot dat ze sindsdien quasi al hun vrije tijd haast religieus spendeerden aan het vinden en vernietigen van zwarte weduwen. Tot 's nachts toe in eigen en andere tuinen, in parken, overal met zaklamp of fakkel op zoek naar zo'n beest dat hen dat heeft aangedaan om ze te liquideren met chemicaliën, door ze in brand te steken, plat te slaan, ... whatever. Dat was echt die mensen hun levensdoel geworden. Geeft ergens aan hoe erg de uitwerking van zo'n beet kan zijn.

Nu ja, ik lijd zelf natuurlijk aan arachnafobie, maar een spin van hooguit 1,5 cm kan ik nog wel hebben als ie lang genoeg stil zit om een wolkje van mijn speciaal spinnenparfum (de president waarvoor manta en ik stemmen) of anders de onderkant van mijn sloef te krijgen. Maar van die reportage was ik behoorlijk onder de indruk.

Ik hoop dat ze die beesten verdomd snel uitroeien in deze contreien of HLN gaat nog werk hebben naast die NWO/farma-griep.

(en maar hopen dat de PS er niet in slaagt om er een snelbelgwet door te jagen die 500.000 van die beesten regulariseert en de rest nog stemrecht geeft ook)
Bah, ik had deze thread beter niet gelezen, ik beeld me nu de ganse tijd in dat er zwarte weduwes in mijn studio zitten. Doet me een beetje terugdenken aan de tijd toen ik 10 jaar oud was en thuis op een vrijdagavond alleen zat te kijken naar de film Arachnophobia. Toen ik na die film naar m'n bed ging zag ik overal spinnen in elke beweging
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 20:47   #43
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

weet wel, tis maar een spinneke. en hoeveel zijn der in vlaanderen? vijftig. de kans dat ge zo een tegenkomt is zo klein als ge een leeuw zou tegenkomen;

mietjes;
Oud 19 augustus 2009, 20:51   #44
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
weet wel, tis maar een spinneke. en hoeveel zijn der in vlaanderen? vijftig. de kans dat ge zo een tegenkomt is zo klein als ge een leeuw zou tegenkomen;

mietjes;
't Zijn weduwen hé: serieus gefrustreerd en dus altijd in de mood voor een snelle wip (versta: voortplanten als konijnen). 't Zal niet lang duren of die vijftig zijn x1000.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 20:51   #45
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Bah, ik had deze thread beter niet gelezen, ik beeld me nu de ganse tijd in dat er zwarte weduwes in mijn studio zitten. Doet me een beetje terugdenken aan de tijd toen ik 10 jaar oud was en thuis op een vrijdagavond alleen zat te kijken naar de film Arachnophobia. Toen ik na die film naar m'n bed ging zag ik overal spinnen in elke beweging
Installeer muggennetten. Geeft een veilig gevoel EN werkt echt.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 20:53   #46
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

50x250 = 12 500 bij de eerste kweek, als alles goed gaat.
12 500 x 250 = 3 125 000
3 125 000 x 250 = ???

en da ga alleen maar oplopen

Op zich, ene keer gebeten zijde daarna zo goe als immuun he als ik me niet vergis.-?

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 augustus 2009 om 20:53. Reden: EIEREN HE ze leggen ongeveer 250 eieren per vrouwke
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 20:57   #47
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

mietjes;
Grote bek tot je er een beet van krijgt. Trouwens... 50 sabeltandtijgers horen ook niet thuis in Vlaanderen (althans niet buiten een serieus veiligheidshek). Die beesten kweken.

Ik ken trouwens een mietje die een wespensteek kreeg. Bleek allergisch te zijn aan dat gif. Hebben ze een halve kachelpijp in haar keel mogen steken zodat ze nog kon ademen. Leuk is anders. En een maandje geleden is een "mietje" in de UK tijdens een boswandeling gestorven na 3 wespensteken. Hij werd dood teruggevonden. Allergie aan dat gif.

Sorry hoor, maar als je dat om te lachen vindt, ben je wel een eikel van formaat. Maar je kan jezelf bewijzen. Voor een beet van een Zwarte Weduwe hoef je geen enkele allergie te hebben. Ieder persoon die door de meest giftige spin wordt gebeten zal een leuk ritje maken. Eens gebeten, zal je het weten.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 augustus 2009, 20:58   #48
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Grote bek tot je er een beet van krijgt. Trouwens... 50 sabeltandtijgers horen ook niet thuis in Vlaanderen (althans niet buiten een serieus veiligheidshek). Die beesten kweken.

Ik ken trouwens een mietje die een wespensteek kreeg. Bleek allergisch te zijn aan dat gif. Hebben ze een halve kachelpijp in haar keel mogen steken zodat ze nog kon ademen. Leuk is anders. En een maandje geleden is een "mietje" in de UK tijdens een boswandeling gestorven na 3 wespensteken. Hij werd dood teruggevonden. Allergie aan dat gif.

Sorry hoor, maar als je dat om te lachen vindt, ben je wel een eikel van formaat. Maar je kan jezelf bewijzen. Voor een beet van een Zwarte Weduwe hoef je geen enkele allergie te hebben. Ieder persoon die door de meest giftige spin wordt gebeten zal een leuk ritje maken. Eens gebeten, zal je het weten.

Allez ze. Gij weer. Ik zit hier echt te rillen op mijn stoel van de schrik.

Man man.
Oud 19 augustus 2009, 20:58   #49
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik zen wel zo'ne zot da zich expres zou laten bijten, just to know
Oud 19 augustus 2009, 20:59   #50
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
50x250 = 12 500 bij de eerste kweek, als alles goed gaat.
12 500 x 250 = 3 125 000
3 125 000 x 250 = ???

en da ga alleen maar oplopen

Op zich, ene keer gebeten zijde daarna zo goe als immuun he als ik me niet vergis.-?
Neen. Het is een gif dat je hard aanpakt. Het is geen allergie zoals sommigen hebben bij een steek van een hommel of een wesp of zo. Het is puur gif dat meteen je zenuwkanalen aantast.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 augustus 2009, 21:00   #51
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen. Het is een gif dat je hard aanpakt. Het is geen allergie zoals sommigen hebben bij een steek van een hommel of een wesp of zo. Het is puur gif dat meteen je zenuwkanalen aantast.
Ja, maar daarvoor niet dodelijk he.... Ge wordt nachtje of iet langer verlamd etc... maar er zijn meer mensen die een beet ervan kunnen navertellen dan diegeen da er aan stierven.

Zowiezo zal gezellig anders zijn, maar toch?

Ik zou echt wel is willen weten wat zo'n pijn is, en het mij dan op die moment beklagen maar achteraf toch zeggen: awel da heb ik nu meegemaakt.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 augustus 2009 om 21:00.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 21:01   #52
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

de zwarte weduwe is een stuk kleiner dan de gewone huisspin die je hier aantreft, en die kan niet echt bijten hoewel soms in een huidplooi (zeggen ze).
heeft de zwarte weduwe dan in verhouding grotere kaken?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 21:01   #53
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez ze. Gij weer. Ik zit hier echt te rillen op mijn stoel van de schrik.

Man man.
Hou op met uw frank bakkes. Weet je wat? Ik betaal je 2000 euro netto cash onder den toog als je je laat bijten door een zwarte weduwe.

Gezien je daar niet bang voor bent neem ik aan dat je het easy money zal vinden. Ik wil eerst wel een verklaring bij mijn advocaat dat je het zelf wou. Go ahead, dikkop.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 augustus 2009, 21:03   #54
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht

Ik zou echt wel is willen weten wat zo'n pijn is, en het mij dan op die moment beklagen maar achteraf toch zeggen: awel da heb ik nu meegemaakt.
voor mij hoeft dat niet zo nodig.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 21:03   #55
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hou op met uw frank bakkes. Weet je wat? Ik betaal je 2000 euro netto cash onder den toog als je je laat bijten door een zwarte weduwe.

Gezien je daar niet bang voor bent neem ik aan dat je het easy money zal vinden. Ik wil eerst wel een verklaring bij mijn advocaat dat je het zelf wou. Go ahead, dikkop.

Oud 19 augustus 2009, 21:04   #56
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Installeer muggennetten. Geeft een veilig gevoel EN werkt echt.
Ik had er eentje (van toen ik op reis ben geweest in Latijns-Amerika), maar dat is momenteel te klein voor een 2-persoonsbed. Nu zit ik met die muggengiftabletjes (van Bayon) te werken. Hopelijk houdt dat ze ook tegen
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 21:06   #57
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hmmm... de moed druipt er af. En schat, ga je de uitdaging aan?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 augustus 2009, 21:06   #58
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik had er eentje (van toen ik op reis ben geweest in Latijns-Amerika), maar dat is momenteel te klein voor een 2-persoonsbed. Nu zit ik met die muggengiftabletjes (van Bayon) te werken. Hopelijk houdt dat ze ook tegen

ja, want oe-oehoehoe! een mug!!
Oud 19 augustus 2009, 21:07   #59
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hmmm... de moed druipt er af. En schat, ga je de uitdaging aan?

wat is uw IQ eigenlijk? 47?

Het is niet omdat ik het niet in mijn broek doe omdat er enkele spinnetjes zouden rondkruipen in belgie, die tot op heden nog geen van de 10 500 000 belgen gebeten hebben, dat ik mij vrijwillig ga laten bijten.

Duidelijk?
Oud 19 augustus 2009, 21:09   #60
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

het IS erg, mijn neef die in Brazilië was kreeg de dringende raad om zijn schoenen/bottines uitgebreid te inspecteren alvorens hij zijn voeten erinstak. Die beestjes hebben de neiging om daarin te kruipen, kort voor zijn komst had een vrouw in dat dorp nog prijs gehad: beet in de voet. Pas na twee dosissen tegengif, week het levensgevaar.

Ongevaarlijk? Dik mijn kloten ja!
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be