![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is men er precies mee gestopt in onze contreien, dacht ik. Bij hen zijn ze nog dagelijks bezig! Hoeveel "tegenstanders" zitten er daar in hun gevangenissen te rotten en gemarteld te worden? Nu: niet in 1940 of zo... De "gedachtenpolitie", "zedenpolitie" , de "Taliban" enz enz De nazi's hadden nog veel kunnen leren van die gasten: nu, in 2009! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zet dat waarschijnlijk naast het andere deuntje over de "verrijkers" die we zo nodig hebben en massaal moeten invoeren en binnenlaten want die zullen onze economie rechthouden, onze pensioenen betalen en later voor ons zorgen wanneer wij oud en versleten zullen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar is Ulrike Meinhof om een bom te leggen onder die handel? ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 augustus 2009 om 11:24. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Jij kent mij niet, en weet geen zak af van hoe ik al of niet heb moeten vechten voor wat ik bereikt heb.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NAVO, Citybank, Saksen-Coburg, ... en hun slippendragers heb IK alvast NOG NOOIT onder de noemer 'multiculturele verrijking' gecatalogeerd. Mijn 'allochtone' kameraad die er 's avonds en tijdens de week-ends voor zorgt dat de hongerige toeristen hun Chicken Dips of Giants voorgeschoteld krijgen en op die manier zijn studies zo veel mogelijk zèlf bekostigt, krjgt het ondertussen behoorlijk op de heupen vanwege het niet te verdoezelen feit dat ook hij door de idioten waarvan er hier angstwekkend véél blijken rond te lopen als ware hij een profiteur, een uitzuiger, een moordenaar en een crimineel met de nek wordt aangekeken. Was hij nu ècht de énige die zo hard zijn best deed om er hier 'wat van te maken', dan zou ik nog begrip kunnen opbrengen voor de idloten. Pech evenwel!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op desertie stond bij ons de dood met de kogel. Wanneer er een van elders deserteert wordt hij hier beschermd door een asielprocedure. Begrijpen wie het begrijpen kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat je vergelijking met de golf van aanslagen in Irak betreft: die gaat nog minder op dan mijn vergelijking tussen de praktijken in Abu Graib voor en na 2003. Niet alleen heeft deze man voor zover we weten niets te maken met die aanslagen, het is ook onfair om die aanslagen in de schoenen te schuiven van een regime (dat van Saddam Hoessein) dat die aanslagen niet stimuleerde of veroorzaakte. Daarvoor moet u - toevallig - opnieuw bij de VS zijn. Zij organiseerden folteringen, kidnappings, en zetten aan tot opstandigheden tegen hun bezetting en zelfs tot geweld tegen burgers (dat laatste om het geweld tegen de eigen troepen te doen minderen). Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Zou u onderdanen van de VS die op de vlucht zijn voor hun leger ook executeren?
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() met bondgenoten zoals jij hebben onze bondgenoten geen vijanden nodig
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 augustus 2009 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Geen idee. Zou jij deserteurs uit Israël of de VS geëxecuteerd willen zien in ons land?
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw stokoude ouders e.a hebben jarenlang mee de etterende wonde laten verzweren met hun laissez-faire-laissez-aller-houding en slavenmentaliteit. Zolang ze maar niet te veel of te hard moesten werken en hun couponnekes en aandelen konden gaan inwisselen in Sluis en Hulst of Luxemburg, was't inorde. Ge moet hier eens heel eerlijk zijn; het topic van Cortebeek over de pensioenen lokt een storm van protest uit, ook hier op het forum. Dan zijn ze daar ze, de goeie ouwe Belgen, want ze zien hunne flat in Benidorm al in rook opgaan. Ik zeg u: de Belgische staat gaat haar jonge goudhaantjes naar andere horizonten laten vliegen, onder het motto: "Een Afrikaans kieken smaakt zoveel beter" ![]() De stront, is zoals altijd, voor de volgende generatie. Het milieu, de multikakmaatschappij, de putten die gepist worden... Wel ik ben van die volgende generatie. Fuck this shithole, your kind and your family in it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wete, ik heb een oplossing! We schaffen de quicks en chickendips af bij wet! Vieze, vuile fastfood is ongezond en maakt toch dom. Zijn we ineens van uw negervriendje af en zijn 38 familiegenoten die hij gaat laten overkomen. Laatst gewijzigd door Starkad : 23 augustus 2009 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor wie stemmen die ex harde werkers? Door welke mensen is dit landje tot het meest belachelijke land in Europa verworden. Waarom doen die hardwerkende er niets aan? Als de situatie niet veranderd is wegwezen de enige optie hoor. Ik blijf ook niet betalen voor al die aangespoelden hoor. Hoe slecht de regering het ook doet ze blijven regeren door nen hoop idioten die hun hun stem blijft geven. Niets aan te doen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1b. Ik heb wel begrepen dat ge �*ndere principes hebt. 2. Aangezien ge mijn ouders niet kent, zal ik deze poging tot schuimbekkerij maar beter straal negeren, zeker? 3. Ik zal hier eens heel eerlijk zijn, om u een plezier te doen: ik heb die Cortebeeck-draad nog niet gelezen. Ik ga daar straks verandering in brengen. 4. Een mens zou op basis van uw schrijfsel geneigd zijn te zeggen dat het wel lijkt alsof de volgende generatie de stront IS, maar een mens weet gelukkig wel beter. PS: als ge aan 't fucken zijt, trek dan toch maar een condoom over uw oogappel. Ge kunt nooit weten, met al die shit!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ook geen idee
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 augustus 2009 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zou hem in elk geen negervriendje noemen en hem evenmin 38 familiegenoten toeschrijven. Ge moogt gerust op uw twee oren slapen, zijn master-opleiding gaat hem géén windeieren leggen. Inbreken en profiteren zal hij alleszins niet nodig hebben. Voor bescherming tégen inbrekers en profiteurs heeft hij u ook niet van doen. En hoe gaat gij van op uw eiland ginder ver ergens er in slagen hier wat dan ook bij wet af te schaffen? Hebt ge naast uw glazen bol soms ook nog een télécommande liggen om de stemknoppekes in 't parlement te bedienen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |