![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
Werklozen betalen minder lidgeld; maar bij mijn weten krijgen ze daarvan van niemand niets terug.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Daling van belastingen is voorbij vrijdag 21 augustus 2009Auteur: (jir) BRUSSEL - Lagere belastingen zitten er niet meer in nu er geld nodig is om de crisis te betalen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
toch niet onbelangrijke vaststellingen! Natuurlijk wil eenieder minder belastingen betalen als hij werkt (en zich wil verrijken door nog harder te werken/studeren), maar als ge uw werk zou verliezen, ziek wordt en er geen uitweg meer is; ben ik toch blij in vlaanderenlandje te wonen. alleen ben ik het niet eens dat we de Walen onderhouden terwijl ze zelf zo weinig willen bijdragen (ook toen er economische hoogconjunctuur was en meer dan genoeg banen); maar prefereren continu onderhouden te worden door vlaamse transfers voor hun uitkeringen.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 22 augustus 2009 om 15:21. |
|||||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Principieel voert Cortebeeck de genomen federale (CDV/OVLD) beslissingen, deel 2, uit.
Eerst de mensen (tienduizenden illegalen regulariseren, waarvan men nu al weet :1/3 te bepamperen tot de dood + gezinsherenigingen) , daarna de budgetten. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gouverneur
|
Dat ze dan eerst de wedden van de ambtenaren op het niveau van een gelijkwaardige functie in de privé brengen.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Echt Krapuul die vakbonden, dat ze dan nog op de VRT de kans geven aan zo'n gespuis om hun mening te zeggen, ze zouden dat nog meer moeten censureren dan alle VB gore praat.
alleen de rijken profiteren ervan... ten eerste een rijke heeft geen pensioenfonds nodig, de BETERE WERKMENS kan het GEBRUIKEN... dat zou de correcte uitdrukking zijn maar wat het ergste is: als een spaargedrag al niet meer kan op een structurele manier gestimuleerd worden, ben je dus bezig met het sparen van de mensen 100% te demotiveren... het enige dat je moet doen is ALLE OPLEVEN en dan SCHOOIEN aan de staat. |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Waar zijn ze gewaarbord? Ik denk dat je eens het syndicaal statuut leest. Bij ons in de firma hebben ze een afgevaardigde onder het mom van diefstal buiten gegooid. Binnen de drie uur was hij ontslagen. Er is echter bewezen dat hij die diefstal niet gepleegd heeft. Het is nadien door de directie van ons bedrijf zelfs toegegeven dat hij niet had gestolen. Toch hebben ze hem niet meer in dienst genomen. Zelfs een uitspraak van de rechter kan daar niets aan veranderen. Het enige dat ze moeten doen hebben is een ontslagvergoeding moeten betalen. Zo gewaarborgd zijn delegees. En wij zijn iemand kwijt die durfde opkomen voor de gewone werkman. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Minister
|
Mensen die pensioensparen doen zijn crimineel. Het is niet meer dan een zoveelste leugen van de banken om aan geldwerving te doen. Geld dat vastzit in fondsen en dat tientallen jaren lang. Maar jullie gaan bedrogen uitkomen, wees daar maar zeker van.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
VB, LDD, enz zijn eveneens fraudeurs. Ik (jij) kan (kunt) zeggen wat ik (je) wil(t) zonder dat ze me (jou) iets kunnen doen. Hier op het forum kennen ze me toch niet. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ambtenaren zijn te machtig, ze kunnen, zonder zich zorgen te moeten maken over tewerkstelling, het hele land plat leggen. Een arbeider in de privé, moet vrezen voor zijn job. De baas kijkt gewoon naar zijn winst, is die er niet meer dan .........
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een delegé heeft inderdaad een bescherming, is ook logisch. Deze bescherming geldt echter niet voor diefstal op voor andere onwettelijkheden. Het is dus het simpelste voor de werkgever om een strijdvaardige delegè te proberen er in te luizen. In dit geval is dit niet gelukt en krijgt de werkgever een boete maar is wel die lastige kwijt.
|
|
|
|
#52 |
|
Gouverneur
|
Vergeet Fortis, KBC, en de andere banken niet die geld toegestopt hebben gekregen om toch maar niet over kop te gaan. Het gevolg is wel dat een aantal van deze banken terug winst aan het maken zijn en zelfs aan het kijken zijn om hun aandeelhouders een hoge vergoeding te betalen. De spaarder krijgt, ik dacht 1%, bijna niets op zijn spaargeld. De banken doen voort alsof er niets gebeurd is. Terugbetalen van de overheidsgelden? Denk niet dat daar nog iets van komt.
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En dus tot daar het fabeltje die hooggeprezen waarborg van een delegee. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
eerst maar eens de Kadastrale Inkomens herbepalen zoals het moet...
daar zit potentieel een miljardje Euro's in.... Ondergetekende betaalt voor zijn appartementje een KI dat merkelijk hoger is dan dat van het veel ruimere ,gemoderniseerde,huis met grote tuin van zijn ouders.... tot zover de waarde van een K.I. Laatst gewijzigd door kelt : 22 augustus 2009 om 16:53. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De bescherming bestaat uit het feit dat iemand, die opkomt bij de verkiezing (hij moet niet gekozen worden), ettelijke jaren iets zekerder is van zijn job bij een herstructurering of..... . Niet meer en niet minder
|
|
|
#56 |
|
Burgemeester
|
Als het opnieuw stakingsperiode is, zie ik ze in de buurt regelmatig staan, met hun vuilniszakskes over ulle kop. Mocht het zo zijn dat alle bazen profiteurs zijn van den eirlijken werkmensch, dan heb ik een simpele oplossing:
dat de delegues en andere vakbondsbazen ontslag nemen bij ulle huidigen baas, dat ze zelf een bedrijf oprichten en al hun kamaraden meenemen... We zullen eens zien hoe lang het zou duren.... ps ik moet dus nie weten van de vakbonden maar da hadde al door zekers?
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Haha, hopelijk schaffen ze de initiële intrestaftrek af en brengen ze de 55% belastingsschaal terug. Al die cadeaus van Verhofstadt aan zijn kiezers op kap van de steeds harder en aan lagere lonen werkende gewone mens terug weg.
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bekeer je tot het Vivantisme. 't Is nog niet te laat. Maar doe het nù. Niet over 5 jaar. Nù. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Minister-President
|
Mij valt op dat hij dat voorstelt tijdens de vakantie en op 'n zaterdag. Hoeveel mensen hebben vandaag naar 't nieuws gekeken? Ik denk dat veel mensen niet thuis waren vandaag en 't nieuws gemist hebben. Dan gaan ze niet reageren.
|
|
|
|