Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2009, 13:59   #41
KaliYuga
Lokaal Raadslid

KaliYuga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
Gij hebt echt pillekes nodig he jongen, ge beseft het toch? UFO's, hogere vibraties, Alex Jones is een integere journalist, NWO,... Het enige dat u ook interesseert op dit forum blijkbaar. Ik zie u in geen enkele andere thread. Go see a shrink, in zoveel angst leven kan niet aangenaam zijn.
Oh ? Dus iemand die in samenzweringstheorieën gelooft is een gestoorde geest ?

Damn man, naar wat voor een samenleving gaan wij gewoon tegemoet.
Ik neem die theorieën met een korrel zout, maar ik zou het maar erg beginnen vinden als bepaalde hypothesen in verband moeten worden getrokken met krankzinnigheid. Er dient ALTIJD getwijfeld te worden aan wat de media te vertellen heeft. Zoniet ben je gewoon het zoveelste schaap dat maar slik en spuugt.

Laatst gewijzigd door KaliYuga : 24 augustus 2009 om 14:01.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 14:43   #42
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
DAt is hier al zoveel aan bod gekomen. De NWO werkt op vershillende maatschappelijke vlakken, en afhankelijk van hoever je wil gaan is het ook een spirituele samenzwering. Noteer wel dat Alex Jones daar niet over spreekt.

Als puur politieke samenzwering is het hun doel om een nieuwe wereld orde op te richten met één wereldregering waarbij alle landen ter wereld staan onder één wereld autoriteit. Men implementeert dit over vele decennia door stapsgewijs een verdere internationalisering door te voeren. BV de euro, de U.N , de North American Union die er zit aan te komen. Vrijhandelszones etc...

Je kan dit niet zomaar in één twee drie bewijzen. Je moet zelf de data opzoeken en de informatie evalueren. Lees onder andere eens de beginpost van de NWO draad.
Dat betekent 1 wereldpresident die dan waarschijnlijk ook een marionet is. Iedereen die hun macht verliest, maar dat geeft niet, het zijn immers allemaal bloedverwanten of leden van dark brotherhoods? Na we allemaal gechipt zijn, word het de bedoeling om alle geloof te verwerpen en satan te laten heersen. Dat was het initieel doel vd illuminati, aantonen dat god helemaal niet bestaat. Om volledig uitsluitsel te hebben, moet satan er zijn om zo god te laten verschijnen.

Hoe, daar spreekt die niet over? Is het om u op een zijspoor te zetten, is hij een jesuit om u de ware agenda en machtshebbers te onthouden?
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 14:51   #43
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Dat betekent 1 wereldpresident die dan waarschijnlijk ook een marionet is. Iedereen die hun macht verliest, maar dat geeft niet, het zijn immers allemaal bloedverwanten of leden van dark brotherhoods? Na we allemaal gechipt zijn, word het de bedoeling om alle geloof te verwerpen en satan te laten heersen. Dat was het initieel doel vd illuminati, aantonen dat god helemaal niet bestaat. Om volledig uitsluitsel te hebben, moet satan er zijn om zo god te laten verschijnen.
Tuurlijk zal de wereldleider een marionet zijn, net zoals vele presidenten en eerste ministers dat nu zijn. Ze werken als een soort buffer tegen de gevestigde orde. Zolang de mensen geloven dat de president de machtigste man is blijven diegene die werkelijk aan de touwtjes trekken buiten schot. En als het volk een president beu is komt er toch een niuewe die de agenda van de elite zal blijven implementeren.

Citaat:
Hoe, daar spreekt die niet over? Is het om u op een zijspoor te zetten, is hij een jesuit om u de ware agenda en machtshebbers te onthouden?
Alex Jones spreekt niet over de spirituele aspecten van de samenzwering, daarvoor moet je bv. bij David Icke zijn.
Oud 24 augustus 2009, 14:59   #44
KaliYuga
Lokaal Raadslid

Standaard

David Icke is een 'cook' op veel vlakken als je het mij vraagt.
Hij haalt feiten aan, maar faalt er dan zwaar in om ze tot een solide theorie te vormen.
Hij heeft het een hele tijd over hoe slaafs de massa wel niet is, en hoe de leiders hier telkens weer profijt uit kunnen slaan ( een waarheid als een koe uiteraard, but nothing new here ). De hypothesen die hij formuleert heeft hij ook nog nergens kunnen verifiëren met feiten. Hij haalt dan 'aanwijzingen' aan, die hij dan interpreteert volgens datzelfde postulaat, maar daar blijft het ook bij. Iedereen kan iets anders zien in symboliek.

Als je informatie wilt over occultisme en de betrokkenheid van wereldleiders ermee. Dan raad ik gewoon aan om eens "Het elixer en de steen" van Michael Baignent en Richard Leigh te lezen ( de inhoud houdt vooral de fascinatie in bij middeleeuwse & vroegmoderne vorsten met betrekking tot hermetisme/alchemie en dergelijke meer ). "De Talisman" van Graham Hancock en Robert Bauval is ook zeker een leesbeurt waard. Het gaat over dezelfde materie als het voorgaande boek, alleen gaat men er veel dieper op de zaak in en gaat men tot vandaag de dag.
En "Regeren vanuit het duister" van Jim Marrs is ook wel de moeite, doch neem alles wel met een korrel zout wat in de voornoemde boeken staat.

Desalniettemin slagen deze heren erin feiten op te sommen zonder zich in te laten met wilde verhalen. Zij berichten tenminste over hetgeen amper geweten is, hetzelfde geldt voor Alex Jones.
Godzijdank dat er zo'n mensen zijn eigenlijk. Feitelijk doet Alex Jones niet meer dan artikels citeren van respectabele dag/weekbladen en noem maar op. Het zijn artikels die echter niet de krantenkoppen halen, maar die toch van een dwingend belang zijn.

Laatst gewijzigd door KaliYuga : 24 augustus 2009 om 15:05.
KaliYuga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:04   #45
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaliYuga Bekijk bericht
David Icke is een 'cook' op veel vlakken als je het mij vraagt.
Hij haalt feiten aan, maar faalt er dan zwaar in om ze tot een solide theorie te vormen.
Hij heeft het een hele tijd over hoe slaafs de massa wel niet is, en hoe de leiders hier telkens weer profijt uit kunnen slaan ( een waarheid als een koe uiteraard, but nothing new here ). De hypothesen die hij formuleert heeft hij ook nog nergens kunnen verifiëren met feiten. Hij haalt dan 'aanwijzingen' aan, die hij dan interpreteert volgens datzelfde postulaat, maar daar blijft het ook bij. Iedereen kan iets anders zien in symboliek.

Als je informatie wilt over occultisme en de betrokkenheid van wereldleiders ermee. Dan raad ik gewoon aan om eens "Het elixer en de steen" van Michael Baignent en Richard Leigh te lezen ( de inhoud houdt vooral de fascinatie in bij middeleeuwse & vroegmoderne vorsten met betrekking tot hermetisme/alchemie en dergelijke meer ).
En "Regeren vanuit het duister" van Jim Marrs, doch neem alles wel met een korrel zout. Desalniettemin slagen deze heren erin feiten op te sommen zonder zich in te laten met wilde verhalen. Zij berichten tenminste over hetgeen amper geweten is, hetzelfde geldt voor Alex Jones.
Ik vind David Icke boodschap zeer helder en zeker niet "cooky". Hij spreekt inderdaad over reptielen en Jim Marrs niet alhoewel Jim Marrs ook wel ver gaat en in zijn boek regeren vanuit het Duister het er eens over heeft als een mogelijkheid. Beiden leunen zeer dicht bij elkaar aan, alhoewel Icke nog veel meer ingaat op het spirituele concept.
Oud 24 augustus 2009, 15:05   #46
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Alsof men niet weet dat dat een marionet is.

Ahja, elk hun gedeelte he. Zo zijn er die zeggen dat het vaticaan de machtshebbers zijn, anderen zeggen de jesuiten, de illuminati, de banken (rockefellers etc), reptielen uit andere dimensie, aliens van venus = lucifer, of saturnus de satanplaneet met het alziende oog.

En ze verdienen er allemaal geld mee.

Waarom geloof je ze niet allemaal tegelijk? Ze hebben goede punten.

Wat geloof jij?
Oud 24 augustus 2009, 15:07   #47
exodus

Standaard

In onderstaande clip geeft Jim Marrs zijn mening over David Icke en reptielen:

http://www.youtube.com/watch?v=8-hQQ...eature=channel
Oud 24 augustus 2009, 15:09   #48
exodus

Standaard

Citaat:

Waarom geloof je ze niet allemaal tegelijk? Ze hebben goede punten.

Wat geloof jij?
Ik geloof dat de samenzwering een multidimensionele component heeft. Ik denk dat de hoogste niveau's van de samenzwering niet noodzakelijk fysisch zijn. Reptielen acht ik zeker niet onmogelijk, ze bestaan volgens mij. Of sommige wereldleiders werkelijk extra dimensionele reptielen zijn kan je natuurlijk nooit met zekerheid weten.
Oud 24 augustus 2009, 15:23   #49
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Reptielen acht ik zeker niet onmogelijk, ze bestaan volgens mij
Oh, brother.. what have we become...
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 15:42   #50
Zeikstraal
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=aWX3kQI7XQY

Woorden van de Illuminati: Ronald Reagan

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 24 augustus 2009 om 15:42.
Oud 24 augustus 2009, 16:12   #51
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

ivm politici die de dromen van we the people zeggen waar te maken

kuch uhum kuch

... ik was 30 jaar oud toen ik doorkreeg dat vele mensen soms prachtige mooie woorden spreken maar die niet waar maken...;
... ik was 30 jaar oud toen ik leerde zien dat veel mensen bang zijn en zich klein voelen. Om dit te compenseren hebben ze het nodig anderen te kleineren. Dan pas voelen ze zich sterker..; Ze doen dit bv door 'the people', hun buren hun 'vrienden' de "ander" als dom en minderwaardig te zien terwijl ze zeggen dat ze hun slaaf zijn.. het is dus omgekeerd ..

Nu noem ik dat mouwvegen... paaien, bedriegen, een negatieve vorm van verleiden.... propaganda...

Dat was een openbaring, een shock, en een bevrijding tegelijk!

kijk naar de daden!
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 16:16   #52
Zeikstraal
Banneling

Standaard

We have the power, power to the people. Als ge niks onderneemt en het laat gebeuren, met een megafoon gaat schreewen, gaat er ni veel veranderen nee.
Oud 24 augustus 2009, 16:51   #53
KaliYuga
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
... ik was 30 jaar oud toen ik doorkreeg dat vele mensen soms prachtige mooie woorden spreken maar die niet waar maken...;
... ik was 30 jaar oud toen ik leerde zien dat veel mensen bang zijn en zich klein voelen. Om dit te compenseren hebben ze het nodig anderen te kleineren. Dan pas voelen ze zich sterker..; Ze doen dit bv door 'the people', hun buren hun 'vrienden' de "ander" als dom en minderwaardig te zien terwijl ze zeggen dat ze hun slaaf zijn.. het is dus omgekeerd ..
Velen zullen waarschijnlijk als ze dit lezen zeggen "no shit Sherlock" en je waarschijnlijk daarop wijzen ( met een pestende ondertoon, zoals het op veel fora de gewoonte is ).
Maar velen vergeten dat het doordringen en het leven naar zo'n simpel boerenverstand vaak een heel leven in beslag neemt ( misschien dringt het zelfs nooit door ).
Oud 24 augustus 2009, 17:17   #54
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

AJ is a loony
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 19:10   #55
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentine Julien Bekijk bericht

Nu noem ik dat mouwvegen... paaien, bedriegen, een negatieve vorm van verleiden.... propaganda...

Dat was een openbaring, een shock, en een bevrijding tegelijk!
Dat soort zaken wist ik al vanaf mijn 12 jaar. Sommigen doen er blijkbaar langer over.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 19:21   #56
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat soort zaken wist ik al vanaf mijn 12 jaar. Sommigen doen er blijkbaar langer over.
Lijkt me straf, maar enfin bon...

Tenzij je op 12-jarige leeftijd iets verschrikkelijk hebt meegemaakt denk ik niet dat je toen al wist hoe de wereld in elkaar steekt.

Loze woorden dus.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 19:24   #57
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
We have the power, power to the people. Als ge niks onderneemt en het laat gebeuren, met een megafoon gaat schreewen, gaat er ni veel veranderen nee.
Beter met een megafoon gaan staan schreeuwen op straat dan hier op een forum de straffe komen uithangen nietwaar?!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 19:56   #58
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat is de nagel op de kop, kiko.
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 20:07   #59
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Lijkt me straf, maar enfin bon...

Tenzij je op 12-jarige leeftijd iets verschrikkelijk hebt meegemaakt denk ik niet dat je toen al wist hoe de wereld in elkaar steekt.

Loze woorden dus.
Ik vond dat eigenlijk de logica zelve. Ik wist reeds van jongsaf aan dat mensen stapelgek en/of onbetrouwbaar zijn, en dat er slechts een handvol normalen - laat ons hen Kikonianen noemen - rondlopen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 20:18   #60
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Beter met een megafoon gaan staan schreeuwen op straat dan hier op een forum de straffe komen uithangen nietwaar?!
Idd, of gij zijt zo ene die met megafoon in brussel gaat schreewen? Ze zullen u in DC gehoord hebben en ze zullen het plechtig niet meer doen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be