![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Damn man, naar wat voor een samenleving gaan wij gewoon tegemoet. Ik neem die theorieën met een korrel zout, maar ik zou het maar erg beginnen vinden als bepaalde hypothesen in verband moeten worden getrokken met krankzinnigheid. Er dient ALTIJD getwijfeld te worden aan wat de media te vertellen heeft. Zoniet ben je gewoon het zoveelste schaap dat maar slik en spuugt.
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level. Laatst gewijzigd door KaliYuga : 24 augustus 2009 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe, daar spreekt die niet over? Is het om u op een zijspoor te zetten, is hij een jesuit om u de ware agenda en machtshebbers te onthouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() David Icke is een 'cook' op veel vlakken als je het mij vraagt.
Hij haalt feiten aan, maar faalt er dan zwaar in om ze tot een solide theorie te vormen. Hij heeft het een hele tijd over hoe slaafs de massa wel niet is, en hoe de leiders hier telkens weer profijt uit kunnen slaan ( een waarheid als een koe uiteraard, but nothing new here ). De hypothesen die hij formuleert heeft hij ook nog nergens kunnen verifiëren met feiten. Hij haalt dan 'aanwijzingen' aan, die hij dan interpreteert volgens datzelfde postulaat, maar daar blijft het ook bij. Iedereen kan iets anders zien in symboliek. Als je informatie wilt over occultisme en de betrokkenheid van wereldleiders ermee. Dan raad ik gewoon aan om eens "Het elixer en de steen" van Michael Baignent en Richard Leigh te lezen ( de inhoud houdt vooral de fascinatie in bij middeleeuwse & vroegmoderne vorsten met betrekking tot hermetisme/alchemie en dergelijke meer ). "De Talisman" van Graham Hancock en Robert Bauval is ook zeker een leesbeurt waard. Het gaat over dezelfde materie als het voorgaande boek, alleen gaat men er veel dieper op de zaak in en gaat men tot vandaag de dag. En "Regeren vanuit het duister" van Jim Marrs is ook wel de moeite, doch neem alles wel met een korrel zout wat in de voornoemde boeken staat. Desalniettemin slagen deze heren erin feiten op te sommen zonder zich in te laten met wilde verhalen. Zij berichten tenminste over hetgeen amper geweten is, hetzelfde geldt voor Alex Jones. Godzijdank dat er zo'n mensen zijn eigenlijk. Feitelijk doet Alex Jones niet meer dan artikels citeren van respectabele dag/weekbladen en noem maar op. Het zijn artikels die echter niet de krantenkoppen halen, maar die toch van een dwingend belang zijn.
The internal struggle of self-overcoming must in turn also be matched by an external struggle with the forces of the age on an immediate and pratical level. Laatst gewijzigd door KaliYuga : 24 augustus 2009 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Alsof men niet weet dat dat een marionet is.
Ahja, elk hun gedeelte he. Zo zijn er die zeggen dat het vaticaan de machtshebbers zijn, anderen zeggen de jesuiten, de illuminati, de banken (rockefellers etc), reptielen uit andere dimensie, aliens van venus = lucifer, of saturnus de satanplaneet met het alziende oog. En ze verdienen er allemaal geld mee. ![]() Waarom geloof je ze niet allemaal tegelijk? Ze hebben goede punten. Wat geloof jij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() In onderstaande clip geeft Jim Marrs zijn mening over David Icke en reptielen:
http://www.youtube.com/watch?v=8-hQQ...eature=channel
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik geloof dat de samenzwering een multidimensionele component heeft. Ik denk dat de hoogste niveau's van de samenzwering niet noodzakelijk fysisch zijn. Reptielen acht ik zeker niet onmogelijk, ze bestaan volgens mij. Of sommige wereldleiders werkelijk extra dimensionele reptielen zijn kan je natuurlijk nooit met zekerheid weten.
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 24 augustus 2009 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burgemeester
|
![]() ivm politici die de dromen van we the people zeggen waar te maken
kuch uhum kuch ... ik was 30 jaar oud toen ik doorkreeg dat vele mensen soms prachtige mooie woorden spreken maar die niet waar maken...; ... ik was 30 jaar oud toen ik leerde zien dat veel mensen bang zijn en zich klein voelen. Om dit te compenseren hebben ze het nodig anderen te kleineren. Dan pas voelen ze zich sterker..; Ze doen dit bv door 'the people', hun buren hun 'vrienden' de "ander" als dom en minderwaardig te zien terwijl ze zeggen dat ze hun slaaf zijn.. het is dus omgekeerd .. Nu noem ik dat mouwvegen... paaien, bedriegen, een negatieve vorm van verleiden.... propaganda... Dat was een openbaring, een shock, en een bevrijding tegelijk! kijk naar de daden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() We have the power, power to the people. Als ge niks onderneemt en het laat gebeuren, met een megafoon gaat schreewen, gaat er ni veel veranderen nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar velen vergeten dat het doordringen en het leven naar zo'n simpel boerenverstand vaak een heel leven in beslag neemt ( misschien dringt het zelfs nooit door ).
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AJ is a loony
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij je op 12-jarige leeftijd iets verschrikkelijk hebt meegemaakt denk ik niet dat je toen al wist hoe de wereld in elkaar steekt. Loze woorden dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beter met een megafoon gaan staan schreeuwen op straat dan hier op een forum de straffe komen uithangen nietwaar?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Ik vond dat eigenlijk de logica zelve. Ik wist reeds van jongsaf aan dat mensen stapelgek en/of onbetrouwbaar zijn, en dat er slechts een handvol normalen - laat ons hen Kikonianen noemen - rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Idd, of gij zijt zo ene die met megafoon in brussel gaat schreewen? Ze zullen u in DC gehoord hebben en ze zullen het plechtig niet meer doen.
|
![]() |
![]() |