![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() De beslissers hebben nooit met ons ingezeten, en met de migranten nog minder, als dat mogelijk is. Zijn we al te ver heen ? De toekomst zal het ons leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kunnen we daar in de toekomst rekening mee houden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ja, die toekomst. Boeiend ding. Seconde per seconde komt dat op je af, en zoef, 't is alweer verleden tijd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral Berlijn lijkt mij echt nog wel 'leefbaar'. In Parijs zou ik NOOIT willen wonen. Ik had ooit een lief in le Kremlin-Bicêtre, en later is ze naar Ivry-sur-Seine verhuisd. Wat een rotstad, zeg. Ik heb ook erg veel tijd in München en Frankfurt doorgebracht. Dat zijn twee steden die zo'n beetje 't formaat van BXL benaderen. Vind jij het hier niet een beetje klein en benepen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bier hebben ze daar; West-Vleteren. Ik ben gisteren nog twee bakken gaan halen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 29 augustus 2009 om 04:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik beweer helemaal niet adt het 'veel' met anarchisme te maken heeft. Wat ik wel insinueerde, is dat het toch niet zo'n denderend grote stap is om vanuit zo'n pessimistisch staatsbeeld - dat ik ten dele deel - eens te kijken naar een normatieve filosofie die stelt dat zo'n staat helemaal niet zo denderend nodig is. Dat lijkt me toch niet zo raar.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 augustus 2009 om 11:54. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge wilt nog meer staat?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Welk?
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 29 augustus 2009 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Lonen laag houden, inflatie laag houden: double-digit werkloosheid breekt de solidariteit die vakbonden sterk maakte, doet dus lonen dalen en dan zakt de inflatie spectaculair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "De beslissers" bestaan niet - enkele mensen krijgen voor een zeer korte periode eventjes
een beetje macht. Voorbeeld een US President : die kan in theorie eventjes besluiten de aarde en de mensheid erop te vernietigen : is dat échte macht ? Niet dus want het is in wezen geen keuzemogelijkheid (zo rond de jaren 50 was het hoogst wetenschappelijk verantwoord te stellen dat die vernietiging onvermidelijk was). Het absoluut vasthouden aan bepaalde voorrechten door bepaalde groepen, naties, subculturen enz.; maakt de samenleving onrechtvaardig. Het is een basisregel van de geschiedenis dat zij die onrechtvaardig behandeld worden hiertegen in opstand komen. Ook hier in vlaanderen was er relatief kort geleden honger en grote sociale onrechtvaardigheid - honderduizenden trokken weg naar de USA waar ze ook niet bepaald met open armen ontvangen werden... De eenvoudige oplossing : hier voor sociale rechtvaardigheid zorgen kwam er ook - maar veel later... Korrupte politici, rechters en beambten heb je overal : doorgaans schaamt een land er zich voor en doet er alles aan om die "stallen" uit te mesten... Her en der komen ze al eens meer voor dan elders... tot nader order is het slechts in een democratisch systeem dat dergelijke schoonmaakoperaties op een degelijke wijze kunnen plaatsvinden.
![]() |
#59 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) De arbeidersklasse te verdelen door een vedreel-en heers-tactiek. Elders op dit forum (en in een lichtjes verschillende context) schreef ik: Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Wie zit er dan precies achter die massale import van het lompenproletariaat? Beetje concreet blijven he. "De regering", "de heersende klasse", ...