![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Stuur de multikullies er eens op af, als hun het zoveel beter weten laten hun dan maar eens proberen de rellen te eindigen.
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op dat vlak geen problemen en daar zijn ze ook voor opgeleid, maar voor 't echte werk komen ze helaas te kort. Nochtans zullen ze hun toch beter moeten gaan organiseren in verband met de allochtoonse problematiek. Zoals ik reeds in andere posts geschreven heb zullen de sportproeven en de psychologische proeven moeten verzwaard worden en de opleiding zelf moet intensiever worden kwa fysieke uithouding etc... De rotte appels eruit sorteren en de discipline opvoeren, zodat men terug gezag uitstraalt naar de burger toe. Dat moet één gesmeerde ketting zijn met een groepsmentaliteit zoals de mariniers. Als dan nog wat gesleuteld wordt aan het beleid dan zitten we back on track! Helaas vrees ik dat dit een utopie is!!
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 28 augustus 2009 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lossen jullie dat in Nederland op? Toch niet met een beleeft verzoekje neem ik aan.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2009 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al de rest is enkel goed om de schone schijn op te houden. Als je echter die opstootjes bedoelde: zoals je zou handelen als je een onbekende en agressieve hond tegenkomt.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 28 augustus 2009 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets.
De analogie is natuurlijk dat de Amstrerdamse en Brusselse politiekorpsen hun morele autoriteit volkomen zijn kwijtgeraakt. Het wemelt van de burgers die het heerlijk vinden als de politie een keer voor gek wordt gezet. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 augustus 2009 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ok, de volgende keer dat jij een hondsdolle pitbull gaat dood stampen geef je me maar een seintje. Dan breng ik m'n camera mee.
![]() |
#54 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, moet ik soms wachten zoals gij, tot dat hij me opvreet? Alles heeft zijn zwakke plek hoor, ook de meest gevaarlijke pitbull.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Vind jij dit een kras?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Het gooien van kasseien naar brandweerlui, het in brand steken van auto's enz. wil jij reduceren tot een kras op een 4x4?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Al een geluk dat stropoppen geen pijn voelen.
![]() |
#59 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jou nog nooit gehoord over de mensenhandel. Hier worden elk jaar duizenden mensenlevens gebroken om de verkavelingsvlaam zijn lusten te laten botvieren, ver weg van zijn kijvend wijf. Maar ja, de auto is voor de verkavelingsvlaam natuurlijk duizend maal heiliger dan een mensenleven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit welk nest kom jij? Uit een wat zich voornamelijk verongelijkt voelt en jammert over het gemis van de zelfde welstand van andere, meer gefortuneerde, welke hem misdadig zijn ogen pijnigt? Zo eentje waarbij de afgunst afdruipt zoals het gesmolten vet van hun kin afdruipt bij het vreten van de kip die ze tijdens hun avondje uit met hun allerlaatste kluiters zijn gaan verorberen in de frituur om de koek of in het kiekenskot aan halve prijs en die dan op weg naar huis met het sleuteltje van zijn roestige fiets langs, totaal zelfvernoegend, diepe krassen achterlaat in andere hun luxueuze wagens.
|
![]() |
![]() |