Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2009, 14:06   #41
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ze moeten zwijgen. Het is hun recht om te zingen wat ze willen.

Net als ik het recht heb om te zeggen dat ik daar stenen kloten van krijg, dat de mening van Clouseau over België mij geen reet interesseert, dat ik mij bij voorbaat erger om die rotzooi om de haverklap op de radio te zullen moeten horen en dat ik ernstig twijfel aan hun bedoelingen bij het maken van zo'n single.

Ik zou liever hebben dat ze hun politieke standpunten verkondigen via een boek, een opiniestuk in de gazet of tijdens een gesprek in een politieke talkshow. Dat is makkelijker te negeren dan het gekweel dat op willekeurige tijdstippen als interruptie zal dienen van diverse radioprogramma's.
De radio heeft net als de televisie een knop : stem af op Radio 3 Klara
zeer interessante muziek van Klassiek tot Jazz en Wereldmuziek, ook buitenlandse en zelfs nederlandstalige omroepen zijn er te beluisteren
maar let op : misschien geven ze binnenkort deze groep wel op een franstalige belgische zender ????

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:11   #42
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De radio heeft net als de televisie een knop : stem af op Radio 3 Klara
zeer interessante muziek van Klassiek tot Jazz en Wereldmuziek, ook buitenlandse en zelfs nederlandstalige omroepen zijn er te beluisteren
maar let op : misschien geven ze binnenkort deze groep wel op een franstalige belgische zender ????
Ik beken tot mijn scha en schande dat ik graag naar Joe fm luister (u gelieve een nummer te trekken en aan te schuiven in de rij van mensen die mij nu willen stenigen), dus de kans dat ik dat zeiknummer van Clouseau ga horen, is reëel.

Terzijde: mochten ze ooit tv's en radio's aan 5 cent 't stuk maken, ik kocht er mij direct een stuk of 100 zodat ik ze door 't raam kon smijten. Lijkt mij veel bevredigender dan gewoon op aan of uit drukken.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:14   #43
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb niet gezegd dat ze moeten zwijgen. Het is hun recht om te zingen wat ze willen.

Net als ik het recht heb om te zeggen dat ik daar stenen kloten van krijg, dat de mening van Clouseau over België mij geen reet interesseert, dat ik mij bij voorbaat erger om die rotzooi om de haverklap op de radio te zullen moeten horen en dat ik ernstig twijfel aan hun bedoelingen bij het maken van zo'n single.

Ik zou liever hebben dat ze hun politieke standpunten verkondigen via een boek, een opiniestuk in de gazet of tijdens een gesprek in een politieke talkshow. Dat is makkelijker te negeren dan het gekweel dat op willekeurige tijdstippen als interruptie zal dienen van diverse radioprogramma's.
Het zal zowiezo provocatie creeëren. We hebben het toch over Clouseau, een zeer populaire groep in Vlaanderen die alle delen van de Vlaamse bevolking aantrekt...........................dus ook Vlaams-Nationalisten. Wat zullen die laatsten ervan denken? Zullen ze verbranden alles wat ze van Clouseau hebben? Wat ze hebben gemaakt, is toch geduurfd en een zekere provocatie. Maar ik hou van zo'n provocatie : in een slappe land zoals België zal zo'n single zowiezo hevige reacties - positieve of negatieve - lokken. Het zou mij niet verbazen dat al hun concerten in Sportpaleis - in het algemeen altijd uitverkocht - niet meer uitverkocht zullen zijn en dit vanwege die single.

Laatst gewijzigd door Everytime : 1 september 2009 om 14:16.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:19   #44
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Die mogen toch zingen wat ze willen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:22   #45
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
tuurlijk, totaal geen probleem mee.
Oud 1 september 2009, 14:23   #46
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar niet. Voor velen hier zijn Koen en Kris Wauters blijkbaar geen "Vlamingen" meer omdat ze niet voor het spelletje hebben gekozen.

Laatst gewijzigd door Everytime : 1 september 2009 om 14:23.
Oud 1 september 2009, 14:23   #47
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
tuurlijk, totaal geen probleem mee.
Net daarom. Laat ze hun ding maar doen. Wat maakt dat uit?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 1 september 2009, 14:26   #48
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk. Alsof België gaat staan of vallen met een plaatje. Komaan, jongens...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:26   #49
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Natuurlijk. Alsof België gaat staan of vallen met een plaatje. Komaan, jongens...
Voila.
Oud 1 september 2009, 14:30   #50
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beken tot mijn scha en schande dat ik graag naar Joe fm luister (u gelieve een nummer te trekken en aan te schuiven in de rij van mensen die mij nu willen stenigen), dus de kans dat ik dat zeiknummer van Clouseau ga horen, is reëel.

Terzijde: mochten ze ooit tv's en radio's aan 5 cent 't stuk maken, ik kocht er mij direct een stuk of 100 zodat ik ze door 't raam kon smijten. Lijkt mij veel bevredigender dan gewoon op aan of uit drukken.
Heeft U een beroep kunnen vinden waar U deze latente agressiviteit in kwijt kunt ? Het belgisch leger bvb...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:46   #51
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Blijkbaar niet. Voor velen hier zijn Koen en Kris Wauters blijkbaar geen "Vlamingen" meer omdat ze niet voor het spelletje hebben gekozen.
o jawel hoor. het zijn en blijven Vlamingen, allé, tot dat Brussel is uitgebreid natuurlijk, want ze wonen in de Vlaamse rand. dan worden het Brusselaars.

wie weet beginnen ze nog in het Frans te zingen!
Oud 1 september 2009, 14:51   #52
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
o jawel hoor. het zijn en blijven Vlamingen, allé, tot dat Brussel is uitgebreid natuurlijk, want ze wonen in de Vlaamse rand. dan worden het Brusselaars.

wie weet beginnen ze nog in het Frans te zingen!
Et pourquoi pas?
Oud 1 september 2009, 15:00   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Et pourquoi pas?
nooit echt gesnapt waarom ze het niet gedaan hebben hoor. ze hebben het wel in het Engels geprobeerd, maar zonder succes, dus daarom mss....
Oud 1 september 2009, 15:10   #54
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Die Clouseaukes weten wel hoe ze in de gratie van de media moeten blijven, anders is het liedje snel uit, vraag het maar eens aan De Strangers....
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:10   #55
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Heeft U een beroep kunnen vinden waar U deze latente agressiviteit in kwijt kunt ? Het belgisch leger bvb...
Touché

Niet bang zijn hoor. Eens ik op dreef ben, blijf ik maar ventileren en kan ik mij opjagen in bagatellen. Maar beter hier dan altijd maar een zaag spannen tegen mijn echtgenote
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:15   #56
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Het moet ernstig zijn als dit soort middelen worden ingezet.

Zal wel geforceerd worden langs alle denkbare media kanalen.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:26   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Dat hem zingt en zegt wat ie wil.

Zelfs politieke boodschappen.

In Noord Korea, naar mijn vermoeden, zullen er ook wel zijn die zingen naar de pijpen van Kim Jong.

Daarnaast zie ik weinig 'argumenten' in zijn politieke boodschap. Nivo kleuterklas dus. Wie op bazis van zo'n liedje zijn politieke overtuiging vormt, die mag ze hebben van mij ...

Natuurlijk is het een illuzie om te veronderstellen dat een joernalist van onze zogenaamde onafhankelijke pers en zelfverklaarde vierde macht, hen eens aan de tand voelt hierover. Vinden ze vb. dat het hier zo goed gaat met de politieke besluitvorming? Moeten we terug iets sentralistischer of net niet? Zien ze een begin van oplossing voor "het land met de hoogste belastingsdruk, maar de laagste pensioenen en werkloosheidsuitkeringen"? bla bla ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 september 2009 om 15:27.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:38   #58
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
positief als zelfs een band als Clouseau alles uit de kast moet halen om België te redden. dat zegt genoeg over hoe dicht we bij een scheiding staan.

voor de rest vind ik het nog altijd een goede band, punt.
Gaat Clouseau splitten ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 15:38   #59
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
België staat nu duidelijk op het punt te scheiden als het regime zelfs Clouseau moet optrommelen om het land bijeen te houden.

de laatste stuiptrekkingen van een onland!
Zeg eens Shadow.

ZIjn die van Clouseau nu ook Begicisten ?
Oud 1 september 2009, 15:41   #60
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zal zowiezo provocatie creeëren. We hebben het toch over Clouseau, een zeer populaire groep in Vlaanderen die alle delen van de Vlaamse bevolking aantrekt...........................dus ook Vlaams-Nationalisten. Wat zullen die laatsten ervan denken? Zullen ze verbranden alles wat ze van Clouseau hebben? Wat ze hebben gemaakt, is toch geduurfd en een zekere provocatie. Maar ik hou van zo'n provocatie : in een slappe land zoals België zal zo'n single zowiezo hevige reacties - positieve of negatieve - lokken. Het zou mij niet verbazen dat al hun concerten in Sportpaleis - in het algemeen altijd uitverkocht - niet meer uitverkocht zullen zijn en dit vanwege die single.
Er zullen stapels CD's verbrandt worden.
Een Kristallnacht, maar van CD's i.p.v. boeken.

Als daarentegen Jef Geeraerts of Herman Brusselmans nu een pro Belgisch boek zou schrijven, dan krijgen we een herhaling van de Kristallnacht.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be