15 september 2009, 18:05
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Dus moeten ze maar weer ophoepelen uit dat vreemde land waar ze zich gediscrimineerd voelen, nietwaar! Wanneer ik niet tevreden ben over de produkten en de service in een bepaalde winkel, dan ga ik elders!
Alleen, ze hebben hier niet te klagen: ocmw, dop of leefloon, kindergeld �* volonté (zelfs voor echte of vermeende kindjes in het buitenland), sociale woning, bijna gratis onderwijs en geneeskundige verzorging enz
Wat een luxe in vgl met het land waar ze vandaan komen of normaal hadden moeten zitten in dien ze hier "geboren" zijn (wat een prestatie!)!
En dan nog de pretentie hebben om hier een grote bek en een hoop eisen te stellen! Buiten met die bende! Men had ze hier nooit moeten binnenlaten!
De gastarbeiders (het woord zegt het zelf) hadden terug moeten gezonden worden eens hun arbeid geleverd, net zoals een metser of een loodgieter die thuis tegen betaling een karweitje komt opknappen!
Is me dat eventjes een vergissing geweest!
Wanneer gaan die smeerlappen van politiekers die we hier hebben op hun nummertje gezet worden? Wanneer het te laat is?
|
Ze voelen zich hier zoals "Alice in Wonderland".
|
|
|