![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En daar waar dat wettelijk is gegarandeerd kan dat niet van je geëist worden dat te laten, juist ? dát was dan al één drogreden Citaat:
dát was dan de tweede drogreden Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees het misschien nog eens... er staat zo ergens belijden... hoe ze dat willen doen staat niet in vraag. Daarbij als die zogenaamde 'argumenten' van je zijn dan ook perfect van toepassing op mensen die er een ander geloof op nahouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Artikel 18, Universele Verklaring van de Rechten van de Mens ''Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst;dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door de praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van de geboden en voorschriften.'' en van het artikel 24 van de grondwet ? ''De gemeenschap richt neutraal onderwijs in. De neutraliteit houdt onder meer in, de eerbied voor de filosofische, ideologische of godsdienstige opvattingen van de ouders en de leerlingen.'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 19 september 2009 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus indien een werkgever of school algemene regels oplegt, conform de opdracht zoals een school die ziet, dan moeten we eerst de Koran pakken en kijken of we nergens mogelijk een regel die een groep gelovigen zichzelf oplegt niet negeren omdat we anders respectloos zijn?? Dat denk ik niet hoor,islam heeft gene bijzonder statuut, en al evenmin worden door huidege maatregels mensen rechten geschonden! ![]() Wat vaststaat binnen islam zijn vijf pijlers , waar worden die geschonden volgens u?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belijden betekent namelijk niet dat je kunt zeggen" ja maar voor mij is dit mijn geloof dus moet jij je bek houden" doei! ![]() Te gek voor woorden dat u probeert om dit te verdedigen, tenzij u zelf natuurlijk behoort tot die groep moslims die menen de les te kunnen spellen omdat "wij" respect "moeten hebben voor wat jij ziet als "jou geloof"! Nieuws; dat "moeten we helemaal niet! De samenleving mag voor zichzelf beslissen wat er in schoolreglementen wordt opgenomen, op de werkvloer als wenselijk wordt gezien en wat niet, waarom is dit zo lastig? Laatst gewijzigd door alice : 19 september 2009 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mijn bedoeling niet me uit te laten hoe ik daartegen sta Bovendien kan je 't weer niet laten _ik veronderstel wegens het ontbreken van zinige reacties_ onmiddellijk weer een drogreden te lanceren Laatst gewijzigd door praha : 20 september 2009 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
herinner het weren van de hoofddoek op de werkvloer van een particulier herinner het weren van de hoofddoek tijdens het uitvoeren van ambt en nu dit weer Denk je dat dat noodzakelijk had geweest moest het al eenduidig vastgestaan hebben wat jij daar zegt ? Die zaken, die verboden zijn _ de wet ergens naast zich neerleggende _ verworven Citaat:
Dát is zoals jij dat wilt interpreteren en zoals jij dan denkt dat een moslim net tot daar kan/mag gaan en niet verder en waar je tevens ook de rest van je drogredenen haalt : de bescherming van de onderdrukte moslim's ... daar moeten we 't voor doen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen alice ik behoor niet tot die groep en noch is het te gek voor woorden _ waarmee je waarschijnlijk insinueert dat ik de andere 'zijde' kies _ dat ik hier zeg waar het op neerkomt volgens de wet.... wel iets anders dan waar je me van beschuldigd Citaat:
Maar blijkbaar hebben ze het niet beslist dat is het punt hier.... daar moet je in principe dan die grondwet ed voor gaan wijzigen |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je eens quoten waaruit blijkt dat ik als drogreden de bescherming van onderdrukte moslims gebruik? Anders is dit binnen een discussie een onrespecvolle attitude...het helpt ook als je wat duidelijker verwoordt wat je nu precies wilt zeggen, behalve dat je het oneens bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Art. 18 UVRM evenmin. Laatst gewijzigd door filosoof : 29 september 2009 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Huhhuh laat je danken voor haar ban.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 september 2009 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moslima mag dat dus zelf bepalen of ze zichzelf de verplichting oplegt van een hoofddoek,, evengoed mag een school zelf bepalen of hoofddoeken toegelaten zijn, eenvoudig lijkt me! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Lol om een hoofddoek. Hollandse boeren humor.
Friese Hoofddoek In de oergezellige Boksummer dorpskantine werd de allereerste Friese Hoofddoek gepresenteerd aan moslima Fadwa Kartoubi uut Lelystad. |
![]() |
![]() |